Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 16 maart 2017 om 11:00
donderdag 16 maart 2017 om 11:01
donderdag 16 maart 2017 om 11:03
quote:Bruise schreef op 16 maart 2017 @ 10:54:
Ik wil niet stoken en zuigen, maar Tass heeft het hier toch ook máándenlang mogen verduren? Wel fijn dat ze eindelijk geaccepteerd is. Alleen jammer dat ze als onbekwaam wordt gezien. Alsof zij zelf niet weet met wie ze zich wel en niet kan inlaten.
Ik bedoel maar, jouw vijand hoeft niet de mijne te zijn. Al zie ik geen vijand in Sap.Ttas zou de mods mailen dat het Saps NIET was.
Ik wil niet stoken en zuigen, maar Tass heeft het hier toch ook máándenlang mogen verduren? Wel fijn dat ze eindelijk geaccepteerd is. Alleen jammer dat ze als onbekwaam wordt gezien. Alsof zij zelf niet weet met wie ze zich wel en niet kan inlaten.
Ik bedoel maar, jouw vijand hoeft niet de mijne te zijn. Al zie ik geen vijand in Sap.Ttas zou de mods mailen dat het Saps NIET was.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 16 maart 2017 om 11:08
quote:missie_m schreef op 16 maart 2017 @ 11:03:
[...]
Ttas kon het niet meer recht zetten vanwege de ban, maar ze zou de mods mailen dat het Saps NIET was.
Volgens haar was Dreamcatcher niet Sap?
Bruise, ik vind het nog steeds ontzettend fout dat NAW-gegevens via PB gedeeld zijn. Er is ook niemand geweest hier gisteren en vandaag die dat zou goedkeuren. Juist in dat topic van Ttas is hard veroordelend geschreven richting iemand die het nodig vond om een post met een naam te quoten. Dus dat is gewoon helemaal geen issue hier. Waarom haal je dat er nu bij?
Ttas schopt niet meer zo om zich heen als ze eerder deed, en daarom wordt ze gewaardeerd als forummer. Net als iedereen gewaardeerd wordt, als er normaal gecommuniceerd wordt.
Oh en mijn post blijft staan omdat ik een voorkeursforummer ben denk ik
[...]
Ttas kon het niet meer recht zetten vanwege de ban, maar ze zou de mods mailen dat het Saps NIET was.
Bruise, ik vind het nog steeds ontzettend fout dat NAW-gegevens via PB gedeeld zijn. Er is ook niemand geweest hier gisteren en vandaag die dat zou goedkeuren. Juist in dat topic van Ttas is hard veroordelend geschreven richting iemand die het nodig vond om een post met een naam te quoten. Dus dat is gewoon helemaal geen issue hier. Waarom haal je dat er nu bij?
Ttas schopt niet meer zo om zich heen als ze eerder deed, en daarom wordt ze gewaardeerd als forummer. Net als iedereen gewaardeerd wordt, als er normaal gecommuniceerd wordt.
Oh en mijn post blijft staan omdat ik een voorkeursforummer ben denk ik
donderdag 16 maart 2017 om 11:09
quote:Bruise schreef op 16 maart 2017 @ 10:54:
Ik bedoel maar, jouw vijand hoeft niet de mijne te zijn. Al zie ik geen vijand in Sap.
Je stookt en zuigt.
Iemand niet leuk -of erg dom- vinden is iets heel anders dan een enge stalkert.
Ik bedoel maar, jouw vijand hoeft niet de mijne te zijn. Al zie ik geen vijand in Sap.
Je stookt en zuigt.
Iemand niet leuk -of erg dom- vinden is iets heel anders dan een enge stalkert.
donderdag 16 maart 2017 om 11:11
quote:Marana_ schreef op 16 maart 2017 @ 11:08:
[...]
Waarom ik dat erbij haal?
Omdat Sap wordt beschuldigd van privegegevens rondstrooien terwijl dat juist bij haar gebeurde.
[...]
Omdat Sap wordt beschuldigd van privegegevens rondstrooien terwijl dat juist bij haar gebeurde.
donderdag 16 maart 2017 om 11:13
quote:Bruise schreef op 16 maart 2017 @ 11:11:
[...]
Omdat Sap wordt beschuldigd van privegegevens rondstrooien terwijl dat juist bij haar gebeurde.Dat dat óók bij Sap zelf gebeurde keurt volgens mij niemand goed. Dat maakt het ook nog nog steeds niet oké dat zij zelf stalkt en mensen lastig valt. En blijft lastig vallen.
[...]
Omdat Sap wordt beschuldigd van privegegevens rondstrooien terwijl dat juist bij haar gebeurde.Dat dat óók bij Sap zelf gebeurde keurt volgens mij niemand goed. Dat maakt het ook nog nog steeds niet oké dat zij zelf stalkt en mensen lastig valt. En blijft lastig vallen.
donderdag 16 maart 2017 om 11:15