Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 15 maart 2017 om 15:49
Ttass, je topic is er niet meer zie ik.
Het ging daar behoorlijk offtopic gelooof ikn.
Nu ben je dr ff niet, als ik het goed begrepen heb?
K weet niet of je daar nog geschreven hebt, in(heb niet alles gelezen)dat je niet meedoet met de beschuldigingen aan het adres van @Sapsorrow? Dat zou de hetze wel in de kiem smoren misschien.
K weet niet of je daar nog geschreven hebt, in(heb niet alles gelezen)dat je niet meedoet met de beschuldigingen aan het adres van @Sapsorrow? Dat zou de hetze wel in de kiem smoren misschien.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 15 maart 2017 om 15:50
quote:simbalabimba schreef op 15 maart 2017 @ 15:49:
woensdag 15 maart 2017 om 15:54
quote:simbalabimba schreef op 15 maart 2017 @ 15:49:
woensdag 15 maart 2017 om 15:58
K Hoop eigenlijk wel Ttass, dat je dat vlg week wel doet, lijkt me wel zo fair.
Ik weet t, je hebt er niet om gevraagd, maar ik wil het je toch via deze weg, laten weten.
Ik weet t, je hebt er niet om gevraagd, maar ik wil het je toch via deze weg, laten weten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
woensdag 15 maart 2017 om 16:00
Simbalabimba, ik dacht dat het niet meer mogelijk was maar je weet me toch weer te verbazen. In iedere post zie jij zo ongeveer cyberpesterij, al gaat ie over het weer. En als forummers daadwerkelijk uit de bocht vliegen met dreigementen en stalkerijen sta je vooraan om het te ontkennen of te bagatelliseren. Soms vraag ik me echt af waar je verstand zit.
woensdag 15 maart 2017 om 16:04
quote:simbalabimba schreef op 15 maart 2017 @ 15:58:
Ik weet t, je hebt er niet om gevraagd, maar ik wil het je toch via deze weg, laten weten.Hier zit je echt fout. Er zijn zoveel forummers die kunnen bevestigen dat Sap 'gevaarlijk' is. Zeker voor kwetsbare forummers.
Ik weet t, je hebt er niet om gevraagd, maar ik wil het je toch via deze weg, laten weten.Hier zit je echt fout. Er zijn zoveel forummers die kunnen bevestigen dat Sap 'gevaarlijk' is. Zeker voor kwetsbare forummers.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 15 maart 2017 om 16:04
quote:simbalabimba schreef op 15 maart 2017 @ 15:58:
Ik weet t, je hebt er niet om gevraagd, maar ik wil het je toch via deze weg, laten weten.Je kan haar gewoon een pb sturen of wil je graag dat wij jullie privé onderonsjes mee krijgen ?
Ik weet t, je hebt er niet om gevraagd, maar ik wil het je toch via deze weg, laten weten.Je kan haar gewoon een pb sturen of wil je graag dat wij jullie privé onderonsjes mee krijgen ?
woensdag 15 maart 2017 om 16:07
woensdag 15 maart 2017 om 16:12
quote:Pretzel66 schreef op 15 maart 2017 @ 16:04:
[...]
Je kan haar gewoon een pb sturen of wil je graag dat wij jullie privé onderonsjes mee krijgen ?Ik wil t in t openbaar zeggen.
[...]
Je kan haar gewoon een pb sturen of wil je graag dat wij jullie privé onderonsjes mee krijgen ?Ik wil t in t openbaar zeggen.
woensdag 15 maart 2017 om 16:12
quote:simbalabimba schreef op 15 maart 2017 @ 16:07:
Ttass heeft @ Sap nooit verdacht, nu niet en destijds met die naam ookniet.Er zijn hier meerdere forummers die met eigen ogen hebben gelezen hoe Sapsorrow destijds met die andere forummer om ging, wat ze over haar schreef en hoe ze tegen haar tekeer ging. Waarom wil je dat niet geloven?
Ttass heeft @ Sap nooit verdacht, nu niet en destijds met die naam ookniet.Er zijn hier meerdere forummers die met eigen ogen hebben gelezen hoe Sapsorrow destijds met die andere forummer om ging, wat ze over haar schreef en hoe ze tegen haar tekeer ging. Waarom wil je dat niet geloven?
woensdag 15 maart 2017 om 16:13