Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ttass28 schreef op 08 december 2015 @ 11:57:

[...]

Ik ben te vermoeid om boodschappen te doen.En het is wel zó handig, dat bezorgen. Jammer dat het best prijzig is. Vind ik dan. Ik heb als ik bestel altijd überverse spullen, verser dan in de winkel zelf. En ik vind het fijn dat ik uit het hele assortiment kan bestellen, ook de dingen die ze hier niet hebben in de winkel.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 08 december 2015 @ 12:02:

[...]

En het is wel zó handig, dat bezorgen. Jammer dat het best prijzig is. Vind ik dan. Ik heb als ik bestel altijd überverse spullen, verser dan in de winkel zelf. En ik vind het fijn dat ik uit het hele assortiment kan bestellen, ook de dingen die ze hier niet hebben in de winkel.

Ik woon in Amsterdam en de AH is hier heel druk ik krijg spontaan hyperventilatie aanvallen als ik boodschappen moet doen.

Ik vind het fijn dat ik kan bestellen en je hebt veel keus, maar jammer dat ik dan dit keer geen verse spullen kreeg. Wat ik ook handig vind is zelf niet hoeft te sjouwen ze lopen zo de kelder in bij mij verse producten leggen ze in de keuken en als dank krijgen ze een kop koffie. Ik bestel die 6 flessen spa de rode ik heb geen puf om het naar de kelder te sjouwen doen zij het voor me ideaal.
Totaal verkeerde prijzenparade.
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
quote:snorharen schreef op 08 december 2015 @ 11:57:

[...]

Bij mij staat er wel zo'n ding voor.Ah, nu zie ik hem ook. Even lunchpauze, maar tegelijk telefoonpermanentie zodat ik niet even als een stokstaartje met mijn neus in het zonnetje op kan gaan laden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ola!
quote:Sid-returns schreef op 08 december 2015 @ 12:40:

Ola!Ello
Hallo
2x hoeft niet
Wat is dat toch met die TO's die hun titel beginnen met HELP!!! Alsof de brandweer NU moet komen... Oh, nee toch niet er moet een cadeautje bedacht worden, een vlek verwijderd, een vloerbedekking gekozen...
Zure zult alert. Gelooft iedereen dat 'meestertopic'.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 08 december 2015 @ 13:30:

Zure zult alert. Gelooft iedereen dat 'meestertopic'.Niet helemaal, maar ik vind het wel een mooi verhaal. Ik hou ook van romantische films met een goed einde.
quote:Oudblond schreef op 08 december 2015 @ 13:28:

Wat is dat toch met die TO's die hun titel beginnen met HELP!!! Alsof de brandweer NU moet komen... Oh, nee toch niet er moet een cadeautje bedacht worden, een vlek verwijderd, een vloerbedekking gekozen... Dat Help! is zo irritant nog niet, Help! roepen en dan niet blijven hangen om te reageren op je eigen geopende Help!-topic, dàt is irritant.

Zure zult alert. Gelooft iedereen dat 'meestertopic'.Ik niet, maar het veroorzaakt wel een hoog zwijmelgehalte. De mods kunnen in elk geval niet klagen over de sfeer zal ik maar zeggen.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 08 december 2015 @ 13:43:

[...]

Dat Help! is zo irritant nog niet, Help! roepen en dan niet blijven hangen om te reageren op je eigen geopende Help!-topic, dàt is irritant.AU!!! de overtreffende-help-trap-versie!

Zure zult alert. Gelooft iedereen dat 'meestertopic'.

Eerst nog wel, maar nu niet meer.

Het detail dat hij haar gezicht pakte en haar zoende...

Brrr.

Zure zult alert. Gelooft iedereen dat 'meestertopic'.Hier ook zuur. Word sowieso onpasselijk van zulke kwijltopics.

Zure zult alert. Gelooft iedereen dat 'meestertopic'.Neuh, maar het leest wel lekker.
Eerste post, na een paar pagina's "zo leuk al die tvp's". Kan niet. Niemand weet wat dat betekent.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 08 december 2015 @ 13:54:

Eerste post, na een paar pagina's "zo leuk al die tvp's". Kan niet. Niemand weet wat dat betekent.Iemand die het hier weer gezellig wil maken. Getver.
quote:Star schreef op 08 december 2015 @ 13:52:

[...]

Hier ook zuur. Word sowieso onpasselijk van zulke kwijltopics.

Dat soïso.

Hoe is het eigenlijk met dat kittentopic afgelopen? (Met al die filmpjes die ze iedere keer postte.) Of waren het hondjes?
quote:Star schreef op 08 december 2015 @ 13:55:

[...]

Iemand die het hier weer gezellig wil maken. Getver.

Zo blij dat je er weer bent
Mich! Hoe is het? En met jullie kindje?
Life is short. Eat dessert first.
Goed hoor. En met jou?
Hallo allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven