Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Tsjonge. Zal ik dan toch, ivm jullie ergernis over topics-in-topics het grote tokkietopic openen? Speciaal voor alle recepten van twee Euro, doe meer met een frikadel en jeugdherinneringen over feestjes met cornedbeef en volle asbakken?

Het blijft maar terugkomen, namelijk.
Mijn koters zijn gek op cornedbeef. Zijn het nu Tokkies dus?
quote:Star schreef op 10 december 2015 @ 20:51:

Mijn koters zijn gek op cornedbeef. Zijn het nu Tokkies dus? Kijk maar uit! Het begint met een leuke panterlegging, maar wie weet waar het eindigt
quote:barbaracartland schreef op 10 december 2015 @ 20:49:

Tsjonge. Zal ik dan toch, ivm jullie ergernis over topics-in-topics het grote tokkietopic openen? Speciaal voor alle recepten van twee Euro, doe meer met een frikadel en jeugdherinneringen over feestjes met cornedbeef en volle asbakken?

Ja doen . Vooral dat 'doe meer met frikandel' heeft mijn meer dan warme belangstelling
quote:Star schreef op 10 december 2015 @ 20:51:

Mijn koters zijn gek op cornedbeef. Zijn het nu Tokkies dus? Ja het lijkt er wel op
I like being a mess. It's who I am.
quote:barbaracartland schreef op 10 december 2015 @ 20:49:

Het blijft maar terugkomen, namelijk.

Nee joh. Gewoon lekker hier blijven schrijven waar je over wil schrijven.

Iedereen ziet hier wel eens dingen die haar (of hem) niet interesseren, niet aanstaan, die ze stom vindt of irritant. Kunst is om daar overheen te lezen en te lezen wat je wel leuk of interessant vindt. Niemand bepaalt hier waarover wel of niet geschreven mag worden, behalve de mods in de regels over de napraat.
quote:barbaracartland schreef op 10 december 2015 @ 20:52:

[...]

Kijk maar uit! Het begint met een leuke panterlegging, maar wie weet waar het eindigt

Ik zweer het je, mijn oudste heeft een voorkeur voor tijger- en panterprints.

Deze jas heeft ze

quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 december 2015 @ 20:52:

[...]

Nee joh. Gewoon lekker hier blijven schrijven waar je over wil schrijven.

Iedereen ziet hier wel eens dingen die haar (of hem) niet interesseren, niet aanstaan, die ze stom vindt of irritant. Kunst is om daar overheen te lezen en te lezen wat je wel leuk of interessant vindt. Niemand bepaalt hier waarover wel of niet geschreven mag worden, behalve de mods in de regels over de napraat.Plus 1. Ik ga toch ook niet zeiken als het hier over kinderen gaat?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Star schreef op 10 december 2015 @ 20:53:

[...]

Ik zweer het je, mijn oudste heeft een voorkeur voor tijger- en panterprints.

Deze jas heeft ze

[afbeelding]Leuk Star! Dochter heeft ook nog steeds veel tijger/panter, Sjaal, oorwarmers, regenlaarzen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
@Star: . Heb je heur haar al laten blonderen?

@Fenrir: oh ja, frikaNdel. Joh, mijn moeder kon er complete maaltijden mee toveren. En met smac.
Ik scroll altijd door als het over konijnen of sport of koffie of trollen of beslissingen van mods gaat.
quote:barbaracartland schreef op 10 december 2015 @ 20:56:

@Star: . Heb je heur haar al laten blonderen?

@Fenrir: oh ja, frikaNdel. Joh, mijn moeder kon er complete maaltijden mee toveren. En met smac.Nee joh, ze heeft zo'n heerlijke ordinaire dip dye
quote:Nouschi schreef op 10 december 2015 @ 20:55:

[...]

Leuk Star! Dochter heeft ook nog steeds veel tijger/panter, Sjaal, oorwarmers, regenlaarzen.Nog gelukt met Sinterklaas inkopen trouwens uiteindelijk?
Ik hou heel erg van panterprint en tijgerprint en zebraprint. Op de dieren zelf. 😼
quote:yasmijn schreef op 10 december 2015 @ 20:56:

Ik scroll altijd door als het over konijnen of sport of koffie of trollen of beslissingen van mods gaat.Bij deze soïso.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Ik scroll altijd door als het over konijnen of sport of koffie of trollen of beslissingen van mods gaat.Ben jij snel klaar met lezen zeker?
I like being a mess. It's who I am.

Ik scroll altijd door als het over konijnen of sport of koffie of trollen of beslissingen van mods gaat.Geneuzel over kids lees ik ook niet. En pagina's gezwets over niks, geglij en gehengel ook niet.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:AllyMcBeal schreef op 10 december 2015 @ 20:59:

[...]

Ben jij snel klaar met lezen zeker?Jij bent scherp! 👍
quote:hatsetats schreef op 10 december 2015 @ 20:59:

[...]

Geneuzel over kids lees ik ook niet. En pagina's gezwets over niks, geglij en gehengel ook niet.Tssssk en ik wou je nog wel peettante van de mijne maken.
quote:hatsetats schreef op 10 december 2015 @ 20:59:

[...]

Geneuzel over kids lees ik ook niet. En pagina's gezwets over niks, geglij en gehengel ook niet.Die laatste 2 zijn het ergst.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 10 december 2015 @ 20:35:

Voor Star:

[img]http://zeeland.blog.nl/files/2012/02/ha ... n-blog.jpg[/img]FEN!!! Ik was al spuugmisselijk wegens oververmoeid en gatsie werkdiner gehad.. En dan dit plaatje terwijl ik net thuis ben en morgen mijn enige dagje voor mezelf is in de komende 10 dagen. Merci NOT!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Star schreef op 10 december 2015 @ 20:57:

[...]

Nog gelukt met Sinterklaas inkopen trouwens uiteindelijk?

Het is oa deze geworden

Gesellug zo weer
Nous 😑
quote:Nouschi schreef op 10 december 2015 @ 21:00:

[...]

Het is oa deze geworden

[afbeelding]Batterijen al verstopt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven