Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 18 maart 2017 om 01:07
quote:IrishCassidy schreef op 18 maart 2017 @ 01:05:
[...]
Die litanie is helemaal zo gek niet hier hoor. Het is niet dat het onterecht is ofzo.
Wat ik dan bijzonder vind is dat je een hele tijd nogal onaardig hebt gedaan tegen Leo en mij zonder dat daar ook maar enige aanleiding voor was.
Ik vind dit echt zo boter op je hoofd.
[...]
Die litanie is helemaal zo gek niet hier hoor. Het is niet dat het onterecht is ofzo.
Wat ik dan bijzonder vind is dat je een hele tijd nogal onaardig hebt gedaan tegen Leo en mij zonder dat daar ook maar enige aanleiding voor was.
Ik vind dit echt zo boter op je hoofd.
zaterdag 18 maart 2017 om 01:14
zaterdag 18 maart 2017 om 01:16
quote:Phaedra__ schreef op 18 maart 2017 @ 01:14:
[...]
En het café en welk topic dan maar ook.
Selectief geheugen dus
Laten we het er op houden dat de pot net zo zwart is als-ie het de ketel verwijt.
Nee hoor, ik heb nooit beweerd dat ik altijd maar aardig ben, maar ik roddel niet. Nooit.
Wat ik de napraat vaak verwijt is dat het geen napraten is maar roddelen. En daar heb ik gewoon gelijk in.
[...]
En het café en welk topic dan maar ook.
Selectief geheugen dus
Laten we het er op houden dat de pot net zo zwart is als-ie het de ketel verwijt.
Nee hoor, ik heb nooit beweerd dat ik altijd maar aardig ben, maar ik roddel niet. Nooit.
Wat ik de napraat vaak verwijt is dat het geen napraten is maar roddelen. En daar heb ik gewoon gelijk in.
zaterdag 18 maart 2017 om 01:18
quote:IrishCassidy schreef op 18 maart 2017 @ 01:16:
[...]
Tuurlijk.
En in allerlei topics volledig off topic gaan zitten zuigen zonder ook maar enige aanleiding is wel gezellig gedrag. Ik zeg: goed bezig meid.
[...]
Tuurlijk.
En in allerlei topics volledig off topic gaan zitten zuigen zonder ook maar enige aanleiding is wel gezellig gedrag. Ik zeg: goed bezig meid.
zaterdag 18 maart 2017 om 01:18
quote:Phaedra__ schreef op 18 maart 2017 @ 01:15:
[...]
Heb je je ava al ingelijst?
En dan ook die in de huizen van de andere Gleuven, zodat jullie heen en weer kunnen lopen?Uiteraard, ik ben door heel Nederland en inmiddels ook buiten de grenzen van Nederland te vinden .
[...]
Heb je je ava al ingelijst?
En dan ook die in de huizen van de andere Gleuven, zodat jullie heen en weer kunnen lopen?Uiteraard, ik ben door heel Nederland en inmiddels ook buiten de grenzen van Nederland te vinden .
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
zaterdag 18 maart 2017 om 01:19
zaterdag 18 maart 2017 om 01:23
quote:Phaedra__ schreef op 18 maart 2017 @ 01:19:
[...]
Dat noem ik nog eens netwerken.En ik heb natuurlijk de meest prominente plek op de mantel gekregen. Portretten van kinderen moesten er voor wijken. Nog een stukje muur vrij? Kom ik de boel bij jou ook verzuren.
[...]
Dat noem ik nog eens netwerken.En ik heb natuurlijk de meest prominente plek op de mantel gekregen. Portretten van kinderen moesten er voor wijken. Nog een stukje muur vrij? Kom ik de boel bij jou ook verzuren.
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
zaterdag 18 maart 2017 om 01:27
quote:yasmijn schreef op 18 maart 2017 @ 01:23:
O god het is vrijdagnacht in NL. Succes met het scrollen langs de linkjes allen
Ik ga ontbijten.
Dit dus. Ik doe amper linkjes vandaag, en vorige week ook al niet. Want dat is niet gewenst ofzo.
Heel netjes in het wat luister je nu topic deze week.
En Yas is op vakantie toch? En dan nog bemoeien met het forum? Wat erg!
Jullie stemmen allemaal links toch???
O god het is vrijdagnacht in NL. Succes met het scrollen langs de linkjes allen
Ik ga ontbijten.
Dit dus. Ik doe amper linkjes vandaag, en vorige week ook al niet. Want dat is niet gewenst ofzo.
Heel netjes in het wat luister je nu topic deze week.
En Yas is op vakantie toch? En dan nog bemoeien met het forum? Wat erg!
Jullie stemmen allemaal links toch???
zaterdag 18 maart 2017 om 01:29