Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Mensen zoals ik doen een bepaalde forummer twijfelen of ze niemand verkrachting toewenst (in dat topic sex is love and sex is love).

Denk dat het internet schadelijk is voor zulke personen en hun omgeving.
quote:bossanova schreef op 01 maart 2017 @ 03:07:

Mensen zoals ik doen een bepaalde forummer twijfelen of ze niemand verkrachting toewenst (in dat topic sex is love and sex is love).

Denk dat het internet schadelijk is voor zulke personen en hun omgeving.

Je bedoelt mensen zoals ik?

Blijf je nu volhouden dat het volstrekt normaal is wat je hebt gezegd?

Denk dat het internet schadelijk is voor zulke personen en hun omgeving.Je stelt seks zonder liefde gelijk aan verkrachting, zelfverkrachting en zelfmutilatie. Waar in dit verhaal had je verwacht op veel begrip te kunnen rekenen? Dat heeft volgens mij niks met de schadelijkheid van internet te maken.
Even voor mijn info: is Bossanova nu gewoon aan het rellen of is dit een Noors verhaal?
quote:Labalade schreef op 01 maart 2017 @ 09:16:

Even voor mijn info: is Bossanova nu gewoon aan het rellen of is dit een Noors verhaal?Gewoon de boel aan het opnaaien, is leuk.
quote:Renaissance schreef op 01 maart 2017 @ 09:18:

[...]

Gewoon de boel aan het opnaaien, is leuk.Wat irritant..
quote:Labalade schreef op 01 maart 2017 @ 09:24:

[...]

Wat irritant.. Yep. En onder de negeer.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 01 maart 2017 @ 09:28:

[...]

Yep. En onder de negeer.Hoe doe ik dat?
Wil iemand me nou asjeblieft even uitleggen wat zelfverkrachting is?
Dus ze zit gewoon bewust te schofferen om te rellen en een topic te verzieken?
quote:Phaedra__ schreef op 01 maart 2017 @ 09:45:

Wil iemand me nou asjeblieft even uitleggen wat zelfverkrachting is?Mss jezelf vingeren/aftrekken als je eigenlijk geen zin hebt, maar toch doorgaat? Ik weet het niet.
Ik denk dat het een soort niet bestaande samentrekking is van woorden die je helemaal niet bij elkaar zou moeten willen brengen.

En al helemaal niet in combinatie met liefde en seks. Ik kan me haast ook niet voorstellen dat het zo bedoeld is anders kan je 'verzieken' net zo goed zien als een actieve samentrekking van 'ver ziek'
quote:Labalade schreef op 01 maart 2017 @ 09:42:

[...]

Hoe doe ik dat?Dat pijltje naast de naam en dan berichten niet meer zien.
quote:Labalade schreef op 01 maart 2017 @ 09:42:

[...]

Hoe doe ik dat?Of het verbodsbordje onder de ava (tweede of derde zwart-witte knopje) 'verberg berichten van deze gebruiker'.
The owls are not what they seem
quote:shifty schreef op 01 maart 2017 @ 10:14:

Ik denk dat het een soort niet bestaande samentrekking is van woorden die je helemaal niet bij elkaar zou moeten willen brengen.

En al helemaal niet in combinatie met liefde en seks. Ik kan me haast ook niet voorstellen dat het zo bedoeld is anders kan je 'verzieken' net zo goed zien als een actieve samentrekking van 'ver ziek'Volgens mij hebben we onder haar vorige nick er ook over gehad dat ze nogal rot uit de joek kan komen en toen wist ze ook van de prinses geen kwaad.
quote:shifty schreef op 28 februari 2017 @ 23:48:

Sinds wanneer is het mod-topic lollig

Respect voor Kia en S
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Denk dat het internet schadelijk is voor zulke personen en hun omgeving.Blijkbaar heb jij er plezier in om forumers bewust te kwetsen met je posts over (zelf)verkrachting en/of automutilatie, ik vraag me echt af waarom
quote:Zinerva schreef op 01 maart 2017 @ 11:34:

[...]

Blijkbaar heb jij er plezier in om forumers bewust te kwetsen met je posts over (zelf)verkrachting en/of automutilatie, ik vraag me echt af waaromGelukkig is de quote van die gestoorde forummer verwijderd. Verder zinerva, wat jij zegt Ik lees vooral een beschrijving die alleen over jou kan gaan.
quote:bossanova schreef op 01 maart 2017 @ 12:22:

[...]

Gelukkig is de quote van die gestoorde forummer verwijderd. Verder zinerva, wat jij zegt Ik lees vooral een beschrijving die alleen over jou kan gaan.Ging die post over mij? Ach wellicht kan ik het het beste als een compliment zien dat jij mij gestoord vindt
Ik heb de term 'zelfverkrachting' uit Doodverf van de geniale A.F.Th. van der Heijden. :P Niet zo geniaal van mij om te denken dat die door de meeste mensen wel begrepen zou worden.
quote:Zinerva schreef op 01 maart 2017 @ 12:28:

[...]

Ging die post over mij? Ach wellicht kan ik het het beste als een compliment zien dat jij mij gestoord vindt

Dat is dan mooi dat je dat als compliment beschouwt. Goed bedacht ook! ;)

Nee het ging niet over jou hoor.
quote:bossanova schreef op 01 maart 2017 @ 12:31:

[...]

Dat is dan mooi dat je dat als compliment beschouwt. Goed bedacht ook! ;)

Nee het ging niet over jou hoor.
Ik dacht: leuk, lullen over de belastingaangifte. Opende het topic en dacht: laat maar....
quote:Zinerva schreef op 01 maart 2017 @ 12:32:

[...]

Je hebt dropjes in je mond waar eigenlijk tanden horen te zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven