Napraattopic deel 49
zondag 27 december 2015 om 13:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 30 december 2015 om 22:26
quote:Solomio schreef op 30 december 2015 @ 21:59:
Hebben we nu echt een topic vol in 3,5 dag?
Het is vakantie (sterkte morgen) .
Goedenavond! Nog ergens een leuk topic dat ik moet lezen?
Heerlijk dagje gehad en nu nog een rondje forummen.
Hebben we nu echt een topic vol in 3,5 dag?
Het is vakantie (sterkte morgen) .
Goedenavond! Nog ergens een leuk topic dat ik moet lezen?
Heerlijk dagje gehad en nu nog een rondje forummen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 30 december 2015 om 22:31
quote:Marana_ schreef op 30 december 2015 @ 21:24:
Nog ff een nabrander dan, ik heb helemaal niets tegen feelgoodtopics en ik vind algemene fijne en lieve dankjewels zoals bijv aan alle napraters of kitlers of voor mijn part actueelpijlers prima en een mooi warm gevoel geven, ik heb alleen moeite met namen noemen omdat dat altijd te beperkt is, thats all
Love you all
Dat laatste is lief
Forumers die ècht iets hebben betekend voor een ander weten dat heus wel, ook aks hun naam daar niet is genoemd
Nog ff een nabrander dan, ik heb helemaal niets tegen feelgoodtopics en ik vind algemene fijne en lieve dankjewels zoals bijv aan alle napraters of kitlers of voor mijn part actueelpijlers prima en een mooi warm gevoel geven, ik heb alleen moeite met namen noemen omdat dat altijd te beperkt is, thats all
Love you all
Dat laatste is lief
Forumers die ècht iets hebben betekend voor een ander weten dat heus wel, ook aks hun naam daar niet is genoemd
Je bent zelf een theepot
woensdag 30 december 2015 om 22:36
woensdag 30 december 2015 om 22:42
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 december 2015 @ 21:41:
[...]
Schat, ik vind niet dat je moppert hoor. Want jouw verbouwing duurt al eeuwig en je bent nog steeds niet ontploft ofzo. Verbouwingen zijn k*t. Duren altijd te lang en er gaat altijd teveel mis.
Ik wens je een heel mooi 2016.
Dank
Ik wens mijn gezin een heel goed 2016 ( fuck, nu schieten de tranen in mijn ogen) en ik besef dat ik daar deels zo geen invloed op heb. We hopen voor het beste.
Het 'nieuwe' huis gaat emotioneel helpen
[...]
Schat, ik vind niet dat je moppert hoor. Want jouw verbouwing duurt al eeuwig en je bent nog steeds niet ontploft ofzo. Verbouwingen zijn k*t. Duren altijd te lang en er gaat altijd teveel mis.
Ik wens je een heel mooi 2016.
Dank
Ik wens mijn gezin een heel goed 2016 ( fuck, nu schieten de tranen in mijn ogen) en ik besef dat ik daar deels zo geen invloed op heb. We hopen voor het beste.
Het 'nieuwe' huis gaat emotioneel helpen
Je bent zelf een theepot
woensdag 30 december 2015 om 22:52
quote:Nicotientje schreef op 30 december 2015 @ 21:50:
[...]
Afgezien van the obvious....denk ik dat het soms fijn is om te kunnen delen.
Herken ik tenminste wel in je verhaal. Ook het letterlijk delen van de shitload aan klussen. En je er minder alleen voor te voelen staan zo nu en dan. Ondanks de schatten die je toch ook helpen.
Ik ben niet onhandig èn heb een handige dochter, heb een dochter die qua inrichting goed is en een meehelpende zoon. Maar er zijn momenten geweest dat ik besefte dat een man dingen beter had voorzien.
Toch gaat het goed en zal het een prima voorbeeld zijn naar mijn kinderen.
[...]
Afgezien van the obvious....denk ik dat het soms fijn is om te kunnen delen.
Herken ik tenminste wel in je verhaal. Ook het letterlijk delen van de shitload aan klussen. En je er minder alleen voor te voelen staan zo nu en dan. Ondanks de schatten die je toch ook helpen.
Ik ben niet onhandig èn heb een handige dochter, heb een dochter die qua inrichting goed is en een meehelpende zoon. Maar er zijn momenten geweest dat ik besefte dat een man dingen beter had voorzien.
Toch gaat het goed en zal het een prima voorbeeld zijn naar mijn kinderen.
Je bent zelf een theepot