Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 februari 2016 @ 13:54:

[...]

Jullie zijn gezellig samen op wintersport?

Nee, waarom?

Of is het de bedoeling dat ik je reactie beantwoordt met : zitten @Star, @Solomio @Wollstonecraft + nog een paar gezellig bij jou samen op kantoor?

Ik zit 'gezellig' thuis, ga me zo douchen en ben dan naar school van jongste.

Moet ik gezellig iemand meenemen? @Hatsetas?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:hatsetats schreef op 24 februari 2016 @ 13:48:

[...]

Ja sorry. Ik weet ff niet meer welke slimmerik hier achter is gekomen.Hahaha, slimmerik, Roderick,......ik voel een mooi gedicht opborrelen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:simbalabimba schreef op 24 februari 2016 @ 13:53:

[...]

Dit heb ik gelezen ( vóór Ttass d'r opmerking) : van het padje af, meer gekkies die loslopen, waan, aan de drank, hysterisch gedoe, paranoia, een act,

De paranoia was van mij geloof ik. Vond jij het niet paranoide klinken dan, denken dat mensen het e-mail-adres wat je net hebt aangemaakt al hebben ontdekt, en daar naar verwijzen in een topic wat helemaal niets met jou te maken heeft?

Ik wil geen diagnoses stellen, maar het klinkt mij eerder psychotisch dan dronken in de oren. En het lijkt mij geen act, meer een waan.

Ik moet afkoelen merk ik, zit me zo boos te maken over mensen die abortus willen verbieden!
quote:hatsetats schreef op 24 februari 2016 @ 13:56:

[...]

Ik ga je eerlijk zeggen dat ik ook echt geen idee heb hoe iemand functioneert / of hij nog kan functioneren als hij bv in een psychose is. Dat zal weer raar en dom zijn, maar geen ervaring mee. Behalve bij zwakzinnigen dan maar dat is niet echt representatief denk ik zo.Zo ongeveer: https://www.youtube.com/watch?v=SN1GCoVzxGg
quote:Kia-Ora schreef op 24 februari 2016 @ 13:48:

[...]

Dat wordt je pc afsluiten .

T

Dan ga ik wel een telefoonboek uit mijn hoofd leren, want mijn ramen heb ik al gezeemd en zo.
quote:hatsetats schreef op 24 februari 2016 @ 13:56:

[...]

Ik ga je eerlijk zeggen dat ik ook echt geen idee heb hoe iemand functioneert / of hij nog kan functioneren als hij bv in een psychose is. Dat zal weer raar en dom zijn, maar geen ervaring mee. Behalve bij zwakzinnigen dan maar dat is niet echt representatief denk ik zo.

Zeker niet raar en dom hoor. Alleen, vráág het.

Ik ben alle invullingen en vooroordelen rondom gekkies soms gewoon echt heel moe. En niet alleen bij leken, maar ook artsen e.d.
quote:Marana_ schreef op 24 februari 2016 @ 14:00:

[...]

Zo ongeveer: https://www.youtube.com/watch?v=SN1GCoVzxGgOok eenzijdig.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 februari 2016 @ 14:00:

[...]

T

Dan ga ik wel een telefoonboek uit mijn hoofd leren, want mijn ramen heb ik al gezeemd en zo.In de zon . Het telefoonboek is erg fascinerend hoor, je zult je niet vervelen.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Moiren_ schreef op 24 februari 2016 @ 14:02:

[...]

Ook eenzijdig.Ja tuurlijk, maar het geeft een indruk.
quote:Marana_ schreef op 24 februari 2016 @ 14:04:

[...]

Ja tuurlijk, maar het geeft een indruk.Ja kan, maar het kan ook heel anders.
quote:MalleBabbe1 schreef op 24 februari 2016 @ 07:13:

O en hier was vannacht ook weer iemand van het padje af zo te lezen Niet alleen vannacht. Vannacht was het toevallig zichtbaar hier, maar zag vorige week een paar topics en elke keer raak 's nachts.
quote:Moiren_ schreef op 24 februari 2016 @ 14:01:

[...]

Ik ben alle invullingen en vooroordelen rondom gekkies soms gewoon echt heel moe. En niet alleen bij leken, maar ook artsen e.d.

Mensen met " echte " psychische problemen ( weet even niet hoe ik het beter moet verwoorden ) die noem ik dan weer nooit gekkies.

gekkies zijn voor mij normale, doch rare, mensen.
quote:Star schreef op 24 februari 2016 @ 14:05:

[...]

Niet alleen vannacht. Vannacht was het toevallig zichtbaar hier, maar zag vorige week een paar topics en elke keer raak 's nachts.

Nachtangst.

Is redelijk populair de laatste tijd, geloof ik.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 februari 2016 @ 14:06:

[...]

Mensen met " echte " psychische problemen ( weet even niet hoe ik het beter moet verwoorden ) die noem ik dan weer nooit gekkies.

gekkies zijn voor mij normale, doch rare, mensen.Ah mooi, al verwarring
quote:Kia-Ora schreef op 24 februari 2016 @ 14:04:

[...]

In de zon . Het telefoonboek is erg fascinerend hoor, je zult je niet vervelen.Nee, natuurlijk niet in de volle zon. Nog erger dan vieze ramen zijn strepen op je raam.
quote:hatsetats schreef op 24 februari 2016 @ 13:52:

Oja, ene 'daarwasikweer'. Die in 2012 voor het laatst gepost heeft. En heeeeel toevallig die nick net had aangemaakt om op een post van mij te reageren. En die dat niet onder een bekende nick durft te doen. Niet alleen een slimmerik ook nog eens een dappere dodo hoor.Nee, nick + postings zijn van 2012. Maar vóór @daarwasikweer op jou reageerde, had zij/hij de oude postings leeg gemaakt. Er waren er alleen nog 2 in quotes te lezen
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:Solomio schreef op 24 februari 2016 @ 13:25:

[...]

Waarom niet? Mss past het Viva-forum wel heel goed in die waan?

Ik denk dat je een onrealistisch beeld hebt van psychoses en wanen.Maak er maar weet van.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 februari 2016 @ 14:07:

[...]

Nee, natuurlijk niet in de volle zon. Nog erger dan vieze ramen zijn strepen op je raam.Dat zeker.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Moiren_ schreef op 24 februari 2016 @ 14:01:

[...]

Ik ben alle invullingen en vooroordelen rondom gekkies soms gewoon echt heel moe. En niet alleen bij leken, maar ook artsen e.d.Ik denk dat ze ook niet zo blij zijn dat jij ze gekkies noemt.
quote:Marana_ schreef op 24 februari 2016 @ 13:59:

[...]

De paranoia was van mij geloof ik. Vond jij het niet paranoide klinken dan, denken dat mensen het e-mail-adres wat je net hebt aangemaakt al hebben ontdekt, en daar naar verwijzen in een topic wat helemaal niets met jou te maken heeft?

Ik wil geen diagnoses stellen, maar het klinkt mij eerder psychotisch dan dronken in de oren. En het lijkt mij geen act, meer een waan.

Ik moet afkoelen merk ik, zit me zo boos te maken over mensen die abortus willen verbieden!Het gaat er mij niet om welke bewoordingen er zijn gebruikt, het gaat er mij om dat - uiteindelijk- Ttass er iets over zegt en meteen voor d'r voeten geworpen krijgt, dat ze alleen maar iets opruiends zegt.

quote:simbalabimba schreef op 24 februari 2016 @ 14:13:

[...]

Het gaat er mij niet om welke bewoordingen er zijn gebruikt, het gaat er mij om dat - uiteindelijk- Ttass er iets over zegt en meteen voor d'r voeten geworpen krijgt, dat ze alleen maar iets opruiends zegt.Ja door WD-40. Zou je ook uitlokken/provoceren kunnen noemen.
quote:Dadel_ schreef op 24 februari 2016 @ 14:13:

[...]

Ik denk dat ze ook niet zo blij zijn dat jij ze gekkies noemt.Omdat?
quote:simbalabimba schreef op 24 februari 2016 @ 14:13:

[...]

Het gaat er mij niet om welke bewoordingen er zijn gebruikt, het gaat er mij om dat - uiteindelijk- Ttass er iets over zegt en meteen voor d'r voeten geworpen krijgt, dat ze alleen maar iets opruiends zegt.Oh. Daar hou ik me buiten.
quote:Kia-Ora schreef op 24 februari 2016 @ 14:17:

[...]

Omdat?Noem jij je patiënten ook gekkies? Nee dat denk ik niet. Niet echt repectvol of vind je van wel.
quote:Dadel_ schreef op 24 februari 2016 @ 14:13:

[...]

Ik denk dat ze ook niet zo blij zijn dat jij ze gekkies noemt.Op een ander topic heb ik dat ( niet gezegds door @Moiren hoor) beantwoord met zoiets als: Doe je eigen onwetendheid niet af als het onverstand van anderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven