Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Marana_ schreef op 15 maart 2017 @ 14:57:

oh alsjeblieft zeg...

Ttass, ik weet niet of je hier meeleest maar voor het geval wel: bij deze een waarschuwing. Deze vrouw is niet goed voor jou, echt niet. Je hebt het gevoel een fijn luisterend oor te hebben gevonden, maar pas op. Ze heeft een perma opgelopen omdat ze van iemand anders waar ze een luisterend oor voor was allerlei gegevens (oa haar naam) hier op het forum heeft gezet. Stop dit contact nu alsjeblieft!Dit en wat Phaedra zegt. Luister naar Marana en praat met je psycholoog. Als eens per week niet genoeg is kun je vragen om intensiever contact. Kan ook via je ha.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Gadverdamme wat een uitgekookte trut is het toch kijk haar nou fijn de heldin uithangen weer! En Ttas lijkt me echt zó gevoelig voor dit soort dingen.

Zit me hier echt zwaar pissig te maken. En bezorgd.
Dat mij betreft heeft ze zich door die post flink verraden.
Zal wel voor de 2e keer een waarschuwing worden voor mij maar dat boeit me niet. De vorige keer dat ik een waarschuwing opliep door haar liep ze binnen 4 uur tegen een perma aan, hoop dat de geschiedenis zich herhaalt.
quote:Katalina schreef op 15 maart 2017 @ 15:04:

Gadverdamme wat een uitgekookte trut is het toch kijk haar nou fijn de heldin uithangen weer! En Ttas lijkt me echt zó gevoelig voor dit soort dingen.

Zit me hier echt zwaar pissig te maken. En bezorgd.ik ook, voelt echt kut zo
quote:Grobbekuiken schreef op 15 maart 2017 @ 15:06:

Dat mij betreft heeft ze zich door die post flink verraden.Dat had ze allang.
Goede post op CM Marana!
Ik verdenk die ex - vliegenier er van om zelf die voornaam in het topic gepost te hebben. Precies om dit uit te lokken. Kan ze Ttass 'beschermen'.

@Ttass ajb luister naar het advies dat je hier krijgt. Die mevrouw is ronduit gevaarlijk!

Waarom zij van de mods steeds de ruimte krijgt om haar gang te gaan begrijp ik werkelijk niet. Elke keer als ze met een nieuwe nick terugkomt en ik spot haar meld ik het aan de mods. Vervolgens gaat ze uit de bocht, worden posts van haar gewist en gaat ze op anoniem om meteen weer terug te komen onder een andere nick.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 15 maart 2017 @ 15:10:

Ik verdenk haar ervan om zelf die voornaam in het topic gepost te hebben. Precies om dit uit te lokken. Kan ze Ttass 'beschermen'.

@Ttass ajb luister naar het advies dat je hier krijgt. Die mevrouw is ronduit gevaarlijk!Dat dacht ik ook gelijk!
quote:Marana_ schreef op 15 maart 2017 @ 15:07:

Zal wel voor de 2e keer een waarschuwing worden voor mij maar dat boeit me niet. De vorige keer dat ik een waarschuwing opliep door haar liep ze binnen 4 uur tegen een perma aan, hoop dat de geschiedenis zich herhaalt.Ik ook, maar waarom zou jij een ws krijgen? Je zegt en doet niks raars hoor.
quote:Phaedra__ schreef op 15 maart 2017 @ 15:08:

[...]

Dat had ze allang.Weet ik, maar ze beweert steeds dat ze van niks weet. Met die post van haar haalt ze die beweringen zelf onderuit.
Het irritante is dat als de mods nu ingrijpen, zij fijn haar beklag kan gaan doen bij Ttass in de vorm van 'zie je wel, iedereen is tegen ons, het zijn allemaal trutten die ons expres pesten'
Tass geeft zelf haar gegevens en ze is al 100x voor die lopende dsm gewaarschuwd.

Deze 'hysterie' gaat echt alleen maar averechts werken.
quote:Marana_ schreef op 15 maart 2017 @ 15:15:

Het irritante is dat als de mods nu ingrijpen, zij fijn haar beklag kan gaan doen bij Ttass in de vorm van 'zie je wel, iedereen is tegen ons, het zijn allemaal trutten die ons expres pesten'Als Tass dat wilgeloven moet ze dat vooral doen.
Dat is ook zo idd. Je kunt gewoon niets doen eigenlijk.

We kunnen haar waarschuwen maar dan kan zij natuurlijk weer zeggen dat wij niet willen dat ze met haar omgaat omdat we niet willen dat ze geholpen wordt bla bla bla.

Ik word er gewoon misselijk van als ik er zo eens over nadenk. Bah!
Kom op zeg. Alsof Tass niet 100x gewaarschuwd is.

Ze is niet handelingsonbekwaam.
Mss als ze het van zoveel forummers tegelijk leest? Nou ja, het kan geen kwaad, volgens mij.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Phaedra__ schreef op 15 maart 2017 @ 15:22:

Kom op zeg. Alsof Tass niet 100x gewaarschuwd is.

Ze is niet handelingsonbekwaam.Daar heb je absoluut gelijk in hoor. Maarja soms moet iemand het net 101x horen . Hoe dan ook, ze kan ervoor kiezen te luisteren of het te negeren. Beiden kan en mag natuurlijk.
quote:Oudblond schreef op 15 maart 2017 @ 15:10:

Ik verdenk die ex - vliegenier er van om zelf die voornaam in het topic gepost te hebben. Precies om dit uit te lokken. Kan ze Ttass 'beschermen'. Ik denk het, jij zegt het.
Met haar heb ik ook een keer een aanvaring gehad, toen scheerde ze psychologen over 1 kam en zei tegen de TO dat ze voor psychologen op moest passen.
Gelukkig
Oh ze heeft nu een permaban.
quote:-Kia-Ora- schreef op 15 maart 2017 @ 15:35:

Gelukkig Inderdaad. Ik vind het nog steeds belachelijk dat ze zo lang door kon gaan met forummen, terwijl ze al heel vaak gestaft en gemeld was.
ah fijn zeg!
Kan dat gekke konijn zijn, geloof ik meteen. Zo gek is ze wel.

Maar nu het topic helemaal weg is kan het ook nog een goede manier om het gesloten te krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven