Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Ttass28 schreef op 08 december 2015 @ 10:18:

Ik ben zo geïrriteerd kan wel 120 euro door de plee spoelen. Ik had boodschappen besteld via ah kreeg het thuisbezorgd de melk is morgen over datum de groente wokkpakket is morgen overdatum alle verse producten zijn bijna over de datum. Ongelooflijk wat is dat voor een service? Ik heb nu echt zin om de krat met boodschappen voor hun neus te pleuren wtf.Dat heb ik bij AH nog nooit gehad, ik zou ze gewoon even bellen. Ik heb wel een paar keer gehad dat er iets niet helemaal goed gegaan was met leveren en dat werd heel netjes opgelost. Bijna overdreven netjes zelfs.
Happy New Topic

I like being a mess. It's who I am.
Ik vind het zó irritant, dat gegum in het modtopic. Met bijschrift 'offtopic' over dingen die helemaal niet offtopic zijn. Ze snappen hun eigen doel van het prikbord niet, verwijderen daarom topics, zetten ze terug naar het prikbord, complete willekeur... en alles wat je erover zegt is offtopic. Ammehoela.
Present
quote:LittleRedRidingHood schreef op 08 december 2015 @ 10:38:

[...]

Dat heb ik bij AH nog nooit gehad, ik zou ze gewoon even bellen. Ik heb wel een paar keer gehad dat er iets niet helemaal goed gegaan was met leveren en dat werd heel netjes opgelost. Bijna overdreven netjes zelfs.Dit. Gewoon bellen en dan krijg je verse nieuwe dingen.
Hai.
quote:MarindaH schreef op 08 december 2015 @ 10:51:

Ik vind het zó irritant, dat gegum in het modtopic. Met bijschrift 'offtopic' over dingen die helemaal niet offtopic zijn. Ze snappen hun eigen doel van het prikbord niet, verwijderen daarom topics, zetten ze terug naar het prikbord, complete willekeur... en alles wat je erover zegt is offtopic. Ammehoela.Zelfde als altijd dus
quote:Moiren_ schreef op 08 december 2015 @ 11:01:

[...]

Zelfde als altijd dus Ik ben steeds meer voor een mod-loos forum.
Hoi
Gewoon zelf je boodschappen doen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:MarindaH schreef op 08 december 2015 @ 10:51:

Ik vind het zó irritant, dat gegum in het modtopic. Met bijschrift 'offtopic' over dingen die helemaal niet offtopic zijn. Ze snappen hun eigen doel van het prikbord niet, verwijderen daarom topics, zetten ze terug naar het prikbord, complete willekeur... en alles wat je erover zegt is offtopic. Ammehoela.Niets nieuws dus
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
2465324 in "Napraattopic deel 45"

Even nog hierop reageren.

Lief van haar dat ze hem naar haar broers wil vernoemen. Gelukkig heeft ze een paar dagen de tijd om een naam te bedenken, het kindje hoeft pas na drie werkdagen aangegeven te worden . Maar we hopen natuurlijk pas over een weekje of tien .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Solomio schreef op 08 december 2015 @ 09:57:

Ook fijn dat er in het oude topic even een linkje staat naar hier. Dit.
Life is short. Eat dessert first.
@savetheday, ik twijfel aan de echtheid van dat verhaal....
quote:pomona-struik schreef op 08 december 2015 @ 11:24:

@savetheday, ik twijfel aan de echtheid van dat verhaal....Ja, ik snap dat je twijfelt maar aan de andere kant gebeurt het zo ontzettend veel.
Dat klopt, je moet elk verhaal serieus nemen maar ik kan er niet bij dat zij die kinderen in die situatie wil laten zitten.

En speltherapie zal niet goed werken als het kind niet uit die situatie wordt gehaald, zelfde geldt voor EMDR.
En kijk eens aan, het probleem is ineens opgelost.
Alsof die vent zich aan haar eisen gaat houden
Idd,leek ze eerder als de dood voor die hork van een man en nu moet hij zich ineens aan de afspraken houden.

Nee, iets teveel tegenstrijdigheden.
En waarom krijgen we geen 'duimspijker, plakding, napraat blijft bovenaan-in-de-topic-lijst-staan'-ding bij dit nieuwe deel? Omdat we zoveel 'lullen' dat het toch wel bovenaan blijft staan?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik heb ook zo mijn twijfels, maar idd gebeurt het zo vaak. Als het dan maar een ander wakker schudt, prima.
quote:SaveTheDay schreef op 08 december 2015 @ 10:23:

[...]

0800-0305 Thanks! Probleen opgelost ik krijg nieuw spul bedankt.
quote:hatsetats schreef op 08 december 2015 @ 11:04:

Gewoon zelf je boodschappen doen.Ik ben te vermoeid om boodschappen te doen.
Ik werk met zulke vrouwen en soms hoor je echt afschuwelijke verhalen. Vrouwen komen binnen als bange vogeltjes en gaan zelfverzekerder dan ooit weg. Mooi werk.
quote:Oudblond schreef op 08 december 2015 @ 11:51:

En waarom krijgen we geen 'duimspijker, plakding, napraat blijft bovenaan-in-de-topic-lijst-staan'-ding bij dit nieuwe deel? Omdat we zoveel 'lullen' dat het toch wel bovenaan blijft staan?Bij mij staat er wel zo'n ding voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven