Napraattopic deel 53

20-01-2016 19:50 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Tweede!

Hoi Juun
O zijn we hier
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Tvpeeeetje!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Stefan Zweig, dus. Dan begin je ook niet bepaald makkelijk. Mijn leerlingen lezen nog wel eens een novelle van hem. Meesterlijke sfeertekenaar.

@Feow: ik had een heel verhaal getypt, maar dat mocht niet meer vanwege het nieuwe topic. Maar het kwam er op neer dat de grote schlagerzangers van vroeger echt wel een goede stem hadden. Ik heb een zwak voor Heino, Roland Kaiser en Roy Black.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:barbaracartland schreef op 20 januari 2016 @ 19:53:

Stefan Zweig, dus. Dan begin je ook niet bepaald makkelijk. Mijn leerlingen lezen nog wel eens een novelle van hem. Meesterlijke sfeertekenaar.

@Feow: ik had een heel verhaal getypt, maar dat mocht niet meer vanwege het nieuwe topic. Maar het kwam er op neer dat de grote schlagerzangers van vroeger echt wel een goede stem hadden. Ik heb een zwak voor Heino, Roland Kaiser en Roy Black.Ik ken Stefan Zweig van een biografie van Maria Stuart. En hou van geschiedenis, dus het Interbellum is mij niet helemaal vreemd, dat scheelt.
quote:Kia-Ora schreef op 20 januari 2016 @ 19:54:

Kia
Goedenavond. Ik heb net mijn vingers verbrand aan de ovenbakplaat
Ik bedenk me net dat ik mss wel het eea een (klein) beetje op kan halen als het kind op het VO zit.
Haaaaaaaaaiiiii
quote:LittleRedRidingHood schreef op 20 januari 2016 @ 19:56:

Goedenavond. Ik heb net mijn vingers verbrand aan de ovenbakplaat Zeer au. Achter je oorschelp wrijven.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 20 januari 2016 @ 19:56:

Goedenavond. Ik heb net mijn vingers verbrand aan de ovenbakplaat Auw, onder de koude kraan ermee!
quote:Moiren_ schreef op 20 januari 2016 @ 19:56:

[...]

Zeer au. Achter je oorschelp wrijven.?? Nooit gehoord.
Snelle napraters. Zat even even te koken en hup nieuwe napraat.

Voor de nieuwsgierigen wat ik gekookt heb. Avocado garnalen meergranen wraps was heerlijk.
quote:Moiren_ schreef op 20 januari 2016 @ 19:56:

Ik bedenk me net dat ik mss wel het eea een (klein) beetje op kan halen als het kind op het VO zit.Ja, dat is wel een idee. Als je daar zin in hebt. Moet je op de Pabo ook Engels doen?
quote:LittleRedRidingHood schreef op 20 januari 2016 @ 19:58:

[...]

?? Nooit gehoord.Werkt echt. Haalt de brand er af.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 januari 2016 @ 19:58:

[...]

Ja, dat is wel een idee. Als je daar zin in hebt. Moet je op de Pabo ook Engels doen?Yep.
quote:Moiren_ schreef op 20 januari 2016 @ 19:59:

[...]

Yep.Maar dat moet wel lukken toch? Zolang je geen Shakespeare met de groep 8 leerlingen wil gaan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven