Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Rellebel, Rellebel.

Schreeuwend in de sneeuw.

Is het wel, is het wel

rellen of een geeuw?

We zullen zien, we zullen zien.

Doe mij maar een lekkere stroopwafel en een koffie verkeerd.
quote:doornroosje9 schreef op 14 februari 2016 @ 14:20:

[...]n

Omdat ze het niet geloven, denk ik?Tja, als gewoon niemand er nog iets over zegt, dan bloedt het vanzelf dood. Ik heb me voorgenomen nooit meer op haar te reageren. Lukt helaas niet altijd, omdat ik dan vergeet effe nar de nick te kijken. Maar nu had ik het wel door. Heb best een mening over het onderwerp, maar die houd ik nu gewoon effe voor me.
Ach, dit is het stamcafé niet.

De stroopwafelmachine staat nog in het vorige....

Ik loop wel even naar de super.
quote:hatsetats schreef op 14 februari 2016 @ 14:22:

[...]

En dan is het oké om iemand zo af te fikken? Wat als het nou wel waar is?Voor iemand die nog geen half jaar geleden schreef haar vader het liefst te zien weg rotten heb ik geen enkel respect.
quote:hatsetats schreef op 14 februari 2016 @ 14:22:

[...]

En dan is het oké om iemand zo af te fikken? Wat als het nou wel waar is?Ze neemt niet voor niets voortdurend een nieuwe nick, denk ik? Wat ze een tijd geleden over haar vader schreef, was echt ongelooflijk. Dat maakt dat mensen zo reageren. Denk ik.
Life is short. Eat dessert first.
O, Star schrijft het ook al.
quote:doornroosje9 schreef op 14 februari 2016 @ 14:30:

[...]

Ze neemt niet voor niets voortdurend een nieuwe nick, denk ik? Wat ze een tijd geleden over haar vader schreef, was echt ongelooflijk. Dat maakt dat mensen zo reageren. Denk ik.Ik kan me nog wel voorstellen dat je zo over iemand schrijft gezien de geschiedenis. Alleen begrijp ik dan niet dat het nu ineens allemaal zo erg en dramatisch is. Maar ik ben nogal zwart wit, dus zal wel aan mij liggen.

[...]

Ze neemt niet voor niets voortdurend een nieuwe nick, denk ik? Wat ze een tijd geleden over haar vader schreef, was echt ongelooflijk. Dat maakt dat mensen zo reageren. Denk ik.Ik weet het wel zeker.
quote:Moiren_ schreef op 14 februari 2016 @ 14:33:

[...]

Ik kan me nog wel voorstellen dat je zo over iemand schrijft gezien de geschiedenis. Alleen begrijp ik dan niet dat het nu ineens allemaal zo erg en dramatisch is. Maar ik ben nogal zwart wit, dus zal wel aan mij liggen.Dat bedoel ik idd. Het klopt niet.
Ach @yette

eierhort = eierdoos. Is term van kippenboeren.
quote:Moiren_ schreef op 14 februari 2016 @ 14:33:

[...]

Ik kan me nog wel voorstellen dat je zo over iemand schrijft gezien de geschiedenis. Alleen begrijp ik dan niet dat het nu ineens allemaal zo erg en dramatisch is. Maar ik ben nogal zwart wit, dus zal wel aan mij liggen.Tuurlijk, absoluut.
quote:hatsetats schreef op 14 februari 2016 @ 14:14:

[...]

En jij vraagt je dan niet af waarom mensen gewoon lekker door blijven gaan als iemand aangeeft de reacties heel erg naar te vinden? Dat vind ik dan weer raar.

Een deel van de reacties was inderdaad lullig hard, maar de meesten reageerden toch echt vanuit oprechte bezorgdheid over de uitspraken van Tass.

Stel je voor dat ik hier zou schrijven dat ik mijn zoon tijdens een serie epileptische aanvallen geen noodmedicatie meer wil geven. Gewoon omdat ik het niet prettig vind dat hij daar zo stoned van wordt. Dan zou ik precies dezelfde reacties krijgen.

En die reacties zouden echt niet stoppen als ik zou aangeven dat ik ervan moest huilen. Want het zou niet om mij gaan, maar om mijn zoon. Medeforummers zouden opkomen voor mijn zieke zoon. Ze zouden willen dat ik zijn behoefte boven die van mezelf zou stellen.

En dat is prima!

Gelukkig voor mijn zoon spuit ik hem zonodig met angst & liefde plat.
*

[...]

Ze neemt niet voor niets voortdurend een nieuwe nick, denk ik? Wat ze een tijd geleden over haar vader schreef, was echt ongelooflijk. Dat maakt dat mensen zo reageren. Denk ik.Precies. Maar jezelf tegenspreken mogen alleen bepaalde mensen natuurlijk.

[...]

Ze neemt niet voor niets voortdurend een nieuwe nick, denk ik? Wat ze een tijd geleden over haar vader schreef, was echt ongelooflijk. Dat maakt dat mensen zo reageren. Denk ik.Dit dus, zelden iemand zulke harde, onverschillige, egoïstische taal horen uiten als zij in haar oude topics. Ik probeer echt op mijn handen te zitten, maar dat mislukte dus vanochtend.
Tjezus, wat vals
quote:Cateautje schreef op 14 februari 2016 @ 14:52:

*Dat is een interessante invalshoek Cateautje, kan een leuke discussie uit ontstaan!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Solomio schreef op 14 februari 2016 @ 14:12:

[...]

Start zelf een rel. Nu graag, dan kan ik er ook eens vanaf het begin bijzijn.

Sowieso liever alleen rellen tijdens schooltijden en voor 22.00 u.

Wie op andere tijden relt vind ik sexistisch.

Wel een beetje rekening houden met de zorgtaken hoor.
quote:BridgetteDubois schreef op 14 februari 2016 @ 14:55:

[...]

Precies. Maar jezelf tegenspreken mogen alleen bepaalde mensen natuurlijk.

Rouw kent verschillende fases. Woede is er 1 van.

Daarnaast is het forum vol van codes die niet iedereen snapt. Ik heb het idee dat daar de nick changes vandaan komen.

Er even inkomen. Daar wordt iets heel lelijks van gemaakt, ik lees een proces

Maar net als iedereen hier is dat gebaseerd op interpretatie, hoe iemand hier post zegt niks over rl.
quote:Het-groepje schreef op 14 februari 2016 @ 15:03:

[...]

Daarnaast is het forum vol van codes die niet iedereen snapt. Ik heb het idee dat daar de nick changes vandaan komen.

Maar net als iedereen hier is dat gebaseerd op interpretatie, hoe iemand hier post zegt niks over rl.Dat rouw verschillende fases kent weet ik. Dat weet iedereen hier. We krijgen allemaal te maken met dood. Maar niet iedereen plaatst daar provocerende berichten over. En wat tas schreef over dat roken van haar pa vond ik provocerend.
quote:Het-groepje schreef op 14 februari 2016 @ 15:03:

[...]

Maar net als iedereen hier is dat gebaseerd op interpretatie, hoe iemand hier post zegt niks over rl.Dat zegt wel degelijk iets over rl.
2e nick na 15 jaar
quote:BridgetteDubois schreef op 14 februari 2016 @ 15:05:

[...]

Dat rouw verschillende fases kent weet ik. Dat weet iedereen hier. We krijgen allemaal te maken met dood. Maar niet iedereen plaatst daar provocerende berichten over. En wat tas schreef over dat roken van haar pa vond ik provocerend.

Waarom reken je haar dan af op iets dat misschien (invulling) fase was?

Je kunt toch woedend zijn en dan knal ik er ook de gekste dingen uit. Liever hier dan iets in het echt op de persoon stukmaken.

En uit de reacties maak ik op dat de boodschap dus is aangekomen van de reacties toendertijd.

Mag iemand zich niet ontwikkelen? Of eerst eens dit en dan eens dat vinden?

[...]

Ze neemt niet voor niets voortdurend een nieuwe nick, denk ik? Wat ze een tijd geleden over haar vader schreef, was echt ongelooflijk. Dat maakt dat mensen zo reageren. Denk ik.

Ze weet exact op welke knoppen ze moet drukken.

Ik denk dat ze geen onbekende is.

Ik neig zelfs naar een donkerbruin vermoeden dat er ooit eens een rijmpje uit komt.

Deze keer kan het wel lang gerekt worden.

Dat dan weer wel.
Huts!
Wat jij zegt Bella.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 februari 2016 @ 15:10:

[...]

Ze weet exact op welke knoppen ze moet drukken.

Ik denk dat ze geen onbekende is.

Ik neig zelfs naar een donkerbruin vermoeden dat er ooit eens een rijmpje uit komt.

Deze keer kan het wel lang gerekt worden.

Dat dan weer wel.Dat zou me wat zijn, zeg!
quote:Marjoliene schreef op 14 februari 2016 @ 15:05:

[...]

Dat zegt wel degelijk iets over rl.

Nog nooit een forum meet meegemaakt zeker?

Ik zat ooit op een ander forum en daar zat een heel uitgesproken type.

In het echt een bedeesd muisje. Ik begreep ineens al die onbegrijpelijke issues wb onrecht een stuk beter.

Tegen wildvreemden een grote mond maar verder echt weinig assertief.

Komt heel vaak voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven