Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik hoop toch zo dat er bij het vernieuwde forum (als dat er nog komt) een optie komt om zelf topics uit je favorietenlijst te knikkeren. Want hoe goed ik ook oplet, soms reageer is nog steeds op topics waar ik spijt van krijg. En dat zijn dan vaak langere topics, natuurlijk.
quote:Renaissance schreef op 21 maart 2017 @ 20:42:

Ik hoop toch zo dat er bij het vernieuwde forum (als dat er nog komt) een optie komt om zelf topics uit je favorietenlijst te knikkeren. Want hoe goed ik ook oplet, soms reageer is nog steeds op topics waar ik spijt van krijg. En dat zijn dan vaak langere topics, natuurlijk.

Ik ga altijd naar actieve topics.

Favorieten is alleen maar leuk als je ervan houdt om nog jaren geconfronteerd te worden met het feit dat je één keer in een melige bui een vreselijk leuke grap hebt gemaakt op een topic dat 'Stinkende Piemel' heette
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 maart 2017 @ 20:46:

[...]

Favorieten is alleen maar leuk als je ervan houdt om nog jaren geconfronteerd te worden met het feit dat je één keer in een melige bui een vreselijk leuke grap hebt gemaakt op een topic dat 'Stinkende Piemel' heette Hahaha zie ie die echt nog steeds?

[...]

Favorieten is alleen maar leuk als je ervan houdt om nog jaren geconfronteerd te worden met het feit dat je één keer in een melige bui een vreselijk leuke grap hebt gemaakt op een topic dat 'Stinkende Piemel' heette Ik zit op m'n handen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 21 maart 2017 @ 20:55:

[...]

Ik zit op m'n handen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Goffer.

Stomme Amand!

Echt, dat mensen zo kunnen denken!
quote:Kootsies schreef op 21 maart 2017 @ 21:59:

Goffer.

Stomme Amand!

Echt, dat mensen zo kunnen denken!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

[...]

Favorieten is alleen maar leuk als je ervan houdt om nog jaren geconfronteerd te worden met het feit dat je één keer in een melige bui een vreselijk leuke grap hebt gemaakt op een topic dat 'Stinkende Piemel' heette Ja precies dat dus. Ik moest in het topic over condooms van een TO die rijst heet zo nodig opmerken dat ik rijst met condooms ook niet lekker vind
Het is weer rare mensjes avond.

En mijn kind zou ook niet op paaldansen mogen.
quote:Phaedra__ schreef op 21 maart 2017 @ 23:42:

Niet alleen vanavond. Het is rare mensjes week.
Het is een rare mensjes leven.

En mijn kind zou ook niet op paaldansen mogen.Wat kinderachtig weer. Die van mij leren nu al uit de paal te dansen .
quote:-Kia-Ora- schreef op 21 maart 2017 @ 23:45:

[...]

Wat kinderachtig weer. Die van mij leren nu al uit de paal te dansen .Wij klommen vroeger ook in palen.
quote:Filee schreef op 21 maart 2017 @ 23:46:

[...]

Wij klommen vroeger ook in palen.Ik klim nog steeds op palen.

En mijn kind zou ook niet op paaldansen mogen.

Nietusnietusnietus.

Het leven is goed.

Er heeft zojuist iemand exact 15 punten gehaald.

hier

En paaldansen heet tegenwoordig anders, en dan mag het wel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 21 maart 2017 @ 23:49:

[...]

Er heeft zojuist iemand exact 15 punten gehaald.

hierIk heb hier echt om gelachen. De katten schrokken ervan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat veel trollen weer.
ik rare mensjes avonden.

Of ze nou echt zijn of niet, beter dan al dat eeuwige geneuzel over politiek, zwangerschappen en baby-hapjes waarmee de lijst 'actieve topics' vol kan staan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Phaedra__ schreef op 21 maart 2017 @ 23:55:

Wat veel trollen weer.

Tuurlijk.

Nogmaals als het wel aardige zijn boeit me dat zo rond 00.00 uur echt voor geen meter. En al helemaal niet als het alternatief baby's, hun bakkie eten en politiek inhoudt.
quote:Enn schreef op 21 maart 2017 @ 23:57:

ik rare mensjes avonden.

Of ze nou echt zijn of niet, beter dan al dat eeuwige geneuzel over politiek, zwangerschappen en baby-hapjes waarmee de lijst 'actieve topics' vol kan staan.O eens hoor, maar deze vind ik niet grappig. vooral flauw en voorspelbaar.
quote:-Kia-Ora- schreef op 21 maart 2017 @ 23:47:

[...]

Ik klim nog steeds op palen.
quote:-Kia-Ora- schreef op 21 maart 2017 @ 23:47:

[...]

Ik klim nog steeds op palen.Dat zeg je toch niet?
quote:Phaedra__ schreef op 22 maart 2017 @ 00:01:

[...]

O eens hoor, maar deze vind ik niet grappig. vooral flauw en voorspelbaar.Natuurlijk vind je dat.
Goh Enn, bij werkelijk élk topic over voedsel denk ik aan jou hoor.

Dat komt door dat (naar jou toe) opdringerige topic:

En wat eten we vandaag?
quote:Filee schreef op 21 maart 2017 @ 23:46:

[...]

Wij klommen vroeger ook in palen.Harry Jekkers ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven