Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 4 maart 2017 om 21:45
zaterdag 4 maart 2017 om 21:47
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 maart 2017 @ 21:45:
[...]
Ben jij het? Ik vermoedde het al. Zo leuk je weer te lezen. Moest laatst nog aan je denken, toen ik aan het lunchen was met Jan Glas.
Ja, het is mij. Ik kan mezelf moeilijk geheim houden, want ik schijn erg herkenbaar te schrijven. Maar ik ben nu 2.0.
Maar wauw, pats maar weer met je contacten met grote Groninger dichters!
[...]
Ben jij het? Ik vermoedde het al. Zo leuk je weer te lezen. Moest laatst nog aan je denken, toen ik aan het lunchen was met Jan Glas.
Ja, het is mij. Ik kan mezelf moeilijk geheim houden, want ik schijn erg herkenbaar te schrijven. Maar ik ben nu 2.0.
Maar wauw, pats maar weer met je contacten met grote Groninger dichters!
zaterdag 4 maart 2017 om 21:48
zaterdag 4 maart 2017 om 21:49
quote:Grobbekuiken schreef op 04 maart 2017 @ 21:44:
[...]
Echt nog nooit van gehoord, gloednieuw voor mij.
Fijn dat ik niet de enige ben. Ik had wel een collega laatst die het geslacht van haar buikbewonertje bekend maakte door ons allemaal iets blauws te geven. Ze kondigde het aan van, nu ga ik het onthullen. En toen kregen we dat dus.
"Een meisje, wat leuk!" riep ik en keek er heel oprecht bij. En ik kan goed toneelspelen, sta ook al bekend als die wereldvreemde mafkees, dus dat leidde tot een wat bedremmelde stilte. Men wierp wat steelse blikken in mijn richting en ging toen maar weer verder met de rondvraag.
[...]
Echt nog nooit van gehoord, gloednieuw voor mij.
Fijn dat ik niet de enige ben. Ik had wel een collega laatst die het geslacht van haar buikbewonertje bekend maakte door ons allemaal iets blauws te geven. Ze kondigde het aan van, nu ga ik het onthullen. En toen kregen we dat dus.
"Een meisje, wat leuk!" riep ik en keek er heel oprecht bij. En ik kan goed toneelspelen, sta ook al bekend als die wereldvreemde mafkees, dus dat leidde tot een wat bedremmelde stilte. Men wierp wat steelse blikken in mijn richting en ging toen maar weer verder met de rondvraag.
IMHO
zaterdag 4 maart 2017 om 21:51
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 maart 2017 @ 21:49:
[...]
[...]
zaterdag 4 maart 2017 om 21:52
zaterdag 4 maart 2017 om 21:52
zaterdag 4 maart 2017 om 21:53
quote:Filee schreef op 04 maart 2017 @ 21:49:
[...]
De moeder van mijn vader (mijn oma dus) adviseerde mijn moeder een abortus bij het 3e kind.
Vanwege het geslacht?
Schoonvader wacht nog steeds op een stamhouder en ik ben er jong genoeg voor, maar het zit er niet in. Mijn man verwekt alleen heel leuke dochters. Daarnaast heb ik hem uitgelegd dat mijn dochters ook stamhouder kunnen worden, door hun (inderdaad vrij zeldzame) achternaam aan hun nageslacht te geven.
[...]
De moeder van mijn vader (mijn oma dus) adviseerde mijn moeder een abortus bij het 3e kind.
Vanwege het geslacht?
Schoonvader wacht nog steeds op een stamhouder en ik ben er jong genoeg voor, maar het zit er niet in. Mijn man verwekt alleen heel leuke dochters. Daarnaast heb ik hem uitgelegd dat mijn dochters ook stamhouder kunnen worden, door hun (inderdaad vrij zeldzame) achternaam aan hun nageslacht te geven.
zaterdag 4 maart 2017 om 21:53
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 maart 2017 @ 21:49:
[...]
Ik ken volgens mij helemaal niemand die het via cadeautjes of party's heeft aangekondigd of plannen heeft in die richting. Wat een overdreven gedoe joh.
[...]
Ik ken volgens mij helemaal niemand die het via cadeautjes of party's heeft aangekondigd of plannen heeft in die richting. Wat een overdreven gedoe joh.
zaterdag 4 maart 2017 om 21:54
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 maart 2017 @ 21:51:
[...]
Mijn schoonvader was juist dolblij toen ik een meisje kreeg. Maar dat bleek later ook geen zuivere koffie.
Begrijp nu ook een opmerking van jou laatst beter.
Toen ik aan mijn ex - nog steeds een hele goede vriendin, weinigen kennen mij beter - vertelde dat het een meisje werd zei ze dat ze het universum niet meer had begrepen als dat niet het geval was geweest.
[...]
Mijn schoonvader was juist dolblij toen ik een meisje kreeg. Maar dat bleek later ook geen zuivere koffie.
Begrijp nu ook een opmerking van jou laatst beter.
Toen ik aan mijn ex - nog steeds een hele goede vriendin, weinigen kennen mij beter - vertelde dat het een meisje werd zei ze dat ze het universum niet meer had begrepen als dat niet het geval was geweest.
IMHO
zaterdag 4 maart 2017 om 21:58
quote:vrouwjagersma schreef op 04 maart 2017 @ 21:53:
[...]
Vanwege het geslacht?
Schoonvader wacht nog steeds op een stamhouder en ik ben er jong genoeg voor, maar het zit er niet in. Mijn man verwekt alleen heel leuke dochters. Daarnaast heb ik hem uitgelegd dat mijn dochters ook stamhouder kunnen worden, door hun (inderdaad vrij zeldzame) achternaam aan hun nageslacht te geven.Ja en nee. Want na 1 jongen en 1 meisje was het gezin wel compleet vond zij
[...]
Vanwege het geslacht?
Schoonvader wacht nog steeds op een stamhouder en ik ben er jong genoeg voor, maar het zit er niet in. Mijn man verwekt alleen heel leuke dochters. Daarnaast heb ik hem uitgelegd dat mijn dochters ook stamhouder kunnen worden, door hun (inderdaad vrij zeldzame) achternaam aan hun nageslacht te geven.Ja en nee. Want na 1 jongen en 1 meisje was het gezin wel compleet vond zij