Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ttass28 schreef op 24 februari 2016 @ 13:19:

[...]

Nee dat bedoel ik niet.Wat bedoel je dan ? Het is wel zo handig om te schrijven wat je bedoelt, hoor, dat forumt voor iedereen een stuk prettiger.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Ttass28 schreef op 24 februari 2016 @ 13:09:

Als je een psychisch niet in orde bent kun je ook niet forummen daar denkje dan niet eens aan. (Mijn mening)

Dan kunnen we het forum wel opdoeken.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Jawel hoor tas neem nou die jongeman van van de week over honden die hem aanstaren en vreemd doen en die heeft nog een aantal van die vreemde topics geopend..

Die is dus duidelijk psychisch niet helemaal in orde maar forumt toch..
Tass, je doet een vreemde uitspraak, je hebt zelf volgens jou zeggen flink depressief zitten forummen vanuit bed vandaan.

Waar iedereen dan rekening mee moest houden.

Maar volgens mij ben je gewoon opzettelijk bezig de boel aan het opruien met bewuste uitspraken.
quote:Ttass28 schreef op 24 februari 2016 @ 13:17:

[...]

ik voel me wel psychisch oké. Ik ben voor rede vatbaar.

Daar verschillen de meningen nogal eens over, geloof ik.

Heel veel mensen die niet voor rede vatbaar zijn die weten dat trouwens niet van zichzelf, die vinden voornamelijk de ander onredelijk.

Als jij ineens koekoek wordt, of je hele leven al een beetje koekoek bent dan is de kans ook best groot dat je dat zelf niet eens - meteen - beseft.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 februari 2016 @ 13:20:

[...]

Wat bedoel je dan ? Het is wel zo handig om te schrijven wat je bedoelt, hoor, dat forumt voor iedereen een stuk prettiger.Ik bedoel meer als je een psychose hebt etc of waanbeelden dan denkje toch niet ik ga even viva forum opennen en schrijven. Daar denkje dan toch niet aan. (Denk ik dan)
quote:WD-40 schreef op 24 februari 2016 @ 13:23:

Tass, je doet een vreemde uitspraak, je hebt zelf volgens jou zeggen flink depressief zitten forummen vanuit bed vandaan.

Maar volgens mij ben je gewoon opzettelijk bezig de boel aan het opruien met bewuste uitspraken.Dat denk ik ook, dat laatste. Het was al weer zo lang geleden ook...
quote:Ttass28 schreef op 24 februari 2016 @ 13:23:

[...]

Ik bedoel meer als je een psychose hebt etc of waanbeelden dan denkje toch niet ik ga even viva forum opennen en schrijven. Daar denkje dan toch niet aan. (Denk ik dan)

Waarom niet? Mss past het Viva-forum wel heel goed in die waan?

Ik denk dat je een onrealistisch beeld hebt van psychoses en wanen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 februari 2016 @ 13:24:

[...]

Dat denk ik ook, dat laatste. Het was al weer zo lang geleden ook...En dat op de wifi van het vakantieadres, slim bedacht.
quote:yette schreef op 24 februari 2016 @ 11:30:

[...]

Ik betwijfel of je haar ermee helpt.ik ben dan ook geen hulpverlener en vf is geen paaz {al lijkt het er soms wel op}
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Maar volgens mij ben je gewoon opzettelijk bezig de boel aan het opruien met bewuste uitspraken.Wat vind je opruierig aan mijn Uitspraken. Ik ga weer verder genieten van mijn vakantie.
quote:MalleBabbe1 schreef op 24 februari 2016 @ 13:22:

Jawel hoor tas neem nou die jongeman van van de week over honden die hem aanstaren en vreemd doen en die heeft nog een aantal van die vreemde topics geopend..

Die is dus duidelijk psychisch niet helemaal in orde maar forumt toch..Wat is daar vreemd aan. Honden kunnen gewoon raar doen.
Van de week kreeg ik ook al te horen dat ik niet autistisch kon zijn, want dan kon ik helemaal niet forummen.

Maar volgens mij ben je gewoon opzettelijk bezig de boel aan het opruien met bewuste uitspraken.
we hebben onze huispsycholoog gevonden.
quote:Solomio schreef op 24 februari 2016 @ 13:26:

Van de week kreeg ik ook al te horen dat ik niet autistisch kon zijn, want dan kon ik helemaal niet forummen. Jij bent dan ook bijzonder knap.
quote:Ttass28 schreef op 24 februari 2016 @ 13:25:

[...]

Wat vind je opruierig aan mijn Uitspraken. Ik ga weer verder genieten van mijn vakantie.tja, zoals verwacht. Je gooit er bewust wat in.

Maar volgens mij ben je gewoon opzettelijk bezig de boel aan het opruien met bewuste uitspraken.Er zijn hier heel wat uitspraken over @Dorothy Parker gedaan, Ttass doet er - ook- 1.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Dadel_ schreef op 24 februari 2016 @ 13:25:

[...]

Wat is daar vreemd aan. Honden kunnen gewoon raar doen.Honden kunnen raar doen, maar geen rare topics openen.
quote:Star schreef op 24 februari 2016 @ 13:27:

[...]

Jij bent dan ook bijzonder knap.Thx, dat wilde ik wel weer eens horen.
quote:Ttass28 schreef op 24 februari 2016 @ 13:23:

[...]

Ik bedoel meer als je een psychose hebt etc of waanbeelden dan denkje toch niet ik ga even viva forum opennen en schrijven. Daar denkje dan toch niet aan. (Denk ik dan)

Dat denk jij, ja.

Je moest eens weten wat ik allemaal denk.

Ik dacht van de week nog dat forummers X, Y, Z typetjes waren. Dat er een studentenhuis vol Eric-Fredericken en Rogiertjes is, die van die wijnrode broeken dragen, en dat die allemaal een typetje voor hun rekening nemen en gierend van de lach met elkaar proosten omdat ze weer eens een horde forummers uit hun panty laten flippen en die zo af en toe afwezig zijn op het forum omdat ze hun vuile was naar hun moeder aan het brengen zijn, of een studente uit liggen te wonen na een studentenfeest.

Maar ja, dat soort dingen zeg ik niet, die denk ik alleen maar.
Altijd zo grappig om te lezen hoe er bij iedereen tussen de regels door gelezen moet worden, behalve bij ttass.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 februari 2016 @ 13:29:

[...]

Dat denk jij, ja.

Je moest eens weten wat ik allemaal denk.

Ik dacht van de week nog dat forummers X, Y, Z typetjes waren. Dat er een studentenhuis vol Eric-Fredericken en Rogiertjes is, die van die wijnrode broeken dragen, en dat die allemaal een typetje voor hun rekening nemen en gierend van de lach met elkaar proosten omdat ze weer eens een horde forummers uit hun panty laten flippen en die zo af en toe afwezig zijn op het forum omdat ze hun vuile was naar hun moeder aan het brengen zijn, of een studente uit liggen te wonen na een studentenfeest.

Maar ja, dat soort dingen zeg ik niet, die denk ik alleen maar.Dat is de waan van de dag (en die is altijd waar). Das weer iets anders dan waandenkbeelden.
quote:Solomio schreef op 24 februari 2016 @ 13:26:

Van de week kreeg ik ook al te horen dat ik niet autistisch kon zijn, want dan kon ik helemaal niet forummen. Als je niet de hele dag bordjes laat draaien of telefoonboeken uit je hoofd leert kun je nooit een auti zijn. Duhhhhhh.
quote:WD-40 schreef op 24 februari 2016 @ 13:28:

[...]

Honden kunnen raar doen, maar geen rare topics openen.Jawel ook. Honden die blijven staren vind ik ook vreemd. Katten vind ik enger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven