Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Spuit elf hier

Hoe herkennen jullie zo snel een teruggekeerde gepermabande? Ik heb na jaren nu ook een beetje een antenne ontwikkeld voor wie niet helemaal kosher is, maar ik kan ze nooit herleiden tot oud-forummers.
quote:forsyth schreef op 15 maart 2017 @ 16:13:

Spuit elf hier

Hoe herkennen jullie zo snel een teruggekeerde gepermabande? Ik heb na jaren nu ook een beetje een antenne ontwikkeld voor wie niet helemaal kosher is, maar ik kan ze nooit herleiden tot oud-forummers.Zo snel? Dromenvanger heeft hier toch een behoorlijke tijd haar gang kunnen gaan
quote:simbalabimba schreef op 15 maart 2017 @ 16:13:

[...]

Of juist niet.Juist wel. Dat Ttas sap nooit verdacht heeft, wil niet zeggen dat sap niet gevaarlijk is.
Zij is niet zo moeilijk te herkennen, die herken ik zelfs! En dat wil wat zeggen haha
quote:Filee schreef op 15 maart 2017 @ 16:14:

[...]

Zo snel? Dromenvanger heeft hier toch een behoorlijke tijd haar gang kunnen gaanDat was niet omdat ze door forummers niet herkend werd.

Spuit elf hier

Hoe herkennen jullie zo snel een teruggekeerde gepermabande? Ik heb na jaren nu ook een beetje een antenne ontwikkeld voor wie niet helemaal kosher is, maar ik kan ze nooit herleiden tot oud-forummers.

Ik herken er heel veel niet, maar Matth en Sap wel.

Eigenlijk denk ik bij het eerste bericht wat ik van haar lees 'hmm irritant figuur'. En bij het derde bericht denk ik 'oh wacht ff, er is er maar 1 hier die ik echt zo irritant vind, ze is er weer dus'.

En dat irritante bestaat uit topics naar zich toe trekken, hele verhalen over zichzelf houden en gewoonweg gevaarlijke adviezen geven aan TO's, zoals dat geen enkele psych te vertrouwen is.
Nou ja snel is inderdaad een relatief begrip. Maar ik spotte haar een week of twee, drie geleden pas.

Spuit elf hier

Hoe herkennen jullie zo snel een teruggekeerde gepermabande? Ik heb na jaren nu ook een beetje een antenne ontwikkeld voor wie niet helemaal kosher is, maar ik kan ze nooit herleiden tot oud-forummers.Deze heeft steeds zó duidelijk dezelfde schrijfstijl dat zelfs ík haar heel vlot door heb.
quote:Marana_ schreef op 15 maart 2017 @ 16:12:

[...]

Er zijn hier meerdere forummers die met eigen ogen hebben gelezen hoe Sapsorrow destijds met die andere forummer om ging, wat ze over haar schreef en hoe ze tegen haar tekeer ging. Waarom wil je dat niet geloven?

Dat is een ander verhaal dat toen met de naam.

Maar van dit verhaal weet ik dat de dame in kwestie de toon vh bericht absoluut niet prettig vond. Er stonden geen naw gegevens in en verder ook weinig dat de dame in kwestie niet zelf al had geschreven in haar topics.

Nou vermaken jullie je verder, ik ga stemmen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:forsyth schreef op 15 maart 2017 @ 16:17:

Nou ja snel is inderdaad een relatief begrip. Maar ik spotte haar een week of twee, drie geleden pas.voor het eerst dus he, en toen had ik nog helemaal niet in het snotje wie het was,
quote:Filee schreef op 15 maart 2017 @ 16:15:

[...]

Juist wel. Dat Ttas sap nooit verdacht heeft, wil niet zeggen dat sap niet gevaarlijk is.

Met elk bericht ( over haar) gevaarlijker. ... ja ja t is wat.

Zal ik nu s voor t eerst in mn leven CDA stemmen? Is puur en alleen door Pieter Omtzigt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Des te verder ze crazytown inwandelt, des te meer poppetjes in haar posts viel mij op.
quote:Grobbekuiken schreef op 15 maart 2017 @ 16:17:

[...]

Deze heeft steeds zó duidelijk dezelfde schrijfstijl dat zelfs ík haar heel vlot door heb.

En dat zegt iets.

quote:Meliora- schreef op 15 maart 2017 @ 16:23:

[...]

En dat zegt iets.

Ja hè!
quote:simbalabimba schreef op 15 maart 2017 @ 16:21:

[...]

Met elk bericht ( over haar) gevaarlijker. ... ja ja t is wat.

Zal ik nu s voor t eerst in mn leven CDA stemmen? Is puur en alleen door Pieter Omtzigt.Ben jij vriendjes met sap ofzo? Jij verdedigt haar alleen maar.
quote:simbalabimba schreef op 15 maart 2017 @ 16:18:

[...]

Dat is een ander verhaal dat toen met de naam.

Maar van dit verhaal weet ik dat de dame in kwestie de toon vh bericht absoluut niet prettig vond. Er stonden geen naw gegevens in en verder ook weinig dat de dame in kwestie niet zelf al had geschreven in haar topics.

Nou vermaken jullie je verder, ik ga stemmen.Dat topic staat me nog heel goed bij en ging echt veel verder dan de "toon" van haar berichten .
Als een bericht hier op lijkt is zij het:

bjahauhhjjhj jjntjkh ;oopiojr hbihiurh;irhfjrh :-dnjrhfilrjhfijhfijtf

bherbfuhregfuf :gift:bfejkrbvjervjet njtnojtnotjgo;ijtgoijogit jhithftihgitrhgiu
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Stond eerst van haar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ah, ja dan klopt het weer. Maar ik vond hem toch leuk om te 'vinden'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Nouschi schreef op 15 maart 2017 @ 16:40:

bherbfuhregfuf :gift:bfejkrbvjervjet njtnojtnotjgo;ijtgoijogit jhithftihgitrhgiu
quote:Pretzel66 schreef op 15 maart 2017 @ 16:32:

[...]

Dat topic staat me nog heel goed bij en ging echt veel verder dan de "toon" van haar berichten .Zeker. Simbalabimba's voorstelling is gewoon geschiedvervalsing. Valt me op dat ze dat vakerdoet bij 'omstreden' forummers.
IMHO
quote:Nouschi schreef op 15 maart 2017 @ 16:40:

bherbfuhregfuf :gift:bfejkrbvjervjet njtnojtnotjgo;ijtgoijogit jhithftihgitrhgiu Ja die emoticons door het hele bericht heen
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 maart 2017 @ 16:47:

[...]

Zeker. Simbalabimba's voorstelling is gewoon geschiedvervalsing. Valt me op dat ze dat vakerdoet bij 'omstreden' forummers.Nee nee, dat is geen geschiedvervalsing, dat heet integriteit. Simba is zo verschrikkelijk integer, dat wil je niet weten. Zij is de enige op het forum (en waarschijnlijk van het universum) die snapt dat mensen die door het gros van de vivaforummers met enige reserve worden beschouwd altijd compleet schuldeloos ten prooi zijn gevallen aan het schoolpleinkuddegedrag van verzuurde meelopers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven