Napraattopic deel 53
woensdag 20 januari 2016 om 19:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 27 januari 2016 om 13:01
quote:Bruschetta schreef op 27 januari 2016 @ 12:45:
[...]
Waarom negeer je dit dan niet als je zgn gezellig wil forummen?Omdat dit voor beide partijen onder gezellig forummen valt. Ik heb dit al eerder gezegd: voor zowel tas als degenen die voortdurend op haar reageren is het blijkbaar enorm de moeite waard om te forummen zoals ze doen, anders zouden beiden wel stoppen met wat ze nu al maanden aan het doen zijn. Actie, reactie, erg leuk blijkbaar, want ze gaan er maar mee door.
[...]
Waarom negeer je dit dan niet als je zgn gezellig wil forummen?Omdat dit voor beide partijen onder gezellig forummen valt. Ik heb dit al eerder gezegd: voor zowel tas als degenen die voortdurend op haar reageren is het blijkbaar enorm de moeite waard om te forummen zoals ze doen, anders zouden beiden wel stoppen met wat ze nu al maanden aan het doen zijn. Actie, reactie, erg leuk blijkbaar, want ze gaan er maar mee door.
IMHO
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
quote:hatsetats schreef op 27 januari 2016 @ 11:47:
[...]
Alles mag op Napraat!
Ja, jammer.
Maar ik snap ook wel dat het heel verleidelijk is, als je volkomen legaal met toestemming van Viva, forummers en hun topics openlijk mag ...... kies maar een woord.
[...]
Alles mag op Napraat!
Ja, jammer.
Maar ik snap ook wel dat het heel verleidelijk is, als je volkomen legaal met toestemming van Viva, forummers en hun topics openlijk mag ...... kies maar een woord.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)