Napraattopic deel 54

27-01-2016 13:14 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:SuzanneSuus schreef op 28 januari 2016 @ 20:50:

Ik ben van de stille taalplisie hoor, ik zie het maar meld het zelden. Nu was ik even ergens anders bezig m.a.g. dat mijn ergenis all over opspeelt. Jij was nu de klosIk leer graag bij

Ik ben van de stille taalplisie hoor, ik zie het maar meld het zelden. Nu was ik even ergens anders bezig m.a.g. dat mijn ergenis all over opspeelt. Jij was nu de klos

Een tool die alle taalfouten onder de negeer stopt, dat zou ook interessant kunnen zijn

Daar worden sommige posts wel wat kort van
Tjezus, wat vals
Grappig altijd die topics waarin ze beginnen met zeuren over een luizige vijftig euro die ze maar niet terugkrijgen en naarmate het topic vordert wordt het steeds erger, tot regelrechte pedagogische verwaarlozing aan toe
quote:MevrouwJack schreef op 28 januari 2016 @ 20:53:

[...]

Een tool die alle taalfouten onder de negeer stopt, dat zou ook interessant kunnen zijn

Daar worden sommige posts wel wat kort van

Een gat in de markt!

Als ze dat op mijn werk invoeren, wordt het een stuk makkelijker. De mails van mijn leidinggevende worden dan ook stukken korter
quote:MevrouwJack schreef op 28 januari 2016 @ 20:53:

[...]

Daar worden sommige posts wel wat kort van Ja, heerlijk, zijn alleen de posts van Nous en mij nog volledig te lezen.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Ach dat foutje van mij zo nu en dan... ik lig er niet wakker van. Volgens mij ben ik verder prima te volgen. Meestal dan toch zeker.
quote:Solomio schreef op 28 januari 2016 @ 20:59:

[...]

Ja, heerlijk, zijn alleen de posts van Nous en mij nog volledig te lezen.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:BridgetteDubois schreef op 28 januari 2016 @ 20:30:

[...]

Waarom verbeter je dat?Taalpliessie. Jeweettog!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:BridgetteDubois schreef op 28 januari 2016 @ 20:44:

Maar ik mag dus wel zeggen, het irriteert me?Je mag alles zeggen. Ook 'ik irriteer me'.
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 januari 2016 @ 20:55:

Grappig altijd die topics waarin ze beginnen met zeuren over een luizige vijftig euro die ze maar niet terugkrijgen en naarmate het topic vordert wordt het steeds erger, tot regelrechte pedagogische verwaarlozing aan toe Waar het echt om gaat komt toch altijd pas na tien , twintig postings vol onbegrip? Er staat nooit in de openinspost wat er nou echt aan de hand is. Dan denk je ; " o, die man wast nooit af " , maar gaandeweg blijkt het een hoerenlopende, gokkende, om zich heen meppende lor van een kerel te zijn.... Alles voor een beetje steun.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Solomio schreef op 28 januari 2016 @ 20:59:

[...]

Ja, heerlijk, zijn alleen de posts van Nous en mij nog volledig te lezen. Ehhhh....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2016 @ 21:12:

[...]

Waar het echt om gaat komt toch altijd pas na tien , twintig postings vol onbegrip? Er staat nooit in de openinspost wat er nou echt aan de hand is. Dan denk je ; " o, die man wast nooit af " , maar gaandeweg blijkt het een hoerenlopende, gokkende, om zich heen meppende lor van een kerel te zijn.... Alles voor een beetje steun.Ja dat
quote:hatsetats schreef op 28 januari 2016 @ 21:06:

[...]

Taalpliessie. Jeweettog!Ik krijg het er benauwd van.

[...]

Waar het echt om gaat komt toch altijd pas na tien , twintig postings vol onbegrip? Er staat nooit in de openinspost wat er nou echt aan de hand is. Dan denk je ; " o, die man wast nooit af " , maar gaandeweg blijkt het een hoerenlopende, gokkende, om zich heen meppende lor van een kerel te zijn.... Alles voor een beetje steun.Ja
quote:LittleRedRidingHood schreef op 28 januari 2016 @ 20:56:

[...]

Een gat in de markt!

Als ze dat op mijn werk invoeren, wordt het een stuk makkelijker. De mails van mijn leidinggevende worden dan ook stukken korter Mijn nakijkwerk ook
Tjezus, wat vals
quote:BridgetteDubois schreef op 28 januari 2016 @ 21:16:

[...]

Ik krijg het er benauwd van.Lekker laten lullen.
ik maar eindeloos napraat 53 verversen...

Sinds wanneer ben ik uit de loep?
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 januari 2016 @ 20:55:

Grappig altijd die topics waarin ze beginnen met zeuren over een luizige vijftig euro die ze maar niet terugkrijgen en naarmate het topic vordert wordt het steeds erger, tot regelrechte pedagogische verwaarlozing aan toe Ik begrijp die TO oprecht niet. Het enige advies is daar te stoppen met haar hulp. Als de situatie daar echt weird is en TO zo behulpzaam is dan pak je aan of ze gaat weg. Maar ik heb dan ook een gekleurde bril op
Je bent zelf een theepot
quote:Amaqanda schreef op 28 januari 2016 @ 21:28:

Sinds wanneer ben ik uit de loep?
quote:Amaqanda schreef op 28 januari 2016 @ 21:28:

Sinds wanneer ben ik uit de loep?Wat loop je weer hopeloos achter
I like being a mess. It's who I am.

Ik ben van de stille taalplisie hoor, ik zie het maar meld het zelden. Nu was ik even ergens anders bezig m.a.g. dat mijn ergenis all over opspeelt. Jij was nu de klos

Eerlijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hier zijn jullie dus!

[...]

Waar het echt om gaat komt toch altijd pas na tien , twintig postings vol onbegrip? Er staat nooit in de openinspost wat er nou echt aan de hand is. Dan denk je ; " o, die man wast nooit af " , maar gaandeweg blijkt het een hoerenlopende, gokkende, om zich heen meppende lor van een kerel te zijn.... Alles voor een beetje steun.En dan komt daarna weer de meute die de eerste posts van zo'n topic 'werkelijk zeer onbeschaafd' vindt.

Duh....... de info stond er niet. Dus dan reageren de forummers van die eerste post in zo'n topic daar weer op.

Vervolgens komt na een bladzijde of wat weer de eerste door die zegt dat het TO's topic is en blablabla en yepyepyep en zo halen we de tien pagina's wel weer samen. Ondertussen zingt iemand nog het liedje: "En een kloddertje 'staf' hierrrrr! En een kloddertje 'staf' daaaaaarrrrr"! Dan gumt de mod hier en daar wat woorden in dat bewuste topic en vervolgens komt het bantopic vanzelf weer omhoog. En Napraat ook, dat hoort erbij.

VF : So predictable.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Star schreef op 28 januari 2016 @ 16:34:

Ik weet dat je niks over spelling mag zeggen, maar hou me tegen!

gedoe met me exSinds wanneer?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Enn schreef op 28 januari 2016 @ 21:58:

[...]

En dan komt daarna weer de meute die de eerste posts van zo'n topic 'werkelijk zeer onbeschaafd' vindt.

Duh....... de info stond er niet. Dus dan reageren de forummers van die eerste post in zo'n topic daar weer op.

Vervolgens komt na een bladzijde of wat weer de eerste door die zegt dat het TO's topic is en blablabla en yepyepyep en zo halen we de tien pagina's wel weer samen. Ondertussen zingt iemand nog het liedje: "En een kloddertje 'staf' hierrrrr! En een kloddertje 'staf' daaaaaarrrrr"! Dan gumt de mod hier en daar wat woorden in dat bewuste topic en vervolgens komt het bantopic vanzelf weer omhoog. En Napraat ook, dat hoort erbij.

VF : So predictable.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven