Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
TVP
Dit is mijn dag vandaag!

Afbeelding
Ik word om de haverklap uitgelogd. Best vervelend. Wel heb ik pijltjes!!! Update van vandaag is een verbetering.
Hugh-Jazz schreef:
24-05-2017 18:28
Dit is mijn dag vandaag!

Afbeelding
:rofl:
charlottew88 schreef:
24-05-2017 12:39
Afbeelding
:hello: :hello: :hello:
Jullie zijn net een stel kinderen die hun speelgoed terug hebben gekregen. :)
Ik kreeg net een melding van NL-Alert om niet naar Amsterdam te reizen omdat de stad vol is vanwege de wedstrijd Ajax-Manchester United. Niet dat ik van plan om naar Amsterdam te gaan. Maar ik dacht toen ik dat bericht las met al die mensen stel dat er een of andere mafklapper vandaag een aanslag pleegt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
ThunderassMan schreef:
24-05-2017 20:01
Jullie zijn net een stel kinderen die hun speelgoed terug hebben gekregen. :)
Afbeelding
charlottew88 schreef:
24-05-2017 20:08
Ik kreeg net een melding van NL-Alert om niet naar Amsterdam te reizen omdat de stad vol is vanwege de wedstrijd Ajax-Manchester United. Niet dat ik van plan om naar Amsterdam te gaan. Maar ik dacht toen ik dat bericht las met al die mensen stel dat er een of andere mafklapper vandaag een aanslag pleegt.
Niet alleen Manchester-Ajax. Ook een vol Ziggodome en Afas en wat slechte OV verbindingen.
Fee-de-Goede schreef:
24-05-2017 20:14
Niet alleen Manchester-Ajax. Ook een vol Ziggodome en Afas en wat slechte OV verbindingen.
Heeft de ns weer storing?
Fee-de-Goede schreef:
Ja dat ook natuurlijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Precies. :frusty:
Fee-de-Goede schreef:
Yep. Al om 15 uur ontzettend druk in het gebied. Maar ook heel veel controles. Ik kon niet zomaar wegrijden vanaf mijn eigen plek op het werk. Ikzelf en mijn auto werd gecontroleerd toen ik het gebied uit wilde rijden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Eigenlijk ben ik natuurlijk gewoon jaloers omdat jullie wél plaatjes kunnen plakken. :hamer: :hamer:
Er is top controle Aanwezig in Amsterdam.
ThunderassMan schreef:
24-05-2017 20:20
Eigenlijk ben ik natuurlijk gewoon jaloers omdat jullie wél plaatjes kunnen plakken. :hamer: :hamer:
Afbeelding
Ttass30 schreef:
24-05-2017 20:21
Er is top controle Aanwezig in Amsterdam.
Logisch natuurlijk. Maar het schoot gewoon even door mijn hoofd stel dat....
;-D
charlottew88 schreef:
24-05-2017 20:28
Logisch natuurlijk. Maar het schoot gewoon even door mijn hoofd stel dat....
Mij ook daarom ben ik blij dat mijn schat thuis is gebleven.
charlottew88 schreef:
24-05-2017 20:08
Dat dacht ik ook. 100.000 mensen daar nu.
En het goede nieuws is plaatjes dus.

Even oefenen.
Afbeelding
Afbeelding
Wat klein :|
anoniem_316897 wijzigde dit bericht op 24-05-2017 20:49
Reden: weer zo'n kutsmiley die het niet doet.
17.24% gewijzigd
-Puss-in-Bootz- schreef:
24-05-2017 20:39
Dat dacht ik ook. 100.000 mensen idioten daar nu.
AJAXXX AJAXXX AJAXXX :cheer2:
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven