Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 20 maart 2017 om 22:11
Zij was ook van dat workshopweekend, waar dochter zich zo op verheugde, maar wat niet doorging omdat zij en man zoveel nukken en eisen hadden dat ze er niet meer uitkwamen en het hele weekend afbliezen.
Toen de forummers daarop erg verontwaardigd reageerden verklaarde ze dat het hele topic een gebbetje van haar en man was om te kijken hoe de reacties zouden zijn. Ze hadden zó gelachen...
Toen de forummers daarop erg verontwaardigd reageerden verklaarde ze dat het hele topic een gebbetje van haar en man was om te kijken hoe de reacties zouden zijn. Ze hadden zó gelachen...
maandag 20 maart 2017 om 22:25
maandag 20 maart 2017 om 23:42
quote:lemoos2 schreef op 20 maart 2017 @ 23:29:
[...]
Dezelfde idd. Onder I wisselde de leeftijd van kind steeds. Iedere uitvoering had wel dezelfde gewapende betonnen plaat voor de kop.
Yup, die herinner ik me nog wel van alledrie, die plaat.
Is I/S/A toevallig ook familie van die forumster met een kleuterjongen die helemaal niets goed kan doen van de laatste tijd?
[...]
Dezelfde idd. Onder I wisselde de leeftijd van kind steeds. Iedere uitvoering had wel dezelfde gewapende betonnen plaat voor de kop.
Yup, die herinner ik me nog wel van alledrie, die plaat.
Is I/S/A toevallig ook familie van die forumster met een kleuterjongen die helemaal niets goed kan doen van de laatste tijd?
dinsdag 21 maart 2017 om 00:19
dinsdag 21 maart 2017 om 10:19
quote:Tale schreef op 21 maart 2017 @ 10:16:
Op zich wel positief dat er dus niet hele kuddes ouders rondlopen in Nederland die het volkomen normaal vinden om
zich keihard tegen hun kind op te stellen, maar dat het steeds dezelfde aandachttrekker is.Er bestaat een wereld buiten het vf hè
Op zich wel positief dat er dus niet hele kuddes ouders rondlopen in Nederland die het volkomen normaal vinden om
zich keihard tegen hun kind op te stellen, maar dat het steeds dezelfde aandachttrekker is.Er bestaat een wereld buiten het vf hè
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 21 maart 2017 om 10:32
quote:Tale schreef op 21 maart 2017 @ 10:16:
zich keihard tegen hun kind op te stellen, maar dat het steeds dezelfde aandachttrekker is.
Ze had onder haar andere nick ook al eens een topic waarin ze extreme gedachten bij haar kind had..
Volgens mij zat er aan haar vriend ook een klein steekje los.
zich keihard tegen hun kind op te stellen, maar dat het steeds dezelfde aandachttrekker is.
Ze had onder haar andere nick ook al eens een topic waarin ze extreme gedachten bij haar kind had..
Volgens mij zat er aan haar vriend ook een klein steekje los.
dinsdag 21 maart 2017 om 10:36
quote:Nouschi schreef op 21 maart 2017 @ 10:19:
[...]
Er bestaat een wereld buiten het vf hè Drie woorden vergeten:quote:
zich op een forum keihard tegen hun kind op te stellen, maar dat het steeds dezelfde aandachttrekker is.Er zijn er heus die het doen, daar twijfel ik niet aan, maar dat is nog wel wat anders dan het presenteren als volkomen normaal, zelfs als dat anoniem op een forum is.
[...]
Er bestaat een wereld buiten het vf hè Drie woorden vergeten:quote:
zich op een forum keihard tegen hun kind op te stellen, maar dat het steeds dezelfde aandachttrekker is.Er zijn er heus die het doen, daar twijfel ik niet aan, maar dat is nog wel wat anders dan het presenteren als volkomen normaal, zelfs als dat anoniem op een forum is.