Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 21 juni 2017 om 19:08
woensdag 21 juni 2017 om 19:09
Weet ik toch stommie-Puss-in-Bootz- schreef: ↑21-06-2017 17:27Dat ik je trut noemde? Is dat gewist ja?
![]()
En het was ook nog eens liefdevol bedoeld,
woensdag 21 juni 2017 om 19:09
Wie mogen er mee dan?
woensdag 21 juni 2017 om 19:10
Briljant.
woensdag 21 juni 2017 om 19:11
Ons groepje , maar. Waarvan we altijd ontkennen dat het er is en waarvan zogenaamd niemand weet wie er in zit.
En dan doen we Meds ook een keertje. Want die begint het nu door te krijgen dat er écht wel een groepje met oudgedienden plus leukerds , meelopers, sponsors, mannen met sixpacks , hollikkerTs, is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 21 juni 2017 om 19:11
woensdag 21 juni 2017 om 19:12
Kijken if ze mijn liefdevolle stommie ook staffen
woensdag 21 juni 2017 om 19:13
De kwestie is dat Klaasje dat niet wil snappen. Dat Klaasje dat een prachtige stafmogelijkheid vindt. En dat de stagiaires de opdracht hebben om direct actie te ondernemen. En niet uitzoeken hoe het in de war steekt.
woensdag 21 juni 2017 om 19:15
blijfgewoonbianca schreef: ↑21-06-2017 19:11Ons groepje , maar. Waarvan we altijd ontkennen dat het er is en waarvan zogenaamd niemand weet wie er in zit.
En dan doen we Meds ook een keertje. Want die begint het nu door te krijgen dat er écht wel een groepje met oudgedienden plus leukerds , meelopers, sponsors, mannen met sixpacks , hollikkerTs, is.
woensdag 21 juni 2017 om 19:18
Maar moet ik Klaasje zien als een forummer?
Zou iemand het echt hebben gestaft?
woensdag 21 juni 2017 om 19:21
vast wel.Ana_Isabel_ schreef: ↑21-06-2017 19:18Maar moet ik Klaasje zien als een forummer?
Zou iemand het echt hebben gestaft?
woensdag 21 juni 2017 om 19:22
woensdag 21 juni 2017 om 19:25
Wat? dat je achter het hek stond te hopen dat je er ook bij mocht? En dat Yasmijn toen een emmer water over je heen kieperde?
woensdag 21 juni 2017 om 19:27
blijfgewoonbianca schreef: ↑21-06-2017 19:25Wat? dat je achter het hek stond te hopen dat je er ook bij mocht? En dat Yasmijn toen een emmer water over je heen kieperde?
Weet hoe blij ik was dat jullie mij überhaupt ontdekten achter het hek...
Ik vond je blauwe jurk wel iets aan de krappe kant..ietsjes maar. Daarom stond je natuurlijk achteraan.
woensdag 21 juni 2017 om 19:28
Ana_Isabel_ schreef: ↑21-06-2017 19:27![]()
Weet hoe blij ik was dat jullie mij überhaupt ontdekten achter het hek... Want? Had je het zo warm?
Ik vond je blauwe jurk wel iets aan de krappe kant..ietsjes maar. Daarom stond je natuurlijk achteraan.
woensdag 21 juni 2017 om 19:31
woensdag 21 juni 2017 om 19:32
Ook dat...maar jij had gezegd dat de meeting daar plaats zou vinden. Je had per ongeluk de verkeerde kant van het hek aangewezen. Geeft niet...