Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 1 februari 2016 om 18:50
quote:2465324 schreef op 01 februari 2016 @ 14:57:
Ik hoor net dat ze zaterdag naar huis mag en de kleine man gaat mee ,dus mijn dag kan niet meer stuk Gefeliciteerd oma nummers. Hoop dat jullie allemaal snel opknappen en van nieuwe knap ventje kunnen genieten. Hoe gaat het met je dochter?
Ik hoor net dat ze zaterdag naar huis mag en de kleine man gaat mee ,dus mijn dag kan niet meer stuk Gefeliciteerd oma nummers. Hoop dat jullie allemaal snel opknappen en van nieuwe knap ventje kunnen genieten. Hoe gaat het met je dochter?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 1 februari 2016 om 19:31
maandag 1 februari 2016 om 20:19
maandag 1 februari 2016 om 20:24
maandag 1 februari 2016 om 20:27
quote:Ttass28 schreef op 01 februari 2016 @ 20:19:
[...]
Ja hats werkt voorbeeldig. Maar, je moet de home botten inhouden en dan zeggen dat je een berichtje wil sturen naar die en die en dan spreek je in en WhatsApp zend gestuurd door Siri groetjes
Wat?
Siri doet ook niet aan spellingscontrole en interpunctie zo te lezen. Man man man, wat schrijf je toch belabberd.
[...]
Ja hats werkt voorbeeldig. Maar, je moet de home botten inhouden en dan zeggen dat je een berichtje wil sturen naar die en die en dan spreek je in en WhatsApp zend gestuurd door Siri groetjes
Wat?
Siri doet ook niet aan spellingscontrole en interpunctie zo te lezen. Man man man, wat schrijf je toch belabberd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 1 februari 2016 om 20:29
quote:Ttass28 schreef op 01 februari 2016 @ 20:24:
[...]
Ja ik gebruik gewoon de microfoontje. de programma heet Siri. Ideaal dit als je gewoon geen zin hebt om te typen. Hé dadel hoe is het verder?Het microfoontje, het programma! Je kunt mij niet wijsmaken dat je dat niet weet.
[...]
Ja ik gebruik gewoon de microfoontje. de programma heet Siri. Ideaal dit als je gewoon geen zin hebt om te typen. Hé dadel hoe is het verder?Het microfoontje, het programma! Je kunt mij niet wijsmaken dat je dat niet weet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 1 februari 2016 om 20:52