Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 24 februari 2016 om 18:02
woensdag 24 februari 2016 om 18:04
woensdag 24 februari 2016 om 18:05
quote:WD-40 schreef op 24 februari 2016 @ 18:03:
Kan er iemand een eind aan breien? Ben het draadje een beetje kwijt geloof ik.Zonder draadje verder breien of afhechten is mij ook nog nooit gelukt.
Kan er iemand een eind aan breien? Ben het draadje een beetje kwijt geloof ik.Zonder draadje verder breien of afhechten is mij ook nog nooit gelukt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 24 februari 2016 om 18:08
quote:MalleBabbe1 schreef op 24 februari 2016 @ 18:06:
Is dit de plaatselijke paazafdeling en wie is hier de hoofdzuster?
Ik.
Maar ik had even een real life
LV doe je make-up even fatsoenlijk, Kia stap even uit je imaginary centre of the world, WD-40 hier is de draad. BD niet andere mensen voor huilies uitmaken. TAM schraap je zelfrespect even bij elkaar en hou op met dat gesnotter.
Is dit de plaatselijke paazafdeling en wie is hier de hoofdzuster?
Ik.
LV doe je make-up even fatsoenlijk, Kia stap even uit je imaginary centre of the world, WD-40 hier is de draad. BD niet andere mensen voor huilies uitmaken. TAM schraap je zelfrespect even bij elkaar en hou op met dat gesnotter.
Tjezus, wat vals
woensdag 24 februari 2016 om 18:09
woensdag 24 februari 2016 om 18:10
woensdag 24 februari 2016 om 18:13
quote:MevrouwJack schreef op 24 februari 2016 @ 18:08:
[...]
Ik.
LV doe je make-up even fatsoenlijk, Kia stap even uit je imaginary centre of the world, WD-40 hier is de draad. BD niet andere mensen voor huilies uitmaken. TAM schraap je zelfrespect even bij elkaar en hou op met dat gesnotter.Ja maar, zuster zuster zuster zuster!
[...]
Ik.
LV doe je make-up even fatsoenlijk, Kia stap even uit je imaginary centre of the world, WD-40 hier is de draad. BD niet andere mensen voor huilies uitmaken. TAM schraap je zelfrespect even bij elkaar en hou op met dat gesnotter.Ja maar, zuster zuster zuster zuster!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
woensdag 24 februari 2016 om 18:13
woensdag 24 februari 2016 om 18:14
quote:WD-40 schreef op 24 februari 2016 @ 18:06:
[...]
Oh, dát kan ik je wel leren, maar touwklimmen op school als kleuter zijnde heb ik een jeugdtrauma aan over gehouden.
Ik heb een volwassenentrauma!
Ik kon altijd heeeeeel goed klimmen. En toen ik de truc wilde showen kon ik het niet meer. En dan ga je langzaam beseffen hoe dat er uit ziet, wanhopig tegen een touw 'oprijden' maar niet stijgen. Echt gênant.
[...]
Oh, dát kan ik je wel leren, maar touwklimmen op school als kleuter zijnde heb ik een jeugdtrauma aan over gehouden.
Ik kon altijd heeeeeel goed klimmen. En toen ik de truc wilde showen kon ik het niet meer. En dan ga je langzaam beseffen hoe dat er uit ziet, wanhopig tegen een touw 'oprijden' maar niet stijgen. Echt gênant.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 24 februari 2016 om 18:16
quote:feow schreef op 24 februari 2016 @ 18:14:
[...]
Ik kon altijd heeeeeel goed klimmen. En toen ik de truc wilde showen kon ik het niet meer. En dan ga je langzaam beseffen hoe dat er uit ziet, wanhopig tegen een touw 'oprijden' maar niet stijgen. Echt gênant.Zat je al hijgend je best te doen op de touwen voor noppes
[...]
Ik kon altijd heeeeeel goed klimmen. En toen ik de truc wilde showen kon ik het niet meer. En dan ga je langzaam beseffen hoe dat er uit ziet, wanhopig tegen een touw 'oprijden' maar niet stijgen. Echt gênant.Zat je al hijgend je best te doen op de touwen voor noppes
woensdag 24 februari 2016 om 18:16
woensdag 24 februari 2016 om 18:17
quote:Kia-Ora schreef op 24 februari 2016 @ 18:13:
[...]
Ja maar, zuster zuster zuster zuster!Nanananananaaaaaana! De zuster zegt lekker niks over dat IK al schreef dat jij niet vlakbij het centrum van de wereld woont.
[...]
Ja maar, zuster zuster zuster zuster!Nanananananaaaaaana! De zuster zegt lekker niks over dat IK al schreef dat jij niet vlakbij het centrum van de wereld woont.
woensdag 24 februari 2016 om 18:17
quote:feow schreef op 24 februari 2016 @ 18:14:
[...]
Ik kon altijd heeeeeel goed klimmen. En toen ik de truc wilde showen kon ik het niet meer. En dan ga je langzaam beseffen hoe dat er uit ziet, wanhopig tegen een touw 'oprijden' maar niet stijgen. Echt gênant.Sorry .
[...]
Ik kon altijd heeeeeel goed klimmen. En toen ik de truc wilde showen kon ik het niet meer. En dan ga je langzaam beseffen hoe dat er uit ziet, wanhopig tegen een touw 'oprijden' maar niet stijgen. Echt gênant.Sorry .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow