Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Solomio schreef op 09 december 2015 @ 08:45:

[...]

Daarbij is het ook verschrikkelijk makkelijk oordelen over een ander zonder dat je ze verder kent.Och het was ook niet serieus bedoeld.
Hai Elfje!
quote:Goede-Fee schreef op 09 december 2015 @ 08:49:

[...]

Och het was ook niet serieus bedoeld. Van jou mss niet.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Goede-Fee schreef op 09 december 2015 @ 08:50:

Hai Elfje!Ha Fee!
quote:Solomio schreef op 09 december 2015 @ 08:45:

[...]

Daarbij is het ook verschrikkelijk makkelijk oordelen over een ander zonder dat je ze verder kent.

Dat bedoel ik, k kan wel denken dat ik het weet, maar dat is niet zo. Zolang mensen geen advies vragen geef ik ze dat niet. En zeker campingburen vraag je niet om opvoedadvies.

Dit jaar stonden er honder meter verder ouders met twee pubers. Elke dag wel een paar keer bal met spetters daat. Kinderen die hun moeder teringwijf en typhustrut noemden, met een volume dat wij het konden verstaan. Daar denk ik dan wel iets van, maar dan houd ik wijs mijn mond. Ik ken ze immers niet.
quote:Solomio schreef op 09 december 2015 @ 08:51:

[...]

Van jou mss niet.
quote:fietsie schreef op 09 december 2015 @ 08:59:

[...]

Dat bedoel ik, k kan wel denken dat ik het weet, maar dat is niet zo. Zolang mensen geen advies vragen geef ik ze dat niet. En zeker campingburen vraag je niet om opvoedadvies.

Dit jaar stonden er honder meter verder ouders met twee pubers. Elke dag wel een paar keer bal met spetters daat. Kinderen die hun moeder teringwijf en typhustrut noemden, met een volume dat wij het konden verstaan. Daar denk ik dan wel iets van, maar dan houd ik wijs mijn mond. Ik ken ze immers niet.Soms hoop ik bijna dat één van jouw kinderen ook eens zo ontspoort. Niet omdat ik je dat soort narigheid gun, maar om je iets bescheidener te maken en je te laten merken dat opvoeding lang niet alles bepaalt.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:fietsie schreef op 09 december 2015 @ 08:29:

[...]

Als je last hebt van je eigen beleefdheid, wordt het tijd om iets meer voor jezelf te gaan opkomen.

Wat ik met beleefdheid bedoelde is; dat je niet op de camping je campingburen op zoiets gaat wijzen. Dat je niet gaat zeggen dat hun kinderen minder zullen bekvechten als ze zelf ook eens op een normale toon tegen die kinderen gaan praten.Dat heeft met voorleven te maken en niets met spanningen onder de deksel te houden.
quote:fietsie schreef op 09 december 2015 @ 08:59:

[...]

Dit jaar stonden er honder meter verder ouders met twee pubers. Elke dag wel een paar keer bal met spetters daat. Kinderen die hun moeder teringwijf en typhustrut noemden, met een volume dat wij het konden verstaan. Daar denk ik dan wel iets van, maar dan houd ik wijs mijn mond. Ik ken ze immers niet.Daar zou ik wel wat van zeggen. Ze verstoren ook mijn plezier zo.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik kampeer nooit meer.
Ik vind de campings van Staatsbosbeheer fantastisch, vooral de basic campings. Heerlijk rustig en ook een rustig publiek.
Heerlijk, campings. Een kijkje in de opvoedkeuken van een ander, een kijkje in hoe mensen ontzettend vies kunnen zijn. Heb het allemaal meegemaakt toen mijn ouders vroeger gingen kamperen met ons. Wisten jullie dat je best 3 weken hetzelfde shirtje kan dragen? Dat ik dat ding van de buurvrouw zelfs van kleur heb zien verschieten door de zon? Dat als je het eten met 30 graden niet koelt, je allemaal aan het overgeven bent en aan de schijt bent (ook buren). Dat een tent dan echt geen bescherming biedt tegen die geluiden? Wisten jullie dat je op een camping zelfs bekeerd kan worden? Kan allemaal
Of dat nu op de camping is of in een restaurant, het is behoorlijk aso om andermans lol te versjteren door zo te gaan ruziën natuurlijk. En als iemand zich zo gedraagt dan vraag ik me werkelijk af wat een ander dan bezielt om met diegene ergens 'gezellig' te gaan eten. Het lijkt me voor niemand leuk om uitgescholden te worden voor tyfushoer, al helemaal niet en plein publique. En mocht jij het niet erg vinden, dan vindt de omgeving het niet zo prettig om aan te horen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Moiren_ schreef op 09 december 2015 @ 09:32:

Ik vind de campings van Staatsbosbeheer fantastisch, vooral de basic campings. Heerlijk rustig en ook een rustig publiek.Ik ben vorige jaar op Geversduin camping geweest, daar zit je tegenwoordig ook hutje aan mudje .
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 09 december 2015 @ 09:34:

Heerlijk, campings. Een kijkje in de opvoedkeuken van een ander, een kijkje in hoe mensen ontzettend vies kunnen zijn. Heb het allemaal meegemaakt toen mijn ouders vroeger gingen kamperen met ons. Wisten jullie dat je best 3 weken hetzelfde shirtje kan dragen? Dat ik dat ding van de buurvrouw zelfs van kleur heb zien verschieten door de zon? Dat als je het eten met 30 graden niet koelt, je allemaal aan het overgeven bent en aan de schijt bent (ook buren). Dat een tent dan echt geen bescherming biedt tegen die geluiden? Wisten jullie dat je op een camping zelfs bekeerd kan worden? Kan allemaal Gadver!!
Goedemorgen, zonder zorgen!( hoop ik toch wel..)
Meest rare was wel op een leuke kleine camping in een natuurgebied. Lekker rustig. Ware het niet dat tijdens die 3 weken een man rondliep met een voorliefde voor vrouwenondergoed (die verdween van de wasrekjes snachts). En iemand vreemdging met een getrouwde vrouw in een andere caravan, grootste ruzie, gevecht enz. Leuk man
quote:Poltergeist2016 schreef op 09 december 2015 @ 09:37:

[...]

Ik ben vorige jaar op Geversduin camping geweest, daar zit je tegenwoordig ook hutje aan mudje .Ik let altijd heel erg op het aantal staanplaatsen en de grootte van de camping. Rond 80-100 vind ik het fijnst.
quote:ana_isabel schreef op 09 december 2015 @ 09:43:

Goedemorgen, zonder zorgen!( hoop ik toch wel..)Goedemorgen!
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 09 december 2015 @ 09:48:

[...]

Goedemorgen!And to you!
quote:Moiren_ schreef op 09 december 2015 @ 09:32:

Ik vind de campings van Staatsbosbeheer fantastisch, vooral de basic campings. Heerlijk rustig en ook een rustig publiek.Dat klinkt beter dan de meeste campings. Zoiets begrijp ik wel. Zou het nog niet doen denk ik maar dat lijkt me ook best oke en rustgevend.
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 09 december 2015 @ 09:46:

Meest rare was wel op een leuke kleine camping in een natuurgebied. Lekker rustig. Ware het niet dat tijdens die 3 weken een man rondliep met een voorliefde voor vrouwenondergoed (die verdween van de wasrekjes snachts). En iemand vreemdging met een getrouwde vrouw in een andere caravan, grootste ruzie, gevecht enz. Leuk man daarom is het ook prima toeven daar zonder tv!
quote:Goede-Fee schreef op 09 december 2015 @ 09:51:

[...]

Dat klinkt beter dan de meeste campings. Zoiets begrijp ik wel. Zou het nog niet doen denk ik maar dat lijkt me ook best oke en rustgevend.Is het ook. Ik heb tot nu toe altijd een camping midden in het bos gekozen, zonder voorzieningen. Echt zo fijn.
quote:ana_isabel schreef op 09 december 2015 @ 09:43:

Goedemorgen, zonder zorgen!( hoop ik toch wel..)Ha Ana!
quote:elfje12 schreef op 09 december 2015 @ 09:54:

[...]

Ha Ana! Elfje!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven