Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 13 juni 2017 om 11:43
ik heb heerlijk geslapen, dank je
Je bent zelf een theepot
dinsdag 13 juni 2017 om 11:44
Nee klopt iemand anders maar ik wil daar niet eindeloos over doorgaan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 13 juni 2017 om 11:48
Haha! Fijn!
Ik dan weer niet. Man droomt volgens mij snachts dat hij een grizzly beer is. Inclusief dolby surround.
dinsdag 13 juni 2017 om 11:50
Ana_Isabel_ schreef: ↑13-06-2017 11:48Haha! Fijn!![]()
Ik dan weer niet. Man droomt volgens mij snachts dat hij een grizzly beer is. Inclusief dolby surround.![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 13 juni 2017 om 12:20
Ik zou kind en man samen laten slapenAna_Isabel_ schreef: ↑13-06-2017 11:48Haha! Fijn!![]()
Ik dan weer niet. Man droomt volgens mij snachts dat hij een grizzly beer is. Inclusief dolby surround.![]()
Je bent zelf een theepot
dinsdag 13 juni 2017 om 12:41
Ik weet het niet meer precies. Elsa klinkt ook bekend en Fluim ook. Doornroosje weet het wel. Stora had zelf ook een andere nick natuurlijk, kan ook zijn dat zij Elsa was..?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 13 juni 2017 om 12:50
dinsdag 13 juni 2017 om 13:26
Fluim als kabouter, Elsa als ekster
anoniem_96879 wijzigde dit bericht op 13-06-2017 13:39
1.06% gewijzigd
Je bent zelf een theepot