Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Zit je er in?

Doe wel voorzichtig dan!
Ik ken ook alles van de dire straits.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:Amaqanda schreef op 06 december 2015 @ 02:21:

Zit je er in?

Doe wel voorzichtig dan!Ja. 3D.
Sjezussss ik ben bejaard!
quote:denachtzuster schreef op 06 december 2015 @ 02:22:

Sjezussss ik ben bejaard!Ja
quote:Moiren_ schreef op 06 december 2015 @ 02:18:

Zeker leuk voor mijn moeder en ik heb me ook best vermaakt

Ik was alleen best verbaasd dat ik alles mee kon zingen, terwijl ik het echt nooit zelf gedraaid heb.

Radio 2 zeker .

Mijn oma was trouwens echt een held. Ooit heb ik mijn opa en oma zo gek gekregen om na een uitje naar Limburg even bij het huis van Ernst langs te gaan, dat lag zo mooi op de route. En oma stond vooraan hoor. Het duurde nogal effe voor Ernst uit zijn huisje kwam en mijn opa en moeder begonnen een beetje te zeuren dat ze naar huis wilden, maar oma hield vol en ik ook . En uiteindelijk heeft oma de foto's gemaakt, van mij en Ernst terwijl ik zijn handje vasthield. Ik heb werkelijk drie weken zowat niet kunnen lopen van verliefdheid .
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 december 2015 @ 02:23:

[...]

Radio 2 zeker .

Mijn oma was trouwens echt een held. Ooit heb ik mijn opa en oma zo gek gekregen om na een uitje naar Limburg even bij het huis van Ernst langs te gaan, dat lag zo mooi op de route. En oma stond vooraan hoor. Het duurde nogal effe voor Ernst uit zijn huisje kwam en mijn opa en moeder begonnen een beetje te zeuren dat ze naar huis wilden, maar oma hield vol en ik ook . En uiteindelijk heeft oma de foto's gemaakt, van mij en Ernst terwijl ik zijn handje vasthield. Ik heb werkelijk drie weken zowat niet kunnen lopen van verliefdheid .

Ah fantastisch!

Nee, geen radio. Ik heb het voor het laatst gehoord toen ik nog in mijn ouderlijk huis woonde. En dat is echt heel lang geleden
Ik ben alweer overgeschakeld naar Daft Punk (Alive album)
quote:Amaqanda schreef op 06 december 2015 @ 02:26:

Ik ben alweer overgeschakeld naar Daft Punk (Alive album)Ik zit nog op de Beatles. Ergens 1964 schat ik in, dus ik kan nog even voort.
quote:Moiren_ schreef op 06 december 2015 @ 02:22:

[...]

Ja
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 december 2015 @ 02:28:

[...]

Ik zit nog op de Beatles. Ergens 1964 schat ik in, dus ik kan nog even voort.I wanna hold your hand.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 december 2015 @ 02:28:

[...]

Ik zit nog op de Beatles. Ergens 1964 schat ik in, dus ik kan nog even voort.Jij hebt nog jaren te gaan inderdaad. Ik zit in 2007.
Oh ik word weer teruggeworpen: from me to you. Die zingt zo lekker mee
Ik ga zo mijn leven op het spel zetten. Had nieuwe vriendje om 23 uur beloofd dat ik er zo zou aankomen. Dat is mislukt. Hij moet er over 3 uur uit. ik niet.
quote:denachtzuster schreef op 06 december 2015 @ 02:36:

Ik ga zo mijn leven op het spel zetten. Had nieuwe vriendje om 23 uur beloofd dat ik er zo zou aankomen. Dat is mislukt. Hij moet er over 3 uur uit. ik niet.Nah, hij slaapt vast al en dan is het ook wel leuk om een beetje erotisch wakker te worden gemaakt niewaar. En daarna kan ie nog zeker anderhalf uur slapen dus wat zeurt ie nou
Ik ga echt heel zachtjes doen en dan morgen jokken dat ik echt om 23:30 uur in bed lag.
Kudt. Ik mag niet meer meezingen van man, want hij wil slapen. De saaie drol.
En dat als net Let It Be erop is. Wie houdt dat in vredesnaam vol zonder mee te zingen.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 december 2015 @ 02:43:

En dat als net Let It Be erop is. Wie houdt dat in vredesnaam vol zonder mee te zingen.Niemand.
Ik.
quote:denachtzuster schreef op 06 december 2015 @ 02:45:

[...]

Niemand.Ik ben intussen aanbeland bij With A Little Help en ik verzeker je: dat valt ook niet mee.
Ben echt klaarwakker. Rete irritant.
Nou ja, ik doe gewoon het licht uit en dan ga ik maar een beetje zwijgend hossen. Over een half uur slaapt ie wel en als ik dan zachtjes zing moet het goed gaan.
Oh god, Yesterday.

Kut Beatles
Ik ga echt proberen om zo te slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven