Napraattopic deel 54

27-01-2016 13:14 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Grobbekuiken schreef op 01 februari 2016 @ 17:42:

Ah, thanks.Siri
Je bent zelf een theepot
quote:2465324 schreef op 01 februari 2016 @ 14:57:

Ik hoor net dat ze zaterdag naar huis mag en de kleine man gaat mee ,dus mijn dag kan niet meer stuk Gefeliciteerd oma nummers. Hoop dat jullie allemaal snel opknappen en van nieuwe knap ventje kunnen genieten. Hoe gaat het met je dochter?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Dank je oudblond.

Met mijn dochter gaat alles goed en heel blij dat ze zaterdag naar huis mag.

En dan gaan we genieten en flesjes geven ,ze blijft hier mog een paar dagen kramen en daarna gaat ze naar haar eigen huisje,maar eerst hier nog even bijkomen.
quote:Grobbekuiken schreef op 01 februari 2016 @ 17:35:

Oké, digibeet hier maar wie of wat is Siri?Is jouw Google stuk?
Be yourself, but maybe not always.
Week 28 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 februari 2016 @ 16:25:

Hoofdletters en consequent zijn heeft Siri ook moeite mee. Net als jij.
quote:hatsetats schreef op 01 februari 2016 @ 17:29:

[...]

Coole functie he! Doet ie ook in je whats app!Ja hats werkt voorbeeldig. Maar, je moet de home botten inhouden en dan zeggen dat je een berichtje wil sturen naar die en die en dan spreek je in en WhatsApp zend gestuurd door Siri groetjes
Ideaal dit. Ik ben nu helemaal hoteldebotel geweldig. Top top top je happy de peppie. Ik ben blij met Siri.
Je gebruikt op het toetsenbord gewoon het microfoontje toch? Daar heeft Siri toch niets mee te maken?
quote:dadelduifje schreef op 01 februari 2016 @ 20:22:

Je gebruikt op het toetsenbord gewoon het microfoontje toch? Daar heeft Siri toch niets mee te maken?Ja ik gebruik gewoon de microfoontje. de programma heet Siri. Ideaal dit als je gewoon geen zin hebt om te typen. Hé dadel hoe is het verder?
quote:Ttass28 schreef op 01 februari 2016 @ 20:19:

[...]

Ja hats werkt voorbeeldig. Maar, je moet de home botten inhouden en dan zeggen dat je een berichtje wil sturen naar die en die en dan spreek je in en WhatsApp zend gestuurd door Siri groetjes

Wat?

Siri doet ook niet aan spellingscontrole en interpunctie zo te lezen. Man man man, wat schrijf je toch belabberd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Ttass28 schreef op 01 februari 2016 @ 20:24:

[...]

Ja ik gebruik gewoon de microfoontje. de programma heet Siri. Ideaal dit als je gewoon geen zin hebt om te typen. Hé dadel hoe is het verder?Het microfoontje, het programma! Je kunt mij niet wijsmaken dat je dat niet weet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh, en als je geen zin hebt om te typen, zet dan je laptop of telefoon gewoon uit. Is ook een optie hè.
Helemaal eens Nouschi
quote:BridgetteDubois schreef op 01 februari 2016 @ 20:24:

??
Nou Nous, wat ben jij onaardig.

Be yourself, but maybe not always.
Week 28 van de Extremely Demotivational Calendar
Mensen die zeuren om spellingsfouten
Wegens groot belangstelling ligt viva eruit.
quote:Ttass28 schreef op 01 februari 2016 @ 20:38:

Mensen die zeuren om spellingsfouten Ik zeur niet om spellingfouten, integendeel.

Mensen die zeuren om spellingsfouten Neuh is vooral zeuren om onbegrijpelijke zinsbouw enzo
Spelfouten toch?
BB = BIG Brother. Is geëvolueerd.

Ik was nog niet zo ver met studie.

Iris is wel de moeite om een keer te bestuderen.
Mensen praten zo tegenwoordig. Ik moet echt moeite doen lidwoorden goed te blijven gebruiken in mijn spreektaal, echt besmettelijk.

Mensen die zeuren om spellingsfouten Mensen die nog geen vijf woorden zonder spelfouten kunnen schrijven
Tjezus, wat vals
quote:Moiren_ schreef op 01 februari 2016 @ 20:42:

Spelfouten toch?Spellingsfouten en spellingfouten mag wel maar zijn minder gebruikelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven