Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 31 januari 2016 om 21:06
zondag 31 januari 2016 om 21:06
quote:2465324 schreef op 31 januari 2016 @ 21:04:
Ik baal als een stekker ,ben dinsdag oma geworden dat is natuurlijk geweldig.
Het ging alleen niet zoals we bedacht hadden ,het is een spoedkeizersnee geworden.
Dus wil zo veel mogelijk bij mijn dochter zijn en nu heb ik de griep dus ik kan niet Oh nummer wat erg, heb je de baby al wel gezien? En hoe gaat het met ze?
Het ging alleen niet zoals we bedacht hadden ,het is een spoedkeizersnee geworden.
Dus wil zo veel mogelijk bij mijn dochter zijn en nu heb ik de griep dus ik kan niet Oh nummer wat erg, heb je de baby al wel gezien? En hoe gaat het met ze?
I like being a mess. It's who I am.
zondag 31 januari 2016 om 21:08
zondag 31 januari 2016 om 21:11
quote:2465324 schreef op 31 januari 2016 @ 21:04:
Dus wil zo veel mogelijk bij mijn dochter zijn en nu heb ik de griep dus ik kan niet
Oh.wat balen.
Maar gefeliciteerd!
Dus wil zo veel mogelijk bij mijn dochter zijn en nu heb ik de griep dus ik kan niet
Oh.wat balen.
Maar gefeliciteerd!
zondag 31 januari 2016 om 21:17
Echt niet ik heb de allermooiste kleinzoon ,ik heb hem gelukkig wel gezien we waren op controle en toen werd ze geholpen ,ik was aan het oppassen dus kon ik er niet bij .
Dus ik heb in de wachtkamer met kleinzoon zitten wachten op de rest.
Toen dochter klaarwakker was de kleine al opgehaald dus kon ik hem uitgebreid bewonderen ,daarna ging het niet lekker en naar ander ziekenhuis gebracht en nu weer terug maar nog niet naar huis,maarja daarna komt ze hier nog kramen dus eigenlijk beter dat ze daar ligt kunnen we allebei bijkomen.
Maar tis zo mooi ventje met heel veel haar en heel klein,en zo verschrikkelijk lief.
Toen dochter klaarwakker was de kleine al opgehaald dus kon ik hem uitgebreid bewonderen ,daarna ging het niet lekker en naar ander ziekenhuis gebracht en nu weer terug maar nog niet naar huis,maarja daarna komt ze hier nog kramen dus eigenlijk beter dat ze daar ligt kunnen we allebei bijkomen.
Maar tis zo mooi ventje met heel veel haar en heel klein,en zo verschrikkelijk lief.
zondag 31 januari 2016 om 21:20
quote:2465324 schreef op 31 januari 2016 @ 21:17:
Echt niet ik heb de allermooiste kleinzoon ,ik heb hem gelukkig wel gezien we waren op controle en toen werd ze geholpen ,ik was aan het oppassen dus kon ik er niet bij .
Haha nou vooruit voor jou is hij de mooiste. Heel erg gefeliciteerd.
En bijkomen voordat ze thuiskomt komt wel even goed uit nu. Jammer wel dat het niet goed ging allemaal, maar nu weer in orde dus begrijp ik. Fijn.
Haha nou vooruit voor jou is hij de mooiste. Heel erg gefeliciteerd.
En bijkomen voordat ze thuiskomt komt wel even goed uit nu. Jammer wel dat het niet goed ging allemaal, maar nu weer in orde dus begrijp ik. Fijn.
I like being a mess. It's who I am.
zondag 31 januari 2016 om 21:26
Alles komt goed ,wel grappig om te zien alles is veeeeeel te groot ,leuk om te zien dat haar drie broers smolten bij dat kleine ventje , ik heb ze nog nooit zo gezien ,drie volwassen gasten die het over dat poppetje hebben en zo lief voor hun zusje,de hele dag roepen ze hoe trots ze zijn.
Nog een paar dagen denk ik en dan lekker naar huis en gaan we genieten.
En natuurlijk bedankt voor de felicitaties.
Nog een paar dagen denk ik en dan lekker naar huis en gaan we genieten.
En natuurlijk bedankt voor de felicitaties.