Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Whoooohoooooo!!!! Dit is zó goed!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Killing in the Name of!
Voelt alsof ik weer 15 ben.
vrouwjagersma schreef:
05-06-2017 22:26
Vaak doe ik het ook op facebook, zeggen wat ik denk en dan heb ik altijd vet veel likes. Vooral als ik het zeg op een paarse achtergrond met blauwe letters die een beetje vervagen.
Ik vind ook iets van alles, dat hoort zo tegenwoordig.
Met een paar spelfouten krijg je veel meer likes. De volgnde doen het goed : azielzokers, pedofeilen, marrokkanen, pestpokepleurusklappen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nouschi schreef:
05-06-2017 22:11
Ik ga morgen naar de camping. Code rood, onweer, hagel, windstoten van 110 km per uur. Zin in!
Gezellig Nous. Ik kan mij voorstellen dat je er zin in hebt :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Eleonora-1 schreef:
05-06-2017 22:25
Leuk!

Een paar jaar geleden in Venray ook noodweer gehad op een camping.
De tent van mijn vriendin lag aan de andere kant van het terrein en mijn badpak hing bovenin een boom.

Een buurman ging in zijn voortent zitten roken tijdens de storm maar ineens zat hij buiten.
De voortent scheurde zo van de caravan af door een rukwind.

Feest!
Cool :whistle:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
blijfgewoonbianca schreef:
05-06-2017 22:31
Met een paar spelfouten krijg je veel meer likes. De volgnde doen het goed : azielzokers, pedofeilen, marrokkanen, pestpokepleurusklappen.
Vergeet niet af te sluiten met
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!
dan ziet tenminste iedereen dat het een vraag is en krijg je lekker veel reacties.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
05-06-2017 22:43
dan ziet tenminste iedereen dat het een vraag is en krijg je lekker veel reacties.
:rofl:
blijfgewoonbianca schreef:
05-06-2017 22:31
O waht dan doen ik vanaf nu ales zonder apelingscheker.
Wordt ik hoppelijk eens populier op feeceboek.
Eleonora-1 schreef:
05-06-2017 22:25
Leuk!

Een paar jaar geleden in Venray ook noodweer gehad op een camping.
De tent van mijn vriendin lag aan de andere kant van het terrein en mijn badpak hing bovenin een boom.

Een buurman ging in zijn voortent zitten roken tijdens de storm maar ineens zat hij buiten.
De voortent scheurde zo van de caravan af door een rukwind.

Feest!
Ik krijg nóg meer zin :-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben op de NPO app hele concerten aan het kijken. Nu System of a down. Echt zo goed!!
Dana schreef:
:proud:
Dana schreef:
:biggrin:
Dana schreef:
En er bij zeggen dat iets niet gezegd mag worden in dit land.
Doet het ook altijd goed.

Dus vanne:'Suikerfeest een feestdag?! Eerst zwarte piet en nouw ook nog een pinksterdag inleveren?!!!! We kunnen net zo goed meteen Arabies gaan praten met ze alle, maar dat mag je zeker weer niet zegge in dit land!!!!!!!!!!!!!!'

Hop, allemaal duimpies.
Nouschi schreef:
05-06-2017 22:45
Ik krijg nóg meer zin :-D
Terecht!!!!!!!!!!!
Ik doe vaak nog wel eens de schuld geven aan de PvdA. Maakt niet uit wat het is. Slecht weer, te grote stukken prei in de bami, dat mentholsigaretten verboden worden door de EU (ja en dat is een schande, want wat wordt de gewone man nu nog gegund). Allemaal de schuld van de PvdA.
Ik ben meer van de zielige verhalen. Over een echtpaar, dat Alles kwijt is geraakt door de asielzoekers (ja, zelfs hun abonnement bij de voedselbank!!!!)_ en dus in een opblaasboot bij IJmuiden het ruime sop kiest op zoek naar een beter bestaan. In Syrië, want daar hebben de mensen het beter dan hier.

Zo'n post levert me zo 500 huilgezichtjes op.
Lady_Voldemort schreef:
05-06-2017 23:02
Ik ben meer van de zielige verhalen. Over een echtpaar, dat Alles kwijt is geraakt door de asielzoekers (ja, zelfs hun abonnement bij de voedselbank!!!!)_ en dus in een opblaasboot bij IJmuiden het ruime sop kiest op zoek naar een beter bestaan. In Syrië, want daar hebben de mensen het beter dan hier.

:rofl: Hoe krijg je het weer verzonnen
Ik doe ook vaak dat jonge gezonde mensen gewoon in hun land moeten blijven wonen om hun land op te bouwen want dat ik dat in hun geval zekers te weten wel zou gedaan hebben want je eigen land zit toch diep van binnen in je hart en als ze er in Syrie gewoon allemaal even een ritje naar de Hornbach aan wagen dan hebben ze Aleppo zo weer winterklaar. Maar je moet het wel even doen he, en dat zit er blijkbaar allemaal niet bij.
Ana_Isabel_ schreef:
05-06-2017 23:04
:rofl: Hoe krijg je het weer verzonnen
Volgens mij heb ik het niet eens verzonnen. Er staat me iets van bij dat ik echt een keer zoiets gelezen heb :O . Die versie bevatte wel veel meer taalvouten.
Lady_Voldemort schreef:
05-06-2017 23:02

Serieus had een iemand uit mijn facebooklijst een vergelijkbaar verhaal met een groep bejaarden in een bootje die asiel wilden aanvragen, omdat je dan blijkbaar meer kreeg dan wanneer je keihard gewerkt had om ons land op te bouwen !1!1!!!!!!!!!!!1!
vrouwjagersma schreef:
05-06-2017 23:06
Serieus had een iemand uit mijn facebooklijst een vergelijkbaar verhaal met een groep bejaarden in een bootje die asiel wilden aanvragen, omdat je dan blijkbaar meer kreeg dan wanneer je keihard gewerkt had om ons land op te bouwen !1!1!!!!!!!!!!!1!
Oh, dat zal het dan geweest zijn. Meesterlijk verhaal !!!!!11!!!111
vrouwjagersma schreef:
05-06-2017 22:58
Ik doe vaak nog wel eens de schuld geven aan de PvdA. Maakt niet uit wat het is. Slecht weer, te grote stukken prei in de bami, dat mentholsigaretten verboden worden door de EU (ja en dat is een schande, want wat wordt de gewone man nu nog gegund). Allemaal de schuld van de PvdA.
Ook mooi, qua passief agressief.

Ik sluit vaak af met 'maar ja, wie ben ik!?' Of met 'mij hebben ze niks andere gevraagd!'
Dan geven mensen je ook snel gelijk hoor. Omdat je de gewone man bent he.
Eleonora-1 schreef:
05-06-2017 22:50
En er bij zeggen dat iets niet gezegd mag worden in dit land.
Doet het ook altijd goed.

Dus vanne:'Suikerfeest een feestdag?! Eerst zwarte piet en nouw ook nog een pinksterdag inleveren?!!!! We kunnen net zo goed meteen Arabies gaan praten met ze alle, maar dat mag je zeker weer niet zegge in dit land!!!!!!!!!!!!!!'

Hop, allemaal duimpies.
PinGsterdag. Nog meer laaikies.
Eleonora-1 schreef:
05-06-2017 23:09
Ook mooi, qua passief agressief.

Ik sluit vaak af met 'maar ja, wie ben ik!?' Of met 'mij hebben ze niks andere gevraagd!'
Dan geven mensen je ook snel gelijk hoor. Omdat je de gewone man bent he.
De hoge heren in Den Haag besluiten het hè.
Ik noet erg lachen maar ben zo noe dus ik doe even een algemene :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven