Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 25 december 2015 om 18:40
quote:impala schreef op 25 december 2015 @ 18:36:
Spannend!
Ik zag gister een fragment van het Allerhande callcenter. Iemand had een rollade gekocht maar wist niet wat voor vlees het was. Foto erbij..
Was jij dat ?
En wat is een sneeuwpop-aardappeltjes?
Een rollade herken ik wel
Aardappelschijfjes maar dan in sneeuwpopvorm.
Spannend!
Ik zag gister een fragment van het Allerhande callcenter. Iemand had een rollade gekocht maar wist niet wat voor vlees het was. Foto erbij..
Was jij dat ?
En wat is een sneeuwpop-aardappeltjes?
Een rollade herken ik wel
Aardappelschijfjes maar dan in sneeuwpopvorm.
vrijdag 25 december 2015 om 19:08
Hier vallen de eetplannen een beetje in het water wegens weer nauwelijks eetlust. Oorspronkelijke plan was gourmetten-in-m'n-up maar als vlees en brood eten lastig is, vind ik dat zonde. Heb ook sliptong en goede Duitse biefstuk van de slager in de vriezer maar dan moet ik echt meer op kunnen.
Heb net hachee gemaakt van een restje sukadelapjes van van de week. Kook zo een piepertje en dan denk ik bruine bonen met mosterd erbij. Niet Kerstig maar wel lekker.
Heb net hachee gemaakt van een restje sukadelapjes van van de week. Kook zo een piepertje en dan denk ik bruine bonen met mosterd erbij. Niet Kerstig maar wel lekker.
vrijdag 25 december 2015 om 19:33
Kerstdiner was prima gelukt, vaatwasser draait. Dochter lijkt ineens allergisch voor de kerstboom, snot uit neus en ogen, uitslag op rug en benen. Ze heeft sinds vorig jaar hooikoorts, en is nu ziek in de huiskamer. Uur op haar slaapkamer en de klachten nemen met de helft af! Morgen dan maar de boom opruimen, helaas!
vrijdag 25 december 2015 om 20:18