Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 16 juni 2017 om 19:44
Er schijnen tegenwoordig bh cups te bestaan die je zonder bandjes zo op je lichaam "plakt".MoirenPhae schreef: ↑16-06-2017 19:42Het nadeel van die open ruggen vind ik dat je geen bh aan kan.
vrijdag 16 juni 2017 om 19:45
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 16 juni 2017 om 19:45
Die had je dertig jaar geleden ook al. En toen werkten ze ook niet. Ja, bij mijn vriendin, maar die had twee erwten op een plank.Ana_Isabel_ schreef: ↑16-06-2017 19:44Er schijnen tegenwoordig bh cups te bestaan die je zonder bandjes zo op je lichaam "plakt".
vrijdag 16 juni 2017 om 19:46
Ik geloof nooit dat dat een goed paar borsten kan dragen.Ana_Isabel_ schreef: ↑16-06-2017 19:44Er schijnen tegenwoordig bh cups te bestaan die je zonder bandjes zo op je lichaam "plakt".
Maar ja, het gros van de vrouwen loopt met de verkeerde bh dus het zal niet eens opvallen.
vrijdag 16 juni 2017 om 19:48
Het lijkt een beetje alsof de jurk de stofgeworden wind van een jongedame is.
Dit was mij niet opgevallen als mijn oog niet richting bilnaad gedwongen werd.
Mijn (ik beken direct dat ik ergens uit de vette klei getrokken ben) mening is dat slecht zeer weinig vrouwen het figuur en de flair hebben om zo'n soort jurk te dragen. En ook dat ik vind dat vrouwen met zo'n figuur en flair mooier uitkomen in een ander soort jurk.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 16 juni 2017 om 19:50
MoirenPhae schreef: ↑16-06-2017 19:42Het nadeel van die open ruggen vind ik dat je geen bh aan kan.
En het nadeel?
vrijdag 16 juni 2017 om 19:51
En weer jouw reactie met mijn quote geplaatst voor mijn oorspronkelijke post.MoirenPhae schreef: ↑16-06-2017 19:47Ik zat aan mijn stoelgang te denken maar wilde het niet delen.
vrijdag 16 juni 2017 om 19:53
OMG, zou dat het zijn?
Dan is mijn leven echt mislukt hoor.
vrijdag 16 juni 2017 om 19:53
Om 8 uur savonds met 4 kinderen die tanden moeten poetsen en Groentenhapje van dochter wat half in mijn haar zit, omdat ze "pffffff" heeft ontdekt, is hier de passie ook non existent. Gelukkig is man werken. En dan nog.
vrijdag 16 juni 2017 om 19:57
Hier juist bergen passie.Ana_Isabel_ schreef: ↑16-06-2017 19:53Om 8 uur savonds met 4 kinderen die tanden moeten poetsen en Groentenhapje van dochter wat half in mijn haar zit, omdat ze "pffffff" heeft ontdekt, is hier de passie ook non existent. Gelukkig is man werken. En dan nog.
Ik denk dat wij hier, met onze passie, het halve dorp van energie kunnen voorzien.
Schat ik zo in.
vrijdag 16 juni 2017 om 20:01
GeylAna_Isabel_ schreef: ↑16-06-2017 20:00Ik vind passie maar een lastig fenomeen.
Ik wil nog weleens helpen herinneren aan bv een tandartsafspraak tijdens de " passie".
vrijdag 16 juni 2017 om 20:01
Haha ja dat heb ik ook. Ik kan het ene moment zeer passievol zijn en het volgende moment ineens bedenken dat Ik de dag daarop toch echt: 'iets' moet doen.Ana_Isabel_ schreef: ↑16-06-2017 20:00Ik vind passie maar een lastig fenomeen.
Man niet. Die kan alles letterlijk vergeten. Ik wil nog weleens helpen herinneren aan bv een tandartsafspraak tijdens de " passie". Ik ben gewoon de wandelende agenda hier in huis.
vrijdag 16 juni 2017 om 20:02
Heerlijk lijkt mij dat.Eleonora-1 schreef: ↑16-06-2017 19:57Hier juist bergen passie.
Ik denk dat wij hier, met onze passie, het halve dorp van energie kunnen voorzien.
Schat ik zo in.
Hier nog teveel klein grut rondlopen en kruipen die we eerst veilig op moeten bergen om geen trauma te bezorgen.
vrijdag 16 juni 2017 om 20:03
Ik ook.Lady_Voldemort schreef: ↑16-06-2017 19:45Die had je dertig jaar geleden ook al. En toen werkten ze ook niet. Ja, bij mijn vriendin, maar die had twee erwten op een plank.
Met de nadruk op had.
Toen wist ik niet dat je tieten blijkbaar doorgroeien tot in de eeuwigheid
vrijdag 16 juni 2017 om 20:04
Heb je geen kolenhok?Ana_Isabel_ schreef: ↑16-06-2017 20:02Heerlijk lijkt mij dat.
Hier nog teveel klein grut rondlopen en kruipen die we eerst veilig op moeten bergen om geen trauma te bezorgen.
vrijdag 16 juni 2017 om 20:04
Ach, man gaat dan op zijn zij liggen, luisterd ( nep) aandachtig en zegt dan" klaar?" Klaar! En dan gaan we los. Maar eerst die gedachten uit mijn hoofd
anoniem_341161 wijzigde dit bericht op 16-06-2017 20:05
0.39% gewijzigd