Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 21 december 2015 om 20:32
quote:BridgetteDubois schreef op 21 december 2015 @ 20:30:
Jullie verhalen doen mijn vegetariër hart pijn Dat snap ik niet. Het gaat hier allemaal om beesten die een prima leven gehad hebben en dan ook nog opgegeten worden, ipv weggegooid. Dat is toch juist goed?
Jullie verhalen doen mijn vegetariër hart pijn Dat snap ik niet. Het gaat hier allemaal om beesten die een prima leven gehad hebben en dan ook nog opgegeten worden, ipv weggegooid. Dat is toch juist goed?
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
maandag 21 december 2015 om 20:39
quote:Grzeczny schreef op 21 december 2015 @ 20:32:
[...]
Dat snap ik niet. Het gaat hier allemaal om beesten die een prima leven gehad hebben en dan ook nog opgegeten worden, ipv weggegooid. Dat is toch juist goed?Ik ben 26 en heb ook 26 mooie jaren gehad. Ik wil wel graag nog een aantal jaren mee, dank u.
[...]
Dat snap ik niet. Het gaat hier allemaal om beesten die een prima leven gehad hebben en dan ook nog opgegeten worden, ipv weggegooid. Dat is toch juist goed?Ik ben 26 en heb ook 26 mooie jaren gehad. Ik wil wel graag nog een aantal jaren mee, dank u.
maandag 21 december 2015 om 20:42
quote:hatsetats schreef op 21 december 2015 @ 20:41:
[...]
Sorry hoor maar
Ik weet het.
Het is mijn enige zwaktepunt.
Ik vind gewoon niet dat een mens moet beslissen wanneer het leven van een dier klaar is. Al helemaal niet om voor consumptie voor de mens te dienen.
Shoot me..is mijn mening waar ik lang genoeg over heb nagedacht.
[...]
Sorry hoor maar
Ik weet het.
Ik vind gewoon niet dat een mens moet beslissen wanneer het leven van een dier klaar is. Al helemaal niet om voor consumptie voor de mens te dienen.
Shoot me..is mijn mening waar ik lang genoeg over heb nagedacht.
maandag 21 december 2015 om 20:46
quote:BridgetteDubois schreef op 21 december 2015 @ 20:42:
[...]
Ik weet het.
Shoot me..is mijn mening waar ik lang genoeg over heb nagedacht.Mag jij vinden. Ik vind iets anders. Shoot me.
[...]
Ik weet het.
Shoot me..is mijn mening waar ik lang genoeg over heb nagedacht.Mag jij vinden. Ik vind iets anders. Shoot me.
maandag 21 december 2015 om 20:49
quote:BridgetteDubois schreef op 21 december 2015 @ 20:42:
[...]
Ik weet het.
Shoot me..is mijn mening waar ik lang genoeg over heb nagedacht.Waarom nou weer een zwaktepunt? Het is jouw gevoel, klaar. En je valt er niemand mee lastig.
[...]
Ik weet het.
Shoot me..is mijn mening waar ik lang genoeg over heb nagedacht.Waarom nou weer een zwaktepunt? Het is jouw gevoel, klaar. En je valt er niemand mee lastig.
maandag 21 december 2015 om 20:50
quote:BridgetteDubois schreef op 21 december 2015 @ 20:47:
[...]
Nope. Ik respecteer gewoon iedereen
Toch bedankt voor je toestemming trouwens!Waarom zou ik jou dan shooten? Hoe kom jij erbij dat jouw mening voor mij zo afwijkend of blasfemisch of weetikwat is dat ik dat zou willen?
[...]
Nope. Ik respecteer gewoon iedereen
Toch bedankt voor je toestemming trouwens!Waarom zou ik jou dan shooten? Hoe kom jij erbij dat jouw mening voor mij zo afwijkend of blasfemisch of weetikwat is dat ik dat zou willen?
maandag 21 december 2015 om 20:52
maandag 21 december 2015 om 20:54