Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 10 december 2015 om 21:14
Praaaaat me niet van lakschoenen. 2 meisjes in de straat hadden ze, klik klak klik klak deden ze. Dat wilde ik ook! Ik kreeg ze, trots de straat op....niks. Waren de hakken van rubber oid denk ik. Hui-len!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 10 december 2015 om 21:15
donderdag 10 december 2015 om 21:16
quote:Nouschi schreef op 10 december 2015 @ 21:14:
Praaaaat me niet van lakschoenen. 2 meisjes in de straat hadden ze, klik klak klik klak deden ze. Dat wilde ik ook! Ik kreeg ze, trots de straat op....niks. Waren de hakken van rubber oid denk ik. Hui-len!! Maar had je dan wel van die kanten sokjes?
Praaaaat me niet van lakschoenen. 2 meisjes in de straat hadden ze, klik klak klik klak deden ze. Dat wilde ik ook! Ik kreeg ze, trots de straat op....niks. Waren de hakken van rubber oid denk ik. Hui-len!! Maar had je dan wel van die kanten sokjes?
donderdag 10 december 2015 om 21:16
donderdag 10 december 2015 om 21:20
donderdag 10 december 2015 om 21:21
"Hakjes"maakten we zelf op een warme dag. Bij hakjes ging het ons vnml om het geklikklak.
Mooie steentjes zoeken, even door de warme teer op straat en dan onder de schoenen plakken.
Mooie steentjes zoeken, even door de warme teer op straat en dan onder de schoenen plakken.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 10 december 2015 om 21:30
donderdag 10 december 2015 om 21:30
quote:Star schreef op 10 december 2015 @ 21:29:
[...]
Precies. Oudste heeft ze.
Nu nog een jurk erbij. Ze wijst allemaal CoolCat meuk aan Afgelopen week nog geweest, echt heel lelijk die jurkjes.
[...]
Precies. Oudste heeft ze.
Nu nog een jurk erbij. Ze wijst allemaal CoolCat meuk aan Afgelopen week nog geweest, echt heel lelijk die jurkjes.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 10 december 2015 om 21:34
quote:Star schreef op 10 december 2015 @ 21:31:
[...]
Ja ik weet het. En ik vind ze echt verschrikkelijk ordinair. Kind is 9.Dochter is ook 9. Ik ben 1 keer met haar in de Coolcat geweest, nooit weer
[...]
Ja ik weet het. En ik vind ze echt verschrikkelijk ordinair. Kind is 9.Dochter is ook 9. Ik ben 1 keer met haar in de Coolcat geweest, nooit weer