Napraattopic deel 53
woensdag 20 januari 2016 om 19:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 20 januari 2016 om 19:53
Stefan Zweig, dus. Dan begin je ook niet bepaald makkelijk. Mijn leerlingen lezen nog wel eens een novelle van hem. Meesterlijke sfeertekenaar.
@Feow: ik had een heel verhaal getypt, maar dat mocht niet meer vanwege het nieuwe topic. Maar het kwam er op neer dat de grote schlagerzangers van vroeger echt wel een goede stem hadden. Ik heb een zwak voor Heino, Roland Kaiser en Roy Black.
@Feow: ik had een heel verhaal getypt, maar dat mocht niet meer vanwege het nieuwe topic. Maar het kwam er op neer dat de grote schlagerzangers van vroeger echt wel een goede stem hadden. Ik heb een zwak voor Heino, Roland Kaiser en Roy Black.
woensdag 20 januari 2016 om 19:55
quote:barbaracartland schreef op 20 januari 2016 @ 19:53:
Stefan Zweig, dus. Dan begin je ook niet bepaald makkelijk. Mijn leerlingen lezen nog wel eens een novelle van hem. Meesterlijke sfeertekenaar.
@Feow: ik had een heel verhaal getypt, maar dat mocht niet meer vanwege het nieuwe topic. Maar het kwam er op neer dat de grote schlagerzangers van vroeger echt wel een goede stem hadden. Ik heb een zwak voor Heino, Roland Kaiser en Roy Black.Ik ken Stefan Zweig van een biografie van Maria Stuart. En hou van geschiedenis, dus het Interbellum is mij niet helemaal vreemd, dat scheelt.
@Feow: ik had een heel verhaal getypt, maar dat mocht niet meer vanwege het nieuwe topic. Maar het kwam er op neer dat de grote schlagerzangers van vroeger echt wel een goede stem hadden. Ik heb een zwak voor Heino, Roland Kaiser en Roy Black.Ik ken Stefan Zweig van een biografie van Maria Stuart. En hou van geschiedenis, dus het Interbellum is mij niet helemaal vreemd, dat scheelt.