Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Enn schreef op 22 maart 2017 @ 00:02:

[...]

Natuurlijk vind je dat. ?
quote:-Kia-Ora- schreef op 21 maart 2017 @ 23:47:

[...]

Ik klim nog steeds op palen.Ik sprong vroeger over de sloot met palen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:feow schreef op 22 maart 2017 @ 00:02:

Goh Enn, bij werkelijk élk topic over voedsel denk ik aan jou hoor.

Dat komt door dat (naar jou toe) opdringerige topic:

En wat eten we vandaag?

Ik ben ook echt culinair onderlegd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Phaedra__ schreef op 21 maart 2017 @ 23:42:

Het is weer rare mensjes avond.

En mijn kind zou ook niet op paaldansen mogen.ik ga denk ik speciaal een kind maken om die zo vroeg mogelijk op paaldansen te doen
quote:Pinda-Kaas schreef op 22 maart 2017 @ 00:17:

[...]

ik ga denk ik speciaal een kind maken om die zo vroeg mogelijk op paaldansen te doen

Mijn zegen heb je.

Mijn kind zou het niet mogen.
quote:Phaedra__ schreef op 22 maart 2017 @ 00:02:

[...]

Dat zeg je toch niet?Nee, ik schrijf het enkel.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ik plaats een link van Integrale Vroeghulp (een non-profit organisatie) die ouders van jonge kinderen kunnen ondersteunen, in een topic van een moeder met zorgen en nou heb ik een waarschuwing voor spam? Wat is dit voor idioot gedoe?
quote:Enn schreef op 22 maart 2017 @ 20:10:

Ik plaats een link van Integrale vroeghulp (een non profit organisatie) die ouders van jonge kinderen kunnen ondersteunen, in een topic van een moeder met zorgen en nou heb ik een waarschuwing voor spam? Wat is dit voor idioot gedoe?Stagiaire waarschijnlijk. Mail ze even.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Ik plaats een link van Integrale vroeghulp (een non profit organisatie) die ouders van jonge kinderen kunnen ondersteunen, in een topic van een moeder met zorgen en nou heb ik een waarschuwing voor spam? Wat is dit voor idioot gedoe?Ik hoop gewoon een vergissing van een mod die geen tijd heeft of te lui is om de link inhoudelijk te beoordelen en te weinig binding met het forum heeft om te weten wie/hoe jij bent.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Ik plaats een link van Integrale vroeghulp (een non profit organisatie) die ouders van jonge kinderen kunnen ondersteunen, in een topic van een moeder met zorgen en nou heb ik een waarschuwing voor spam? Wat is dit voor idioot gedoe?

Jezus wat dom weer.

Ik denk dat ik mijn kat ga voordragen voor een modfunctie hier, die kan ook wel met haar pootje op een knopje drukken.
Heb ik al gedaan en een bericht in de modtopic gezet.

Ik wil dat deze waarschuwing ongedaan wordt gemaakt.

Ben echt niet te beroerd om te ontvangen maar dan moet het wel grond hebben.
Ik ga maar eens een Elninjootje doen:

Star in "Droomauto"

Wat ontzettend irritant dit, reageer dan niet als je niks met het onderwerp hebt.
quote:Enn schreef op 22 maart 2017 @ 20:14:

Ben echt niet te beroerd om te ontvangen maar dan moet het wel grond hebben.Komt vast goed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Enn schreef op 22 maart 2017 @ 20:14:

Ben echt niet te beroerd om te ontvangen maar dan moet het wel grond hebben.En anders de CM mailen als de gewone mods je mail niet snappen.
Is dat hetzelfde mailadres?
quote:Enn schreef op 22 maart 2017 @ 20:19:

Is dat hetzelfde mailadres?Vroeg ik me ook net af. Er is toch maar 1 mailadres?
quote:Star schreef op 22 maart 2017 @ 20:16:

Star in "Droomauto"

Wat ontzettend irritant dit, reageer dan niet als je niks met het onderwerp hebt.Nou inderdaad. En dan heb (of wil) ik nog niet eens een auto .
quote:Star schreef op 22 maart 2017 @ 20:16:

Star in "Droomauto"

Wat ontzettend irritant dit, reageer dan niet als je niks met het onderwerp hebt.

Heerlijk gevoel, zo'n Elninjootje, lijkt me!

Gelukkig mag het allemaal. Ook reageren als je er niks mee hebt, of zelfs afkeer tegen hebt!

Is dat hetzelfde mailadres?Star, doe dat arme mens eens een PB'tje

Is dat hetzelfde mailadres?Nee! <communitymanager@viva.nl>
quote:Perzina schreef op 22 maart 2017 @ 20:20:

[...]

Heerlijk gevoel, zo'n Elninjootje, lijkt me!

Gelukkig mag het allemaal. Ook reageren als je er niks mee hebt, of zelfs afkeer tegen hebt! Dan open je toch lekker een anti-autotopic om je afkeer te ventileren? Dikke kans dat ik nog mee kom schrijven ook.
Dank! Weet ik veel ik mail die mensen nooit.
quote:Enn schreef op 22 maart 2017 @ 20:24:

Dank! Weet ik veel ik mail die mensen nooit. Wist ik ook niet hoor Enn. Je hebt van die klagers die altijd mailen, je kent ze wel. Zo zijn wij niet
quote:Nouschi schreef op 22 maart 2017 @ 20:26:

[...]

Wist ik ook niet hoor Enn. Je hebt van die klagers die altijd mailen, je kent ze wel. Zo zijn wij niet
Lekker bezig Star!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven