Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:DorothyParker schreef op 16 december 2015 @ 01:47:

[...]

Als ik jou was zou ik toch eens verder lezen.

Gek genoeg lees je dan al het gedoe in mijn familie.

Nou nee, dank je.

Dus omdat jij het heel zwaar hebt, verwacht je van je mede-forummers dat ze begripvol reageren als je naar ze uithaalt?

Ik zeg het nog maar eens: Iedereen heeft zo z'n issues. Ook de forummers die daar niet uitgebreid over uitweiden op dit forum.

Ikzelf bijvoorbeeld, zou een boek kunnen schrijven over mijn familie. Maar ik ga er misschien anders mee om dan jij..
Sterkte Door!
quote:Ttass28 schreef op 16 december 2015 @ 01:42:

[...]

Zoals ik zei ik wil best mijn medewerking verlenen bij de mods en aangeven dat ik je echt oprecht niet hebt geband ik was nog heel netjes naar je toe. En dat ik een derde naam heb is mijn ding.

Wat zit je nu weer zielig te doen? Als je dadel niet op mij had afgestuurd was er niets gebeurd.

Wil jou/jullie en medaille geven. Echt een wonder!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Jibba schreef op 16 december 2015 @ 01:47:

[...]

Wie zijn 'we'? Hebben jullie een groepje?Ja, Roos en ik zijn een "groepje".
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:DorothyParker schreef op 16 december 2015 @ 01:52:

[...]

Wat zit je nu weer zielig te doen? Als je dadel niet op mij had afgestuurd was er niets gebeurd.

Wil jou/jullie en medaille geven. Echt een wonder!Nee hoor dorothy ik heb dadel niet op je afgestuurdt hoe kom je erbij?
quote:Jibba schreef op 16 december 2015 @ 01:51:

[...]

Nou nee, dank je.

Dus omdat jij het heel zwaar hebt, verwacht je van je mede-forummers dat ze begripvol reageren als je naar ze uithaalt?

Ik zeg het nog maar eens: Iedereen heeft zo z'n issues. Ook de forummers die daar niet uitgebreid over uitweiden op dit forum.

Ikzelf bijvoorbeeld, zou een boek kunnen schrijven over mijn familie. Maar ik ga er misschien anders mee om dan jij..

Tas heeft in 3 weken al 7 boeken geschreven.
quote:Ttass28 schreef op 16 december 2015 @ 01:54:

[...]

Nee hoor dorothy ik heb dadel niet op je afgestuurdt hoe kom je erbij?Ik wist niet dat jij mijn supervisor was? Weet ik het nu.
quote:DorothyParker schreef op 16 december 2015 @ 01:49:

[...]

Ik ben boos omdat ze Moiren er probeerde in te luizen (en dat is haar gelukt. Maar mijn tantum was te braaf dus ik niet en daar kwam ook gezeik op. En ja ik ken de vorige namen)

Dus Tas heeft Moiren een ban aangenaaid ofzo? En wie/wat is tantum.

Ik merk dat jij het steeds erg wil opnemen voor andere forummers en daarbij dan regelmatig over de schreef gaat.

Moiren is een grote meid, toch? Die redt zichzelf ook wel hoor!
Ik ga dorothy niet staffen. Please forummers staf haar ook niet Ik kan best wat hebben. Aub dank
quote:Ttass28 schreef op 16 december 2015 @ 01:54:

[...]

Nee hoor dorothy ik heb dadel niet op je afgestuurdt hoe kom je erbij?Lieverd. Niemand die jou al graag heeft. stop gewoon met liegen en voel de warmte van dit forum heeft
quote:Ttass28 schreef op 16 december 2015 @ 01:56:

Ik ga dorothy niet staffen. Please forummers staf haar ook niet Ik kan best wat hebben. Aub dank Ik zie helemaal niks stafwaardigs? Dus ik ben wel benieuwd wat ik dan zou kunnen staffen.
quote:Ttass28 schreef op 16 december 2015 @ 01:56:

Ik ga dorothy niet staffen. Please forummers staf haar ook niet Ik kan best wat hebben. Aub dank

Dit kun je niet menen.
quote:Kia-Ora schreef op 16 december 2015 @ 01:53:

[...]

Ja, Roos en ik zijn een "groepje".

