Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 26 december 2015 om 11:55
quote:yasmijn schreef op 26 december 2015 @ 11:47:
Hallo lammetjes,
Moeite waard om terug te lezen? Nee zekers he?
Ik had een leuke dag gisteren. Vandaag gaat ook leuk worden met goddelijk eten. Ik ga in ieder geval los op de oesters. Mjammie. Beetje citroensap en versgemalen peper erop en slobber maar naar binnen. Wegspoelen met een slok mooie Chablis. Brrrrrrrr, peper............
Hallo lammetjes,
Ik had een leuke dag gisteren. Vandaag gaat ook leuk worden met goddelijk eten. Ik ga in ieder geval los op de oesters. Mjammie. Beetje citroensap en versgemalen peper erop en slobber maar naar binnen. Wegspoelen met een slok mooie Chablis. Brrrrrrrr, peper............
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 26 december 2015 om 11:57
Hallo lammetjes,
Ik had een leuke dag gisteren. Vandaag gaat ook leuk worden met goddelijk eten. Ik ga in ieder geval los op de oesters. Mjammie. Beetje citroensap en versgemalen peper erop en slobber maar naar binnen. Wegspoelen met een slok mooie Chablis.
Absoluut terug lezen!
Lekker oesters! De drank mag je houden!
Hallo lammetjes,
Ik had een leuke dag gisteren. Vandaag gaat ook leuk worden met goddelijk eten. Ik ga in ieder geval los op de oesters. Mjammie. Beetje citroensap en versgemalen peper erop en slobber maar naar binnen. Wegspoelen met een slok mooie Chablis.
Absoluut terug lezen!
Lekker oesters! De drank mag je houden!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 26 december 2015 om 11:58
Hallo lammetjes,
Ik had een leuke dag gisteren. Vandaag gaat ook leuk worden met goddelijk eten. Ik ga in ieder geval los op de oesters. Mjammie. Beetje citroensap en versgemalen peper erop en slobber maar naar binnen. Wegspoelen met een slok mooie Chablis. Yas, gisteren was de finale van Downton Abbey, ik ga hem vanavond kijken, ben zooooo benieuwd.
Hallo lammetjes,
Ik had een leuke dag gisteren. Vandaag gaat ook leuk worden met goddelijk eten. Ik ga in ieder geval los op de oesters. Mjammie. Beetje citroensap en versgemalen peper erop en slobber maar naar binnen. Wegspoelen met een slok mooie Chablis. Yas, gisteren was de finale van Downton Abbey, ik ga hem vanavond kijken, ben zooooo benieuwd.
zaterdag 26 december 2015 om 12:00
zaterdag 26 december 2015 om 12:01
zaterdag 26 december 2015 om 12:04
quote:Sid-returns schreef op 26 december 2015 @ 11:55:
Eens met de oesters (brr) en de chablis (mjam).
Goh, één van de nazaten van Suzyq heeft issues de laatste maanden en ze snapt níet hoe dat nou kan. Vast iets mis met het meisje.Dat topic loopt al een tijdje en SQ is nooit meer terug geweest om te reageren. Ik vermoed dat ze zich wel voor haar kop kan slaan dat ze niet even een ander accountje heeft aangemaakt, met haar overduidelijke gehint naar het blijkbaar reusachtige IQ van het kind.
Eens met de oesters (brr) en de chablis (mjam).
Goh, één van de nazaten van Suzyq heeft issues de laatste maanden en ze snapt níet hoe dat nou kan. Vast iets mis met het meisje.Dat topic loopt al een tijdje en SQ is nooit meer terug geweest om te reageren. Ik vermoed dat ze zich wel voor haar kop kan slaan dat ze niet even een ander accountje heeft aangemaakt, met haar overduidelijke gehint naar het blijkbaar reusachtige IQ van het kind.
zaterdag 26 december 2015 om 12:05
quote:Fenrir-Greyback schreef op 26 december 2015 @ 12:04:
[...]
Dat topic loopt al een tijdje en SQ is nooit meer terug geweest om te reageren. Ik vermoed dat ze zich wel voor haar kop kan slaan dat ze niet even een ander accountje heeft aangemaakt, met haar overduidelijke gehint naar het blijkbaar reusachtige IQ van het kind.Nieuw topic toch?
[...]
Dat topic loopt al een tijdje en SQ is nooit meer terug geweest om te reageren. Ik vermoed dat ze zich wel voor haar kop kan slaan dat ze niet even een ander accountje heeft aangemaakt, met haar overduidelijke gehint naar het blijkbaar reusachtige IQ van het kind.Nieuw topic toch?
zaterdag 26 december 2015 om 12:11