Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:dadelduifje schreef op 16 december 2015 @ 01:13:

[...]

Ik vind je grappig. Maar weet bijna zeker dat je met een big smile dit allemaal zit te typen. Ik ben er bijna zeker van dat dit niet klopt, Dadel. Was het maar zo.
Life is short. Eat dessert first.

[...]

Ik vind je grappig. Maar weet bijna zeker dat je met een big smile dit allemaal zit te typen.

Ja? Ik zie juist een verbeten blik en driftig typen...

Zeg Dorothy, ik loep je net even maar jij hebt best wel vaak ruzie hier de laatste tijd hè?
Dot, laat het gaan, echt. Niemand is erop uit om jou aan te vallen, echt niet.

Lees nog eens wat Enn schrijft. Jij kan bepalen hoe jij reageert en jij kan stoppen. Dit is toch geen ruzie waard?

[...]

Ik vind je grappig. Maar weet bijna zeker dat je met een big smile dit allemaal zit te typen. Ik weet wel zeker dat dit niet zo is. Ik lees veel pijn en verdriet. Misschien kun jij ervoor kiezen om het hier verder bij te laten...
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Jibba schreef op 16 december 2015 @ 01:16:

[...]

Zeg Dorothy, ik loep je net even maar jij hebt best wel vaak ruzie hier de laatste tijd hè?Die eerste regel ben ik met je eens, maar waarom die tweede zin toevoegen? Daar maak je de situatie niet beter door hoor.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:doornroosje9 schreef op 16 december 2015 @ 01:16:

[...]

Ik ben er bijna zeker van dat dit niet klopt, Dadel. Was het maar zo.O dan vergis ik me misschien. Dacht dat ze zo nu en dan iemand gewoon in de maling wil nemen/uit wil lokken/ban aannaaien.
quote:Kia-Ora schreef op 16 december 2015 @ 01:19:

[...]

Ik weet wel zeker dat dit niet zo is. Ik lees veel pijn en verdriet. Misschien kun jij ervoor kiezen om het hier verder bij te laten...Ja ga ik doen.
quote:Ttass28 schreef op 16 december 2015 @ 01:12:

[...]

Ik val je niet aan dorothy. Wat was er loos dat je in het ziekenhuis lag. Ik ben ook niet zielig zo uit ik me onder een of ander manier. Tuurlijk ben ik niet de enige evryone is fighting a battle that u dont know about. Iedereen is tegen zijn eigen demonen aan het vechten ik ben superieur en ik deal met mijn eigen problemen vooral met mijzelf.

Ik wil best naar je luisteren dorothy. Vertel wat jou dwars zit dan kan ik jou ook begrijpen.

Tas. Je was net zo "herkenbaar" aan jouw spellingsfouten.

Diegene die zei dat ze 2 personen was, ben nu 100% zeker van drie personen.

(En ik maar denken dat taalfilosofie me niets zou opbrengen )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Gecondoleerd dorothy ik hoop dag je je draai weer vindt ik wil verder niet meer tegen je aan zeuren. Sterkte met het verwerken van alles
quote:Kia-Ora schreef op 16 december 2015 @ 01:20:

[...]

Die eerste regel ben ik met je eens, maar waarom die tweede zin toevoegen? Daar maak je de situatie niet beter door hoor.Welke situatie? Blijkbaar begeef ik me in een wespennest maar ik forum hier ook gewoon dus ik mag dat toch wel vragen? Het viel me op dus vandaar...
Ik laat je verder met rust doroty sterkte met het verwerken van alles pak je rust.
quote:Jibba schreef op 16 december 2015 @ 01:16:

[...]

Zeg Dorothy, ik loep je net even maar jij hebt best wel vaak ruzie hier de laatste tijd hè?Ja. Ook niet anderen hun fout. Gewoon een rottijd hier en ik ben zo'n trut dat ik het op anderen afreageer.
quote:DorothyParker schreef op 16 december 2015 @ 01:22:

[...]

Tas. Je was net zo "herkenbaar" aan jouw spellingsfouten.

Diegene die zei dat ze 2 personen was, ben nu 100% zeker van drie personen.

(En ik maar denken dat taalfilosofie me niets zou opbrengen )Wat bedoel je? Dat er 3 verschillende personen met deze nick forummen? Of begrijp ik je verkeerd?
quote:Ttass28 schreef op 16 december 2015 @ 01:22:

Gecondoleerd dorothy ik hoop dag je je draai weer vindt ik wil verder niet meer tegen je aan zeuren. Sterkte met het verwerken van alles Kind, ge ge doet niks anders dan mij stafffe. Wrm nu zo zielig doen? Ge maakt enkel u eige belachelijk.
quote:DorothyParker schreef op 16 december 2015 @ 01:25:

[...]

Ja. Ook niet anderen hun fout. Gewoon een rottijd hier en ik ben zo'n trut dat ik het op anderen afreageer.

Tja meid, dat is niet leuk. Maar wel logisch dat die anderen dan van zich afbijten toch?

Misschien beter een tijdje niet meer forummen en dan onder een andere nick met een schone lei terugkomen?
quote:DorothyParker schreef op 16 december 2015 @ 01:26:

[...]

Kind, ge ge doet niks anders dan mij stafffe. Wrm nu zo zielig doen? Ge maakt enkel u eige belachelijk.

Ik heb je echt niet gestaft vraag de mods daar wil

Ik zelfs min toestemming voor geven. Ik heb zo mij heldere momenten en ik vindt het oprecht naar voor je wat je nu allemaal meemaakt.
quote:Jibba schreef op 16 december 2015 @ 01:23:

[...]

Welke situatie? Blijkbaar begeef ik me in een wespennest maar ik forum hier ook gewoon dus ik mag dat toch wel vragen? Het viel me op dus vandaar...Dot voelt zich niet zo fijn op het moment en reageert dit hier soms af. En ja, dat valt natuurlijk op. Maar we proberen de situatie een beetje te laten kalmeren en door een opmerking als deze is er best een grote kans dat het weer oplaait. Dat zou zonde zijn, en daar heeft ook niemand iets aan.
quote:Jibba schreef op 16 december 2015 @ 01:23:

[...]

Welke situatie? Blijkbaar begeef ik me in een wespennest maar ik forum hier ook gewoon dus ik mag dat toch wel vragen? Het viel me op dus vandaar...

Kia is een grote lieverd. (En eigenlijk moeten we allemaal eens onze aandacht naar Kia richten.

Kia bedoelt dat ik angstaanvallen heb. De helft van het forum weet dat. (En nu iedereen)
quote:Ttass28 schreef op 16 december 2015 @ 01:28:

[...]

Ik heb je echt niet gestaft vraag de mods daar wil

Ik zelfs min toestemming voor geven. Ik heb zo mij heldere momenten en ik vindt het oprecht naar voor je wat je nu allemaal meemaakt.Je hoeft je niet te verdedigen. Je reageert ook prima en een stuk volwassener, dan DP, op DP dus zou er niet teveel aandacht aan geven.
Hoe weet je of iemand je gestaft heeft? Dat kan toch niet. Dus waarom dat zo stellig beweren?

En ondertiteling hier en daar zou geen overbodige luxe zijn zeg. Wat typen jullie wazig.
quote:Jibba schreef op 16 december 2015 @ 01:31:

Hoe weet je of iemand je gestaft heeft? Dat kan toch niet. Dus waarom dat zo stellig beweren?

En ondertiteling hier en daar zou geen overbodige luxe zijn zeg. Wat typen jullie wazig.
quote:Jibba schreef op 16 december 2015 @ 01:28:

[...]

Tja meid, dat is niet leuk. Maar wel logisch dat die anderen dan van zich afbijten toch?

Misschien beter een tijdje niet meer forummen en dan onder een andere nick met een schone lei terugkomen?Ben wekenlang afwezig geweest.
Hier lezen zoveel mensen mee, het is idd onmogelijk om te weten wie gestaft heeft.
quote:Kia-Ora schreef op 16 december 2015 @ 01:30:

[...]

Dot voelt zich niet zo fijn op het moment en reageert dit hier soms af. En ja, dat valt natuurlijk op. Maar we proberen de situatie een beetje te laten kalmeren en door een opmerking als deze is er best een grote kans dat het weer oplaait. Dat zou zonde zijn, en daar heeft ook niemand iets aan.

Aha, nou dat is natuurlijk heel rot voor Dorothy maar beste Kia, je kunt toch niet van iedere forummer verwachten dat ze, voordat ze op iemand reageren, de hele postgeschiedenis van diegene napluizen.

Ik voel er überhaupt niks voor om voor wie dan ook op eieren te lopen en ze met fluwelen handschoentjes aan te pakken. Iedereen heeft zo z'n eigen shit, weet je...
quote:DorothyParker schreef op 16 december 2015 @ 01:31:

[...]

Kia is een grote lieverd. (En eigenlijk moeten we allemaal eens onze aandacht naar Kia richten.

Kia bedoelt dat ik angstaanvallen heb. De helft van het forum weet dat. (En nu iedereen)

Neeeeeeee, Kia behoeft geen aandacht. Maar lief van je hoor .

Maar Dot, zet je pc uit voor nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven