Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 2 februari 2016 om 18:53
Proost, maar ik zit aan de thee.
Past dat dan wel?
Brigitte, laat maar. Ik heb jullie discussie even gevolgd. Op zich was die wel interessant.
Ik ga ook niet meer actueel op. Maar ze moeten toch iets laten door gaan om het te kunnen beoordelen.
Ik had een reactie, maar die heb ik weer verwijderd.
Er is echt iets mis en er wordt niet geluisterd.
Ik was aan het multitasken en zag een interessant bericht, maar daar zat ouwe rommel achter.
Dat was even schrikken. Maar een scan en controle later. Ik heb geluk. Niets aan de hand.
Past dat dan wel?
Brigitte, laat maar. Ik heb jullie discussie even gevolgd. Op zich was die wel interessant.
Ik ga ook niet meer actueel op. Maar ze moeten toch iets laten door gaan om het te kunnen beoordelen.
Ik had een reactie, maar die heb ik weer verwijderd.
Er is echt iets mis en er wordt niet geluisterd.
Ik was aan het multitasken en zag een interessant bericht, maar daar zat ouwe rommel achter.
Dat was even schrikken. Maar een scan en controle later. Ik heb geluk. Niets aan de hand.
dinsdag 2 februari 2016 om 19:18
Soms zet ik een pijler (Actueel of Overig) even op negeer om me niet te laten triggeren.
Heb het nieuwe topic - nog- niet echt gelezen, maar hoop dat het on-topic blijft en niet verzandt in allerlei algemeenheden.
Heb het nieuwe topic - nog- niet echt gelezen, maar hoop dat het on-topic blijft en niet verzandt in allerlei algemeenheden.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 2 februari 2016 om 20:19
En het beleid is dat er haat gezaaid mag worden en dat er openlijk gediscrimeerd mag worden?
Ik denk dat de moderators hierin zelf een oordeel moeten maken of wat er geplaatst is onder de noemer discriminatie / racisme valt. Maar zoals ik al eerder zei, de mods zijn ook maar mensen met een mening en wie weet delen ze de mening van die gasten en zien het dus niet voor wat het is, namelijk haatzaaien, maar als vrijheid van meningsuiting.
Ik vind wat er daar geplaatst word door sommigen niet minder erg dan het ontkennen van de holocaust.
Ik denk dat de moderators hierin zelf een oordeel moeten maken of wat er geplaatst is onder de noemer discriminatie / racisme valt. Maar zoals ik al eerder zei, de mods zijn ook maar mensen met een mening en wie weet delen ze de mening van die gasten en zien het dus niet voor wat het is, namelijk haatzaaien, maar als vrijheid van meningsuiting.
Ik vind wat er daar geplaatst word door sommigen niet minder erg dan het ontkennen van de holocaust.
dinsdag 2 februari 2016 om 20:30