Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 maart 2017 @ 21:44:

[...]

Ik ben het echt volledig met vrouwjagersma eens. Wat een ellende!QFT
quote:Grobbekuiken schreef op 04 maart 2017 @ 21:42:

gender reveil party? Nog nooit van gehoord. Zeker weer zo'n overgewaaid ding uit de Steets?Yup. Verschrikkelijk. In dat programma over tienermoeders zat er ook. Werd het een meisje. Zegt de lamlul van een vader: 'tja. Doe je niets aan, hè.'.
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 maart 2017 @ 21:45:

[...]

Ben jij het? Ik vermoedde het al. Zo leuk je weer te lezen. Moest laatst nog aan je denken, toen ik aan het lunchen was met Jan Glas.Ze is er al een tijdje hoor
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 maart 2017 @ 21:44:

[...]

Ik ben het echt volledig met vrouwjagersma eens. Wat een ellende!Nou he
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 maart 2017 @ 21:45:

[...]

Ben jij het? Ik vermoedde het al. Zo leuk je weer te lezen. Moest laatst nog aan je denken, toen ik aan het lunchen was met Jan Glas.

Ja, het is mij. Ik kan mezelf moeilijk geheim houden, want ik schijn erg herkenbaar te schrijven. Maar ik ben nu 2.0.

Maar wauw, pats maar weer met je contacten met grote Groninger dichters!
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 04 maart 2017 @ 21:45:

[...]

Yup. Verschrikkelijk. In dat programma over tienermoeders zat er ook. Werd het een meisje. Zegt de lamlul van een vader: 'tja. Doe je niets aan, hè.'.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 04 maart 2017 @ 21:45:

[...]

Yup. Verschrikkelijk. In dat programma over tienermoeders zat er ook. Werd het een meisje. Zegt de lamlul van een vader: 'tja. Doe je niets aan, hè.'.Zoiets zei mijn schoonvader ook bij de tweede dochter hier.
quote:vrouwjagersma schreef op 04 maart 2017 @ 21:48:

[...]

Zoiets zei mijn schoonvader ook bij de tweede dochter hier.De moeder van mijn vader (mijn oma dus) adviseerde mijn moeder een abortus bij het 3e kind.
quote:Grobbekuiken schreef op 04 maart 2017 @ 21:44:

[...]

Echt nog nooit van gehoord, gloednieuw voor mij.

Fijn dat ik niet de enige ben. Ik had wel een collega laatst die het geslacht van haar buikbewonertje bekend maakte door ons allemaal iets blauws te geven. Ze kondigde het aan van, nu ga ik het onthullen. En toen kregen we dat dus.

"Een meisje, wat leuk!" riep ik en keek er heel oprecht bij. En ik kan goed toneelspelen, sta ook al bekend als die wereldvreemde mafkees, dus dat leidde tot een wat bedremmelde stilte. Men wierp wat steelse blikken in mijn richting en ging toen maar weer verder met de rondvraag.
IMHO

[...]

Zoiets zei mijn schoonvader ook bij de tweede dochter hier.Mijn schoonvader was juist dolblij toen ik een meisje kreeg. Maar dat bleek later ook geen zuivere koffie.

[...]

Zoiets zei mijn schoonvader ook bij de tweede dochter hier.
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 maart 2017 @ 21:49:

[...]

Fijn dat ik niet de enige ben. Ik had wel een collega laatst die het geslacht van haar buikbewonertje bekend maakte door ons allemaal iets blauws te geven. Ze kondigde het aan van, nu ga ik het onthullen. En toen kregen we dat dus.

"Een meisje, wat leuk!" riep ik en keek er heel oprecht bij. En ik kan goed toneelspelen, sta ook al bekend als die wereldvreemde mafkees, dus dat leidde tot een wat bedremmelde stilte. Men wierp wat steelse blikken in mijn richting en ging toen maar weer verder met de rondvraag.
Idioot gedoe idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 maart 2017 @ 21:51:

[...]

Mijn schoonvader was juist dolblij toen ik een meisje kreeg. Maar dat bleek later ook geen zuivere koffie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Filee schreef op 04 maart 2017 @ 21:49:

[...]

De moeder van mijn vader (mijn oma dus) adviseerde mijn moeder een abortus bij het 3e kind.

Abortus kon niet, maar oma zei wel: 'waar je nog aan begint' toen mijn moeder zwanger was van no4 =ik.
quote:Filee schreef op 04 maart 2017 @ 21:49:

[...]

De moeder van mijn vader (mijn oma dus) adviseerde mijn moeder een abortus bij het 3e kind.

Vanwege het geslacht?

Schoonvader wacht nog steeds op een stamhouder en ik ben er jong genoeg voor, maar het zit er niet in. Mijn man verwekt alleen heel leuke dochters. Daarnaast heb ik hem uitgelegd dat mijn dochters ook stamhouder kunnen worden, door hun (inderdaad vrij zeldzame) achternaam aan hun nageslacht te geven.

[...]

Mijn schoonvader was juist dolblij toen ik een meisje kreeg. Maar dat bleek later ook geen zuivere koffie.Oh bah.
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 maart 2017 @ 21:49:

[...]

Ik ken volgens mij helemaal niemand die het via cadeautjes of party's heeft aangekondigd of plannen heeft in die richting. Wat een overdreven gedoe joh.

[...]

Mijn schoonvader was juist dolblij toen ik een meisje kreeg. Maar dat bleek later ook geen zuivere koffie.

Ja, mijn schoonvader is een beetje een bijzondere man, maar geen crimineel, dat is wel een zegen.

[...]

Begrijp nu ook een opmerking van jou laatst beter.

Toen ik aan mijn ex - nog steeds een hele goede vriendin, weinigen kennen mij beter - vertelde dat het een meisje werd zei ze dat ze het universum niet meer had begrepen als dat niet het geval was geweest.
IMHO

[...]

Mijn schoonvader was juist dolblij toen ik een meisje kreeg. Maar dat bleek later ook geen zuivere koffie.Echt een klootzak is het.
Life is short. Eat dessert first.
Ik snap dat gedoe omtrent het geslacht van een baby nooit zo goed.
quote:vrouwjagersma schreef op 04 maart 2017 @ 21:53:

[...]

Vanwege het geslacht?

Schoonvader wacht nog steeds op een stamhouder en ik ben er jong genoeg voor, maar het zit er niet in. Mijn man verwekt alleen heel leuke dochters. Daarnaast heb ik hem uitgelegd dat mijn dochters ook stamhouder kunnen worden, door hun (inderdaad vrij zeldzame) achternaam aan hun nageslacht te geven.Ja en nee. Want na 1 jongen en 1 meisje was het gezin wel compleet vond zij

[...]

Mijn schoonvader was juist dolblij toen ik een meisje kreeg. Maar dat bleek later ook geen zuivere koffie.Niet te geloven, niet echt leuk van je schoonvader
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 04 maart 2017 @ 21:52:

[...]

Abortus kon niet, maar oma zei wel: 'waar je nog aan begint' toen mijn moeder zwanger was van no4 =ik.Erg he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven