Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 26 december 2015 om 11:19
quote:doornroosje9 schreef op 26 december 2015 @ 11:18:
[...]
Ik dacht dat het met opzet zo geschreven was! In shock nu, dat snap je.
Ook geen idee of ik eerst iets anders wilde schrijven.
Ik ken (ja, met opzet nu) het gewoon niet verklaren.
[...]
Ik dacht dat het met opzet zo geschreven was! In shock nu, dat snap je.
Ook geen idee of ik eerst iets anders wilde schrijven.
Ik ken (ja, met opzet nu) het gewoon niet verklaren.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 26 december 2015 om 11:20
quote:barbaracartland schreef op 26 december 2015 @ 11:19:
[...]
Ja! Compleet onverwacht! Een zoon. We hebben hem Immanuel genoemd. Hij weegt 9 pond en is blakend gezond. Helaas hadden we geen wiegje, dus ligt hij nu in de krantenbak op de Dr Denkerpuzzel uit het Dagblad van het Noorden.
De deurbel gaat: er staan drie merkwaardige types aan de deur.Alles aannemen wat ze bij zich hebben!
[...]
Ja! Compleet onverwacht! Een zoon. We hebben hem Immanuel genoemd. Hij weegt 9 pond en is blakend gezond. Helaas hadden we geen wiegje, dus ligt hij nu in de krantenbak op de Dr Denkerpuzzel uit het Dagblad van het Noorden.
De deurbel gaat: er staan drie merkwaardige types aan de deur.Alles aannemen wat ze bij zich hebben!
Life is short. Eat dessert first.
[...]
De deurbel gaat: er staan drie merkwaardige types aan de deur.
Ik weet zeker dat jouw huis zo lekker geurt.
En zorg dat hij sterke armen krijgt. Hij moet in zijn leven vast nog wat zwaars verplaatsen.
[...]
De deurbel gaat: er staan drie merkwaardige types aan de deur.
En zorg dat hij sterke armen krijgt. Hij moet in zijn leven vast nog wat zwaars verplaatsen.
[...]
De deurbel gaat: er staan drie merkwaardige types aan de deur.Niet opendoen! Ze proberen vast illegale troep bij je achter te laten!
[...]
De deurbel gaat: er staan drie merkwaardige types aan de deur.Niet opendoen! Ze proberen vast illegale troep bij je achter te laten!
zaterdag 26 december 2015 om 11:21
quote:Star schreef op 26 december 2015 @ 11:15:
[...]
Toch niet de ene waar ook dat filmpje met dat ezeltje op staat? Die trek ik niet. Elke keer weer janken
Deze dus:
https://www.youtube.com/watch?v=MGa6oCxhpZAIk opende natuurlijk voor de snuit van meneer de link en toen wilde hij die kijken (was dus een andere)... Naja, in ieder geval variatie! Maar ik ben labiel zwanger dus ik bereid me voor op brullen
[...]
Toch niet de ene waar ook dat filmpje met dat ezeltje op staat? Die trek ik niet. Elke keer weer janken
Deze dus:
https://www.youtube.com/watch?v=MGa6oCxhpZAIk opende natuurlijk voor de snuit van meneer de link en toen wilde hij die kijken (was dus een andere)... Naja, in ieder geval variatie! Maar ik ben labiel zwanger dus ik bereid me voor op brullen
zaterdag 26 december 2015 om 11:22
zaterdag 26 december 2015 om 11:22
zaterdag 26 december 2015 om 11:23
quote:Solomio schreef op 26 december 2015 @ 11:14:
Ik zag deze van de week en ik vind em zo leuk. Maar a) duur, b) zinloos en c) duur.
Iemand nog een goede reden om em toch te kopen?
[afbeelding]Omdat je maar 1 x leeft en die tijd met zoveel mogelijk goede/leuke dingen kan vullen, dus als het financieel haalbaar is, doen!
Ik zag deze van de week en ik vind em zo leuk. Maar a) duur, b) zinloos en c) duur.
Iemand nog een goede reden om em toch te kopen?
[afbeelding]Omdat je maar 1 x leeft en die tijd met zoveel mogelijk goede/leuke dingen kan vullen, dus als het financieel haalbaar is, doen!
zaterdag 26 december 2015 om 11:23
quote:Moiren_ schreef op 26 december 2015 @ 11:20:
[...]
Hij kijkt al bijzonder wijs. Hij lacht zo snel. Hij kent vast de liefde zijns moeders zowel.
Het is ineens ook erg licht hier.
[...]
Hij kijkt al bijzonder wijs. Hij lacht zo snel. Hij kent vast de liefde zijns moeders zowel.
Het is ineens ook erg licht hier.
zaterdag 26 december 2015 om 11:24
quote:barbaracartland schreef op 26 december 2015 @ 11:22:
[...]
Ze hebben een raar vervoersmiddel. Maar iedereen die cadeautjes meeneemt, is welkom.
Ik krijg alleen die gelukzalige glimlach niet van mijn snuit. Dat heb ik anders nooit.
[...]
Ze hebben een raar vervoersmiddel. Maar iedereen die cadeautjes meeneemt, is welkom.
Ik krijg alleen die gelukzalige glimlach niet van mijn snuit. Dat heb ik anders nooit.
The early bird suffers longer.
zaterdag 26 december 2015 om 11:24
quote:ana_isabel schreef op 26 december 2015 @ 11:16:
[...]
het kan dus nog erger..
bedankt voor het relativeer momentje.
en beterschap Dank!! En dan zullen we t er maar niet over hebben dat we straks in vol ornaat bij d'n familie worden verwacht. Met z'n 284727-en (ofzo) op 2 vierkante meter (zo voelt het). Ik denk dat ik echt een ruil voorstel! Haha!
[...]
het kan dus nog erger..
bedankt voor het relativeer momentje.
en beterschap Dank!! En dan zullen we t er maar niet over hebben dat we straks in vol ornaat bij d'n familie worden verwacht. Met z'n 284727-en (ofzo) op 2 vierkante meter (zo voelt het). Ik denk dat ik echt een ruil voorstel! Haha!
zaterdag 26 december 2015 om 11:25
zaterdag 26 december 2015 om 11:29
quote:konijn82 schreef op 26 december 2015 @ 11:24:
[...]
Dank!! En dan zullen we t er maar niet over hebben dat we straks in vol ornaat bij d'n familie worden verwacht. Met z'n 284727-en (ofzo) op 2 vierkante meter (zo voelt het). Ik denk dat ik echt een ruil voorstel! Haha!
ik denk niet dat je lieve peutertje zal opknappen van een vreemde mevrouw die zijn moeder tijdelijk komt vervangen.
[...]
Dank!! En dan zullen we t er maar niet over hebben dat we straks in vol ornaat bij d'n familie worden verwacht. Met z'n 284727-en (ofzo) op 2 vierkante meter (zo voelt het). Ik denk dat ik echt een ruil voorstel! Haha!
ik denk niet dat je lieve peutertje zal opknappen van een vreemde mevrouw die zijn moeder tijdelijk komt vervangen.