Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 16 juni 2017 om 23:47
Weet ik niet. Zo lang je het kind niet afknijpt, en je hebt er als ouder zelf baat bij, is het geen onzin lijkt me. Zo was ik ooit dolblij met die Seabands, tegen wagenziekte. Niet dat ik geloof in acupressuur hoor, maar zoon geloofde er wel in en dat heeft hem toch een heleboel kotspartijen gescheeld in de taxi naar school
vrijdag 16 juni 2017 om 23:48
Ja ik ook. Een bassist moet gewoon een lekkere, relaxte vent zijn. Alles onder controle hebben. 1 met de drummer. Afijn, je snapt me.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑16-06-2017 23:46Ik snapte je![]()
Ik kan heel erg teleurgesteld zijn als de basgitarist een lillekerd is.
vrijdag 16 juni 2017 om 23:51
Maar, dan is het toch meer een placebo-effect? Of zie ik dat verkeerd?Lady_Voldemort schreef: ↑16-06-2017 23:47Weet ik niet. Zo lang je het kind niet afknijpt, en je hebt er als ouder zelf baat bij, is het geen onzin lijkt me. Zo was ik ooit dolblij met die Seabands, tegen wagenziekte. Niet dat ik geloof in acupressuur hoor, maar zoon geloofde er wel in en dat heeft hem toch een heleboel kotspartijen gescheeld in de taxi naar school.
Ik heb nooit gekke dingen met mijn dochter gedaan, nam haar overal mee naartoe. Easypeasy.
Als je jezelf maar niet druk maakt. Ik geloof daar wel in.
vrijdag 16 juni 2017 om 23:53
Lekker in blijven geloven.lrishCassidy schreef: ↑16-06-2017 23:51Maar, dan is het toch meer een placebo-effect? Of zie ik dat verkeerd?
Ik heb nooit gekke dingen met mijn dochter gedaan, nam haar overal mee naartoe. Easypeasy.
Als je jezelf maar niet druk maakt. Ik geloof daar wel in.
vrijdag 16 juni 2017 om 23:54
Weet je waarom Dr Phil dat zegt? Omdat mensen in het algemeen de geschiedenis niet los kunnen laten.Ana_Isabel_ schreef: ↑16-06-2017 23:49Dr Phill zegt dat geschiedenis een goede indicatie is voor de toekomst. Hij heeft gelijk..Ik dekte mij alvast in.
So it repeats.
vrijdag 16 juni 2017 om 23:55
vrijdag 16 juni 2017 om 23:55
Linke vraag.lrishCassidy schreef: ↑16-06-2017 23:49Jij hield toch van mij op Vrijdag? Of was dat juist niet?
Confusion!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 16 juni 2017 om 23:56
Omdat ik het passie-gedeelte onthouden had en ook het meest interessant vond, doe ik een linkje.
Sorry alvast ^^
https://www.youtube.com/watch?v=Fu2XUAk3pdQ
Sorry alvast ^^
https://www.youtube.com/watch?v=Fu2XUAk3pdQ
vrijdag 16 juni 2017 om 23:57
Inderdaad raar.MoirenPhae schreef: ↑16-06-2017 23:47Hoe kan je niet weten wat de middelbare school van je kind, dat volgend jaar naar de brugklas gaat, inhoudt.
Daar verdiep je je van te voren toch in.
zaterdag 17 juni 2017 om 00:02
Ja, de toekomst in.
Waarom kijk je daar naar?
Maar als je dan toch kijkt, wat wordt het voor weer morgen?