Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 13 juni 2017 om 19:38
Ja ik denk van welFee-de-Goede schreef: ↑13-06-2017 18:12Extra wijd open dan? Met neonreclame borden die wijzen naar Viva?![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 13 juni 2017 om 20:00
Goed gedaan van zoon
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 13 juni 2017 om 20:01
Zo is dat !
dinsdag 13 juni 2017 om 20:11
Ja he ben ook ontzettend trots hoorde wel vaker dat hij talent had maar dit is voor hem zelf ook een bevestiging . Onze dag kan niet meer stuk !
dinsdag 13 juni 2017 om 20:37
Ik hoop dat hij het erg naar zijn zin krijgt en heel veel gaat leren. Fotografie is erg leuk vind ik, maar ook best lastig om het zo te krijgen als je in je hoofd hebt. Leuk dat hij dat als carriere wil gaan nastreven.
dinsdag 13 juni 2017 om 20:41
Dankjewel !Renaissance_ schreef: ↑13-06-2017 20:37Ik hoop dat hij het erg naar zijn zin krijgt en heel veel gaat leren. Fotografie is erg leuk vind ik, maar ook best lastig om het zo te krijgen als je in je hoofd hebt. Leuk dat hij dat als carriere wil gaan nastreven.
dinsdag 13 juni 2017 om 21:06
dinsdag 13 juni 2017 om 21:08
Ik lees vooral ouders die dwars zijn.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 13 juni 2017 om 21:19
Een kleuter die uit bed komt. First worldproblem.MoirenPhae schreef: ↑13-06-2017 21:17Nee joh, allemaal hele moeilijke kindjes, hoogbegaafd enzo. Je weet tog.
dinsdag 13 juni 2017 om 21:23
Gewoon weer zijn bed inslaan, niet te moeilijk doen hoor.MoirenPhae schreef: ↑13-06-2017 21:21Dat kan je gewoon niet accepteren.
Doe je dat wel, dan wordt het op zeker een criminele junk.
dinsdag 13 juni 2017 om 21:24
Ik wilde wel dat mijn pubers af en toe nog eens uit bed kwamen.MoirenPhae schreef: ↑13-06-2017 21:21Dat kan je gewoon niet accepteren.
Doe je dat wel, dan wordt het op zeker een criminele junk.
dinsdag 13 juni 2017 om 21:43
Dit zou op een tegeltje moeten.vrouwjagersma schreef: ↑13-06-2017 21:38Kinderen. Wat moet je er mee.
Je kunt beter aardappels hebben, die kun je koken zonder dat de buren een melding doen bij Veilig Thuis.
dinsdag 13 juni 2017 om 21:46
Wat een wijsheid weer.vrouwjagersma schreef: ↑13-06-2017 21:38Kinderen. Wat moet je er mee.
Je kunt beter aardappels hebben, die kun je koken zonder dat de buren een melding doen bij Veilig Thuis.