Wat gezellig.

En jullie zijn de beschermvrouwen van Dorothy? Proberen haar te behoeden voor nog meer gedoe en geruzie?

Wel lief.
quote:Mama-Emeritus schreef op 16 december 2015 @ 01:57:

[...]

Ik zie helemaal niks stafwaardigs? Dus ik ben wel benieuwd wat ik dan zou kunnen staffen.Klopt, net zoals de vorige keer werdt ze gestaft maar niet door mij dus ik geef het alvast aan.
quote:Mama-Emeritus schreef op 16 december 2015 @ 01:57:

[...]

Ik zie helemaal niks stafwaardigs? Dus ik ben wel benieuwd wat ik dan zou kunnen staffen.Tas denkt dat het haar eer is als ik niet gestafd word.
quote:Ttass28 schreef op 16 december 2015 @ 01:59:

[...]

Klopt, net zoals de vorige keer werdt ze gestaft maar niet door mij dus ik geef het alvast aan.Nou, volgens mij hoeft dat helemaal niet hoor.
quote:Mama-Emeritus schreef op 16 december 2015 @ 02:01:

[...]

Nou, volgens mij hoeft dat helemaal niet hoor.Oké
quote:DorothyParker schreef op 16 december 2015 @ 02:00:

[...]

Tas denkt dat het haar eer is als ik niet gestafd word.Ik kan het mis hebben hoor, maar het lijkt alsof Tas vriendjes wil worden met iedereen. Niks mis mee hoor. Tas, het is ook geen verwijt ofzo en ik bedoel het ook niet naar. Maar het komt allemaal zo geforceerd over.
quote:Jibba schreef op 16 december 2015 @ 01:58:

[...]

Wat gezellig.

En jullie zijn de beschermvrouwen van Dorothy? Proberen haar te behoeden voor nog meer gedoe en geruzie?

Wel lief.Superlief! Heb Roos al maanden niet meer gesproken. Maar je oordeelt me op basis van..... Niets. Jij denkt meteen dat ik de slechte ben omdat mensen me beschermen. Ooit al eens gedacht dat die mensen dat doen omdat ik gewoon lief ben?
quote:DorothyParker schreef op 16 december 2015 @ 01:56:

[...]

Lieverd. Niemand die jou al graag heeft. stop gewoon met liegen en voel de warmte van dit forum heeft

Echt, wat staat hier?

"Lieverd" is sarcastisch bedoeld, niemand vindt Tas aardig, ze liegt en moet warmte van het forum voelen?

Ondertiteling graag.
quote:Jibba schreef op 16 december 2015 @ 02:05:

[...]

Echt, wat staat hier?

"Lieverd" is sarcastisch bedoeld, niemand vindt Tas aardig, ze liegt en moet warmte van het forum voelen?

Ondertiteling graag.Behoeft geen ondertiteling behoort toe aan vaagpraat.
Tas, je hebt nu al verloren. Blijkbaar luisterde niemand naar jou
quote:DorothyParker schreef op 16 december 2015 @ 02:05:

[...]

Superlief! Heb Roos al maanden niet meer gesproken. Maar je oordeelt me op basis van..... Niets. Jij denkt meteen dat ik de slechte ben omdat mensen me beschermen. Ooit al eens gedacht dat die mensen dat doen omdat ik gewoon lief ben?Ik beoordeel je helemaal niet. Er vallen mij wat dingen op en daar stel ik vragen over. Nergens zeg ik dat het allemaal jouw schuld is en dat je niet lief bent ofzo.
quote:Mama-Emeritus schreef op 16 december 2015 @ 02:04:

[...]

Ik kan het mis hebben hoor, maar het lijkt alsof Tas vriendjes wil worden met iedereen. Niks mis mee hoor. Tas, het is ook geen verwijt ofzo en ik bedoel het ook niet naar. Maar het komt allemaal zo geforceerd over.Als je bekend maakt wie je hiervoor was vertel ik je ene geheim.
quote:Jibba schreef op 16 december 2015 @ 02:05:

[...]

Echt, wat staat hier?

Ondertiteling graag.Dus omdat ze iedereen met drie nicks genaaid heeft ben ik verantwoordelijk? Zou mij toch eens ergens anders op richten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven