Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 14 februari 2016 om 23:40
zondag 14 februari 2016 om 23:44
quote:hatsetats schreef op 14 februari 2016 @ 23:35:
Nou, zie mij me eens inleven in de Gevoelige Natuur van een medeforummer!
Dat heet H(uilie) R(escue)S(quad); dat zijn de 'anderen'; degenen die iemand, die niet zo geliefd is, bijvallen.
Zelf hoor je daar niet toe; als je zelf iemand (of meerderen) bijvalt, heb je gewoon als sterke, onafhankelijke Vivavrouw met een mening, toevallig dezelfde mening als die anderen.
Nou, zie mij me eens inleven in de Gevoelige Natuur van een medeforummer!
Dat heet H(uilie) R(escue)S(quad); dat zijn de 'anderen'; degenen die iemand, die niet zo geliefd is, bijvallen.
Zelf hoor je daar niet toe; als je zelf iemand (of meerderen) bijvalt, heb je gewoon als sterke, onafhankelijke Vivavrouw met een mening, toevallig dezelfde mening als die anderen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 14 februari 2016 om 23:46
quote:simbalabimba schreef op 14 februari 2016 @ 23:44:
[...]
Mocht ik mezelf ooit in een onbewaakt ogenblik een sterke, onafhankelijke Vivavrouw noemen, please shoot me
[...]
Mocht ik mezelf ooit in een onbewaakt ogenblik een sterke, onafhankelijke Vivavrouw noemen, please shoot me
Tjezus, wat vals
zondag 14 februari 2016 om 23:53
quote:MevrouwJack schreef op 14 februari 2016 @ 23:46:
[...]
Mocht ik mezelf ooit in een onbewaakt ogenblik een sterke, onafhankelijke Vivavrouw noemen, please shoot meDan mik ik op de appel op je hoofd.
[...]
Mocht ik mezelf ooit in een onbewaakt ogenblik een sterke, onafhankelijke Vivavrouw noemen, please shoot meDan mik ik op de appel op je hoofd.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
maandag 15 februari 2016 om 00:55
Ik wilde gisteravond gezellig kletsen maar toen was er mot. In de napraat en in de stamkroeg. En nu weer! Maar nu met iemand anders. Het lijkt wel deja vu. Nou, gezellig. Wil iemand anders met mij ruzieen? Het is de trend, geloof ik.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
maandag 15 februari 2016 om 00:58
En misbruik deze niet zo alstublieft. Dat is een onschuldig lachend vriendelijk gezichtje. Als je wilt vitten, gebruik dan deze of deze of deze of deze desnoods maar laat deze voor de echt vriendelijke opmerkingen. Vind ik dan he.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-