Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 24 februari 2016 om 14:43
quote:Dadel_ schreef op 24 februari 2016 @ 14:40:
[...]
Ik weet dat Moiren geen arts is.
Maar vertel wat voor naars heb ik allemaal gezegd? Of bedoel je gewoon mijn mening? Ik heb helemaal niets naars gezegd Kia.Die mening ga ik niet herhalen, dat soort homofobe uitspraken krijg ik mijn toetsenbord niet uit.
[...]
Ik weet dat Moiren geen arts is.
Maar vertel wat voor naars heb ik allemaal gezegd? Of bedoel je gewoon mijn mening? Ik heb helemaal niets naars gezegd Kia.Die mening ga ik niet herhalen, dat soort homofobe uitspraken krijg ik mijn toetsenbord niet uit.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
woensdag 24 februari 2016 om 14:43
woensdag 24 februari 2016 om 14:44
woensdag 24 februari 2016 om 14:45
quote:Dadel_ schreef op 24 februari 2016 @ 14:28:
[...]
Moiren heeft het niet over ( zogenaamd bedoeld als) liefhebbend(e). Die heeft het over mensen die echt psychisch niet in orde zijn. Je gaat als arts toch een patiënt geen gekkie noemen.
Maar Yasmijn bedoeld het helemaal niet liefhebbend hoor. En anderen ook niet. Maar iedereen mag jou voortaan Gekkie noemen.
Yasmijn ? Is Hatsetats nou ook al Yasmijn ?
Ik word hier te oud voor, hoor.
[...]
Moiren heeft het niet over ( zogenaamd bedoeld als) liefhebbend(e). Die heeft het over mensen die echt psychisch niet in orde zijn. Je gaat als arts toch een patiënt geen gekkie noemen.
Maar Yasmijn bedoeld het helemaal niet liefhebbend hoor. En anderen ook niet. Maar iedereen mag jou voortaan Gekkie noemen.
Yasmijn ? Is Hatsetats nou ook al Yasmijn ?
Ik word hier te oud voor, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 24 februari 2016 om 14:46
woensdag 24 februari 2016 om 14:51
woensdag 24 februari 2016 om 14:57
quote:Moiren_ schreef op 24 februari 2016 @ 14:01:
[...]
Zeker niet raar en dom hoor. Alleen, vráág het.
Ik ben alle invullingen en vooroordelen rondom gekkies soms gewoon echt heel moe. En niet alleen bij leken, maar ook artsen e.d.Ja oke, dat snap ik. Vooral bij artsen. Bij leken is het denk ik niet kwaad bedoelt, maar net wat jij zegt, ingekleurd door series en films.
[...]
Zeker niet raar en dom hoor. Alleen, vráág het.
Ik ben alle invullingen en vooroordelen rondom gekkies soms gewoon echt heel moe. En niet alleen bij leken, maar ook artsen e.d.Ja oke, dat snap ik. Vooral bij artsen. Bij leken is het denk ik niet kwaad bedoelt, maar net wat jij zegt, ingekleurd door series en films.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 24 februari 2016 om 15:28
woensdag 24 februari 2016 om 15:35
quote:hatsetats schreef op 24 februari 2016 @ 14:54:
[...]
Huh? Ik noem nooit iemand gekkie.
Niet?
Maar waarom wordt Yasmijn dan genoemd ? Die zat er net nog helemaal niet.
nou, er zal wel iets in mijn thee zitten, want ik word echt helemaal paranoojapannekoek nu.
[...]
Huh? Ik noem nooit iemand gekkie.
Niet?
Maar waarom wordt Yasmijn dan genoemd ? Die zat er net nog helemaal niet.
nou, er zal wel iets in mijn thee zitten, want ik word echt helemaal paranoojapannekoek nu.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.