Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 8 februari 2016 om 22:49
maandag 8 februari 2016 om 22:50
quote:doornroosje9 schreef op 08 februari 2016 @ 22:46:
[...]
Bijzonder dat je niet op de nare opmerkingen van Hats reageert.Die zie jij toch ook nooit van jou kant. Het is altijd makkelijk om met vongertje te wijzen naar tass. En wat hats zij was een grap daar ga je toch geen issue van maken? Come on jij bent wel de laatste persoon die mij mag aanspreken over wie ik wel of niet aanspreek.
[...]
Bijzonder dat je niet op de nare opmerkingen van Hats reageert.Die zie jij toch ook nooit van jou kant. Het is altijd makkelijk om met vongertje te wijzen naar tass. En wat hats zij was een grap daar ga je toch geen issue van maken? Come on jij bent wel de laatste persoon die mij mag aanspreken over wie ik wel of niet aanspreek.
maandag 8 februari 2016 om 22:51
quote:Moiren_ schreef op 08 februari 2016 @ 22:50:
[...]
Ow.
Jeetje.
Goh.
En wat doe je daar dan mee, met zo'n gelnagelbolling?Weetikhet... echt niet!
[...]
Ow.
Jeetje.
Goh.
En wat doe je daar dan mee, met zo'n gelnagelbolling?Weetikhet... echt niet!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 8 februari 2016 om 22:52
maandag 8 februari 2016 om 22:53
quote:Moiren_ schreef op 08 februari 2016 @ 22:52:
[...]
Teleurstellend.
Ja, maar genoeg om over na te praten.
Dat dan weer wel. Teleurstellend is altijd voldoende voor Napraat.
[...]
Teleurstellend.
Ja, maar genoeg om over na te praten.
Dat dan weer wel. Teleurstellend is altijd voldoende voor Napraat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 8 februari 2016 om 22:53
quote:Ttass28 schreef op 08 februari 2016 @ 22:50:
[...]
Die zie jij toch ook nooit van jou kant. Het is altijd makkelijk om met vongertje te wijzen naar tass. En wat hats zij was een grap daar ga je toch geen issue van maken? Come on jij bent wel de laatste persoon die mij mag aanspreken over wie ik wel of niet aanspreek.Uhm, wat? Sorry maar ik snap niet zo goed wat je punt is.
[...]
Die zie jij toch ook nooit van jou kant. Het is altijd makkelijk om met vongertje te wijzen naar tass. En wat hats zij was een grap daar ga je toch geen issue van maken? Come on jij bent wel de laatste persoon die mij mag aanspreken over wie ik wel of niet aanspreek.Uhm, wat? Sorry maar ik snap niet zo goed wat je punt is.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 8 februari 2016 om 22:54
quote:Ttass28 schreef op 08 februari 2016 @ 22:50:
[...]
Die zie jij toch ook nooit van jou kant. Het is altijd makkelijk om met vongertje te wijzen naar tass. En wat hats zij was een grap daar ga je toch geen issue van maken? Come on jij bent wel de laatste persoon die mij mag aanspreken over wie ik wel of niet aanspreek.
Volgens mij verwar jij roos met iemand anders. Als er iemand altijd correct is, is het roos wel.
Vervolgens doe je waar je iedereen van beschuldigd, als een ander iets zegt is het naar bedoeld, maar als jouw geliefde hatsje het doet is het een grapje en moet er geen issue van gemaakt worden
Ik vraag me nog steeds af of je daadwerkelijk zo dom bent of dat je gewoon zo dom doet.
Ik vermoed dat eerste steeds sterker.
[...]
Die zie jij toch ook nooit van jou kant. Het is altijd makkelijk om met vongertje te wijzen naar tass. En wat hats zij was een grap daar ga je toch geen issue van maken? Come on jij bent wel de laatste persoon die mij mag aanspreken over wie ik wel of niet aanspreek.
Volgens mij verwar jij roos met iemand anders. Als er iemand altijd correct is, is het roos wel.
Vervolgens doe je waar je iedereen van beschuldigd, als een ander iets zegt is het naar bedoeld, maar als jouw geliefde hatsje het doet is het een grapje en moet er geen issue van gemaakt worden
Ik vraag me nog steeds af of je daadwerkelijk zo dom bent of dat je gewoon zo dom doet.
Ik vermoed dat eerste steeds sterker.