Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 25 december 2015 om 22:17
vrijdag 25 december 2015 om 22:26
vrijdag 25 december 2015 om 22:32
vrijdag 25 december 2015 om 22:33
vrijdag 25 december 2015 om 22:42
vrijdag 25 december 2015 om 22:48
quote:Corona67 schreef op 25 december 2015 @ 22:44:
Oh... jammer.. (dat ze vervelend is dan)
Heb je enig idee wat daar de oorzaak van zou kunnen zijn?
Misschien kun je er een topic over openen
Als ze nog ziek was geweest had ik zéker een topic geopend.
Ik denk dat de oorzaak is dat ze te lang binnen heeft gezeten en zich begon te vervelen vandaag.
Oh... jammer.. (dat ze vervelend is dan)
Heb je enig idee wat daar de oorzaak van zou kunnen zijn?
Misschien kun je er een topic over openen
Als ze nog ziek was geweest had ik zéker een topic geopend.
Ik denk dat de oorzaak is dat ze te lang binnen heeft gezeten en zich begon te vervelen vandaag.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 25 december 2015 om 23:00
quote:BridgetteDubois schreef op 25 december 2015 @ 22:56:
Hebben kinderen altijd.
Paar dagen ziek en de 1e dag dat ze weer beter zijn, zijn ze stierlijk lastig... opgekropte energie denk ik....Exact!
Hebben kinderen altijd.
Paar dagen ziek en de 1e dag dat ze weer beter zijn, zijn ze stierlijk lastig... opgekropte energie denk ik....Exact!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 25 december 2015 om 23:27
Uit pure verveling (lig in bed, gedoucht en dan ineens geen slaap meer) even het vluchtelingen topic gelezen maar daar worden ze echt steeds enger.
Blijft bizar dat de afschuwelijke dingen die daar gezegd worden nog steeds toegestaan zijn.
Er zitten er een paar bij waar ik gewoon onpasselijk van word.
Blijft bizar dat de afschuwelijke dingen die daar gezegd worden nog steeds toegestaan zijn.
Er zitten er een paar bij waar ik gewoon onpasselijk van word.
vrijdag 25 december 2015 om 23:43
Ontspanning, ontspanning, meer uit nieuwsgierig toch.
Af en toe eens kijken of men al wat dimt intussen, maar nee.
De 'boomknuffelaars' zijn vertrokken dus de enge praatjes gaan nog verder dan eerst, de toon is die van onaantastbaren, want niemand die een weerwoord geeft, waardoor ze per abuis waarschijnlijk vinden dat ze gelijk hebben.
Vroeg of laat zal het zelfs de mods hier toch wel te gortig worden neem ik aan.
Af en toe eens kijken of men al wat dimt intussen, maar nee.
De 'boomknuffelaars' zijn vertrokken dus de enge praatjes gaan nog verder dan eerst, de toon is die van onaantastbaren, want niemand die een weerwoord geeft, waardoor ze per abuis waarschijnlijk vinden dat ze gelijk hebben.
Vroeg of laat zal het zelfs de mods hier toch wel te gortig worden neem ik aan.
vrijdag 25 december 2015 om 23:53
quote:Eleonora-1 schreef op 25 december 2015 @ 23:43:
Af en toe eens kijken orf men al wat dimt intussen, maar nee.
Vroeg of laat zal het zelfs de mods hier toch wel te gortig worden neem ik aan.Het wordt inderdaad alleen maar erger. Ik reageer er niet meer op omdat ik dat vreselijke topic niet onder mijn favorieten wil hebben. En tegelijk voel ik me daar schuldig over, want nu hebben die lui vrij spel. Als ik een toevallige passant was en willekeurig welk topic op actueel zou openen, zou ik me doodschrikken. En me afvragen door wat voor volk dit forum in hemelsnaam wordt bezocht dat niemand een tegengeluid laat horen.
Af en toe eens kijken orf men al wat dimt intussen, maar nee.
Vroeg of laat zal het zelfs de mods hier toch wel te gortig worden neem ik aan.Het wordt inderdaad alleen maar erger. Ik reageer er niet meer op omdat ik dat vreselijke topic niet onder mijn favorieten wil hebben. En tegelijk voel ik me daar schuldig over, want nu hebben die lui vrij spel. Als ik een toevallige passant was en willekeurig welk topic op actueel zou openen, zou ik me doodschrikken. En me afvragen door wat voor volk dit forum in hemelsnaam wordt bezocht dat niemand een tegengeluid laat horen.
vrijdag 25 december 2015 om 23:54
vrijdag 25 december 2015 om 23:56
quote:Moiren_ schreef op 25 december 2015 @ 23:47:
Verbazingwekkend dat ze nog niet alles gezegd hebben tegen elkaar.
Eigenlijk wel hoor.
Het is een constante herhaling van zetten op een soort cynisch, badinerend zogenaamd half grappig toontje.
Maar het komt er op neer dat iedereen uit een rubberboot sowieso op moet rotten en dat iedereen die dat niet vindt geïntimideerd en gebrainwashed is door de media. Want de media neemt het gewone, hardwerkende volk in de zeik of zo.
Verbazingwekkend dat ze nog niet alles gezegd hebben tegen elkaar.
Eigenlijk wel hoor.
Het is een constante herhaling van zetten op een soort cynisch, badinerend zogenaamd half grappig toontje.
Maar het komt er op neer dat iedereen uit een rubberboot sowieso op moet rotten en dat iedereen die dat niet vindt geïntimideerd en gebrainwashed is door de media. Want de media neemt het gewone, hardwerkende volk in de zeik of zo.
vrijdag 25 december 2015 om 23:59
En die ellendige smileys. En inderdaad door alles op een grappig toontje te zeggen weg kunnen komen met de gruwelijkste opmerkingen. En als je daar dan iets van zegt, als reactie alleen je hele post geciteerd krijgen met een rofl eronder.
(Eleonora: ik had het nog niet gezegd -want heerlijke vakantiereis dus geen internet- maar ik vond je ban stom. Dat even terzijde)
(Eleonora: ik had het nog niet gezegd -want heerlijke vakantiereis dus geen internet- maar ik vond je ban stom. Dat even terzijde)
zaterdag 26 december 2015 om 00:00
quote:Eleonora-1 schreef op 25 december 2015 @ 23:56:
[...]
Eigenlijk wel hoor.
Maar het komt er op neer dat iedereen uit een rubberboot sowieso op moet rotten en dat iedereen die dat niet vindt geïntimideerd en gebrainwashed is door de media. Want de media neemt het gewone, hardwerkende volk in de zeik of zo.Ach ja, het is al de discussie niet waard over wie er nou gebrainwashed is.
[...]
Eigenlijk wel hoor.
Maar het komt er op neer dat iedereen uit een rubberboot sowieso op moet rotten en dat iedereen die dat niet vindt geïntimideerd en gebrainwashed is door de media. Want de media neemt het gewone, hardwerkende volk in de zeik of zo.Ach ja, het is al de discussie niet waard over wie er nou gebrainwashed is.
zaterdag 26 december 2015 om 00:02
quote:barbaracartland schreef op 25 december 2015 @ 23:54:
Maar ergens in mij heb ik nog wel een soort van zendingsdrang. Nu heeft het me al eens een waarschuwing opgeleverd (voor een tamelijk onschuldige post, maar volgens mij ben ik tamelijk fanatiek gestaft) en ik voelde me toen toch wel als een kind op de vingers getikt.
Ik begin er ook niet aan omdat ik merk dat sommige mensen echt de rook uit mijn oren kunnen laten komen en daar kreeg ik van de week dan ook een ban voor.
Maar bij een aantal types vraag je je echt af wat er ooit gebeurd is in hun leven dat het zó mis is gegaan met hun empathieklieren.
Maar ergens in mij heb ik nog wel een soort van zendingsdrang. Nu heeft het me al eens een waarschuwing opgeleverd (voor een tamelijk onschuldige post, maar volgens mij ben ik tamelijk fanatiek gestaft) en ik voelde me toen toch wel als een kind op de vingers getikt.
Ik begin er ook niet aan omdat ik merk dat sommige mensen echt de rook uit mijn oren kunnen laten komen en daar kreeg ik van de week dan ook een ban voor.
Maar bij een aantal types vraag je je echt af wat er ooit gebeurd is in hun leven dat het zó mis is gegaan met hun empathieklieren.