Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nouschi schreef:
05-06-2017 23:11
De hoge heren zakkenvullers in Den Haag besluiten het hè.
Maar nu even iets heel anders:

Ik heb een nieuwe kraan!
Met lampjes!!!
(Hoe dat kan snap ik niet want er zit geen electra in, maar hij geeft rood licht bij warm en blauw licht bij koud)

Om dat te vieren, en omdat we geen water hadden rond kooktijd ivm verbanden kraan, hebben we patat gegeten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik word gestoord van het topic over de omgebrachte kinderen.
Echt bizar hoeveel mensen denken het recht te hebben om volslagen bullshit uit te braken over zo'n gevoelig onderwerp.
Ik had notabeen een nieuwe nick aangenomen zodat ik die troep op Actueel niet meer zou zien, maar ben er toch weer ingetrapt.
@Missie
Het is een patroon. Anders had ik ook niet zo fel gereageerd. Laat ik het anders formuleren: Ik zag/zie een patroon. Precies wat jij vet maakte.

( @anderen: kom maar door met de aluhoedjes ).
.
impala schreef:
06-06-2017 00:18
@Missie
Het is een patroon. Anders had ik ook niet zo fel gereageerd. Laat ik het anders formuleren: Ik zag/zie een patroon. Precies wat jij vet maakte.

Je had dus toch gelijk. Ik dacht eerst nog dat het per ongeluk was geschreven of zonder kwade bijbedoeling. Maar deze laatste valse insinuaties (van vandaag) was heel duidelijk met kwade opzet.
LOEP ME MAAR aub.
impala schreef:
06-06-2017 00:18
@Missie

Je hebt gelijk hoor! Ik zie dat patroon ook. En heb het idee dat steeds meer mensen dat inzien en er genoeg van hebben.
Haaz schreef:
06-06-2017 01:19
Je hebt gelijk hoor! Ik zie dat patroon ook. En heb het idee dat steeds meer mensen dat inzien en er genoeg van hebben.
Ik zie niks
feow schreef:
05-06-2017 23:34
Maar nu even iets heel anders:

Ik heb een nieuwe kraan!
Met lampjes!!!
(Hoe dat kan snap ik niet want er zit geen electra in, maar hij geeft rood licht bij warm en blauw licht bij koud)

Om dat te vieren, en omdat we geen water hadden rond kooktijd ivm verbanden kraan, hebben we patat gegeten.
En dán mag het.
Ik heb gezocht naar een patroon en ik heb het ook gevonden! Wanneer het zich weer voordoet, zal ik het melden.

Wat fijn, een nieuwe kraan!
Het is erg jammer en frustrerend dat zij die hun kwetsende woorden zorgvuldig kiezen, overal mee wegkomen. De mods zijn te onervaren om subtiele maar dodelijke steken onder water te herkennen. En als je dan wat minder handig op zo'n steek reageert, ben jij de lul.
impala wijzigde dit bericht op 06-06-2017 07:54
5.18% gewijzigd
.
Wat bedoel je nou precies Impala?
Over wie en wat heb je het?
Was dit de zomer van 2017?
Eleonora-1 schreef:
06-06-2017 07:50
Wat bedoel je nou precies Impala?
Over wie en wat heb je het?
Zie het Wie mis jij - topic.
Ik ga dat niet nogmaals of verder uitleggen, straks kies ik de verkeerde woorden of tref ik de verkeerde mod en heb ik een ban aan mijn broek.
impala wijzigde dit bericht op 06-06-2017 08:06
4.73% gewijzigd
.
Pepernoten liggen alweer in de winkel he.
impala schreef:
06-06-2017 07:59
Ik ga dat niet nogmaals of verder uitleggen, straks kies ik de verkeerde woorden of tref ik de verkeerde mod en heb ik een ban aan mijn broek.
Ok, will do.
impala schreef:
06-06-2017 07:59
Impala dat hoef je niet verder uit te leggen want ze weet het heel goed.
Zie berichten op napraat pagina 85 vanaf 21:46 uur tot 21:51 (om 21:56 word het valse bericht evengoed gequote)
missie_m wijzigde dit bericht op 06-06-2017 08:16
3.19% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Ik zie ook patronen. Gok alleen niet dat het dezelfde zijn dan die jullie zien. En die zie ik al veel langer ook.
Skull schreef:
06-06-2017 08:00
:nooo:

Welke winkel???
Skull schreef:
06-06-2017 08:00
Dat heb je voor 08:00 uur al ontdekt?
LOEP ME MAAR aub.
Eleonora-1 schreef:
06-06-2017 08:09
Ok, will do.
Ik denk dat jij het niet ziet cq wil zien en denkt dat ík gek ben. Maar give it a try ;-D
impala wijzigde dit bericht op 06-06-2017 08:15
3.43% gewijzigd
.
Gekkigheid hoor mensen!!
Mensen kunnen er ook voor kiezen zich niet met zaken te bemoeien. Sowieso begrijp ik niet veel van raadselachtige opmerkingen, multiquotes en verdachtmakingen met onduidelijke inhoud.

Dan liever kruidnoten. Man, ik heb van de week net de kast leeggeruimd en een zak weggegooid en nu moet ik ze al weer kopen.
Skull schreef:
06-06-2017 08:14
Gekkigheid hoor mensen!!
Je zit ons in het ooitje te nemen. :@
Fee-de-Goede schreef:
06-06-2017 08:25
Je zit ons in het ooitje te nemen. :@
I was pulling your leg, miss.
impala schreef:
06-06-2017 08:14
Ik denk dat jij het niet ziet cq wil zien en denkt dat ík gek ben. Maar give it a try ;-D
Gelezen.
Ik mag je graag Impala maar inderdaad heb ik een andere kijk op de zaak.

Ik zal niet proberen je te overtuigen van een andere visie al zou ik best willen dat ik het kon.
:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven