Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Tr0tter schreef op 10 maart 2017 @ 13:39:

[...]

Dat is AVG. Ow.
Topic kussen voor kleine kinderen is wat mij betreft redelijk verpakte spam.

Persoon 1 meld zich midden in de nacht aan met de vraag waar een kussen kopen? Persoon 2 meld zich 3 minuten erna aan en zet binnen 2 minuten een linkje naar een geweldige site. Ook haar eerste posting.

Subtiel eerlijk is eerlijk maar voor mij duidelijk opgezet plan.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Straffen die hap IBI
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 10 maart 2017 @ 13:53:

Tijdje geleden dat ik erin getrapt ben.Tsk tsk
Hee kunnen we niet met z'n allen het hete-wc-doekjes topic staffen, dan kan die ook weg als zijnde troll?
quote:ainne schreef op 10 maart 2017 @ 15:07:

Hee kunnen we niet met z'n allen het hete-wc-doekjes topic staffen, dan kan die ook weg als zijnde troll?Ik vind het anders een reuze leerzaam topic
quote:GrimbleGrumble schreef op 10 maart 2017 @ 13:03:

En of melk + een lepel chocoladepoeder dan een gezondere oplossing is dan chocomel.

Het erge is: er zijn natuurlijk mensen die er echt zo over denken, maar hier ligt het er wel erg dik bovenop.
quote:ainne schreef op 10 maart 2017 @ 15:07:

Hee kunnen we niet met z'n allen het hete-wc-doekjes topic staffen, dan kan die ook weg als zijnde troll?Ben ik de enige nodige zich nu met geschokt samengeknepen billen afvraagt waarom je tabasco-vochtige toiletpapiertjes zou wíllen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 10 maart 2017 @ 15:50:

[...]

Ben ik de enige nodige zich nu met geschokt samengeknepen billen afvraagt waarom je tabasco-vochtige toiletpapiertjes zou wíllen?Dat is gewoon de RL-uitvoering van 'peper in je reet'. Denk ik. Kun je niet vroeg genoeg mee beginnen.
Waar is topic over vrouw die haar kind pizza als lunch geeft?
quote:Troeteltje schreef op 10 maart 2017 @ 16:46:

Waar is topic over vrouw die haar kind pizza als lunch geeft?Is weg schijnt een trol te zijn geweest..
quote:noisekick schreef op 10 maart 2017 @ 13:49:

Hoe bepalen de mods eigenlijk of iemand een trol is.Dat weet niemand. Zelf zeggen ze het te kunnen zien, maar volgens mij hebben ze alleen IP-adressen om zich op te baseren en maak de kat maar wijs dat je aan die paar getalletjes kunt zien of iemand een trol is. Ik denk zelfs dat veel vaste gebruikers een trol beter kunnen herkennen dan de mods die modereren op basis van stafjes (en dus niks weten van context).
Huh, een trol?

Maar die vraag was toch niet gek? En er werd serieus op geantwoord. Jeetje, dat vind ik een snelle conclusie dan van de mods. Maar goed, weet dan in ieder geval dat niet ik gek ben geworden daar ik het niet meer kon vinden.
Forummen de Moderators dan niet mee?
quote:ThunderassMan schreef op 10 maart 2017 @ 15:56:

[...]

Dat is gewoon de RL-uitvoering van 'peper in je reet'. Denk ik. Kun je niet vroeg genoeg mee beginnen.

Deze reactie past wel goed bij jou

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
De mods zullen wel naar stafjes kijken ja. Zelf heb ik nog nooit gestaft. Zal ik wel doen als iemand heel opzettelijk kwetst of zo. Maar ja, ik heb pas een half jaar een account, al lees ik veul langer mee.
quote:bossanova schreef op 10 maart 2017 @ 18:02:

Forummen de Moderators dan niet mee? Vanwaar die schijnheilige smiley?
quote:noisekick schreef op 10 maart 2017 @ 18:20:

De mods zullen wel naar stafjes kijken ja. Zelf heb ik nog nooit gestaft. Zal ik wel doen als iemand heel opzettelijk kwetst of zo. Maar ja, ik heb pas een half jaar een account, al lees ik veul langer mee.Ik staf iedereen die ik stom vind, de hele dag door.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 10 maart 2017 @ 18:28:

[...]

Ik staf iedereen die ik stom vind, de hele dag door.Ha, daar geloof ik niks van Maar ik denk wel dat er op viva genoeg zijn die dat wel doen. Triest vond ik dat meisje, sammysara ofzo iets heette ze, die volgens mij echt problemen had, en ook steeds terugkwam, die steeds weer verwijdert werd.

[...]

Ik staf iedereen die ik stom vind, de hele dag door.Ik heb het gemerkt.
Life is short. Eat dessert first.
quote:noisekick schreef op 10 maart 2017 @ 18:31:

[...]

Ha, daar geloof ik niks van Maar ik denk wel dat er op viva genoeg zijn die dat wel doen. Triest vond ik dat meisje, sammysara ofzo iets heette ze, die volgens mij echt problemen had, en ook steeds terugkwam, die steeds weer verwijdert werd.Denk ook dat er genoeg zijn die dat doen. Er een soort sport van maken ofzo.
quote:Nouschi schreef op 10 maart 2017 @ 13:59:

[...]

Hoe dan?Contact achter de schermen en 'bewijs' ervan.
Ik had het idee dat TO van het topic over kindervoeding ook hulp zocht omdat het echt nodig was. Goed dan dat zo iemand advies inwint en vervolgens proffesionele hulp overweegt. Dat is juist het mooie aan het forum. Zo iemand durft het misschien in eigen omgeving niet aan te kaarten.

[...]

Ik staf iedereen die ik stom vind, de hele dag door.Ja dat doe jij.
quote:doornroosje9 schreef op 10 maart 2017 @ 18:32:

[...]

Ik heb het gemerkt. Heb je een mod omgekocht ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven