Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 6 december 2015 om 09:19
quote:LittleRedRidingHood schreef op 06 december 2015 @ 08:59:
[...]
Ik vermoed alleen dat die TO daar de humor niet van in zal zien.
Klopt. Openingspost is inmiddels aangepast. Ik wist echt niet waarover het ging..
Ik dacht een transgender vrouw die zwanger was ofzo. ..kon geen soep meer maken ervan.
[...]
Ik vermoed alleen dat die TO daar de humor niet van in zal zien.
Klopt. Openingspost is inmiddels aangepast. Ik wist echt niet waarover het ging..
Ik dacht een transgender vrouw die zwanger was ofzo. ..kon geen soep meer maken ervan.
zondag 6 december 2015 om 10:03
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 december 2015 @ 01:26:
[...]
Verschrikkelijk toch. Was vroeger blijkbaar een zeer gewaardeerde forummer (?), werd om onbekende redenen weggejonast, mocht na een heleboel gesmeek en gemail terugkomen en denkt nu de dienst uit te kunnen maken. Rot effe op zeg.Dan moet ze Dana zeker kennen toch?
[...]
Verschrikkelijk toch. Was vroeger blijkbaar een zeer gewaardeerde forummer (?), werd om onbekende redenen weggejonast, mocht na een heleboel gesmeek en gemail terugkomen en denkt nu de dienst uit te kunnen maken. Rot effe op zeg.Dan moet ze Dana zeker kennen toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 6 december 2015 om 10:05
quote:fietsie schreef op 06 december 2015 @ 08:47:
In de eerste alinea schrijft de TO dat hij zal proberen het kort te houden. Daarna volgt er een ellenlang verhaal waar niet door te komen is. Ik wil dan zo graag reageren dat het niet gelukt is om het kort te houden, maar helaas zit ik dan misschien maanden met het topic in mijn lijst. Dus doe ik het niet.
Advies gevraagd: uitmaken of slikken ? Dan ga ik niet kijken. Advies over 'uitmaken of slikken' kan ik alleen geven als ze eens eerst zeggen wat ze moet slikken.
In de eerste alinea schrijft de TO dat hij zal proberen het kort te houden. Daarna volgt er een ellenlang verhaal waar niet door te komen is. Ik wil dan zo graag reageren dat het niet gelukt is om het kort te houden, maar helaas zit ik dan misschien maanden met het topic in mijn lijst. Dus doe ik het niet.
Advies gevraagd: uitmaken of slikken ? Dan ga ik niet kijken. Advies over 'uitmaken of slikken' kan ik alleen geven als ze eens eerst zeggen wat ze moet slikken.
LOEP ME MAAR aub.