Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 26 juni 2017 om 09:37
Zet je aluhoedje maar weer op.impala schreef: ↑26-06-2017 09:33Dan maar a sociaal.
Ik vind het asociaal om een ander te willen dwingen een post aan te passen waar niks mis mee is omdat iemand er onbegrijpelijk en totaal zonder enige reden emotioneel op reageert. Ik vraag me af waar zon reactie vandaan komt. Welke verborgen snaar dit raakt. Niet dat ik daar een antwoord op vraag.
maandag 26 juni 2017 om 09:37
maandag 26 juni 2017 om 09:40
Mij boeit het totaal niet dat vrienden van vrienden op mijn FB kunnen kijken, ze doen maar.
Maar ik heb ook zat FB-vrienden van wie ik niet eens de vriendenlijst kan zien, laat staan dat mijn vrienden daar op zouden kunnen doorklikken.
Ieder zijn ding zeg maar.
Ik vind het een vergelijkbare discussie als ergens vorige week: of je wel of niet graag (onverwacht) visite krijgt.
Met dit verschil: daarin werd er niet geoordeeld, ieders mening was even waardevol.
Jij oordeelt over al die mensen die hun FB niet dichttimmeren. Alsof dat allemaal naïeve nitwits zijn.
En zo wens ik niet neergezet te worden.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 26 juni 2017 om 09:41
Ik oordeel niet, je moet zelf weten of je je fb open zet en hoe ver en voor wie.Solomio schreef: ↑26-06-2017 09:40Mij boeit het totaal niet dat vrienden van vrienden op mijn FB kunnen kijken, ze doen maar.
Maar ik heb ook zat FB-vrienden van wie ik niet eens de vriendenlijst kan zien, laat staan dat mijn vrienden daar op zouden kunnen doorklikken.
Ieder zijn ding zeg maar.
Ik vind het een vergelijkbare discussie als ergens vorige week: of je wel of niet graag (onverwacht) visite krijgt.
Met dit verschil: daarin werd er niet geoordeeld, ieders mening was even waardevol.
Jij oordeelt over al die mensen die hun FB niet dichttimmeren. Alsof dat allemaal naïeve nitwits zijn.
En zo wens ik niet neergezet te worden.
Ik wil alleen aangeven: op het moment dat jij vriend wordt van iemand, heb je niet meer zelf in de hand in hoeverre die persoon zijn facebook open zet en in welk netwerk jij terecht komt. Ik geloof niet dat iedereen dat beseft.
.
Sorry Jo, maar die filmpjes plaats ik niet meer hoor.
Er zit een verwijzing in naar iets wat prive is. Als Leo dat zelf doet, kiest ze daar bewust voor. Nu doet een ander dat, dus heeft ze er niet zelf voor gekozen.
maandag 26 juni 2017 om 09:42
Nee, wij zijn debiel. Hou eens op met je belerende toontje!impala schreef: ↑26-06-2017 09:41Ik oordeel niet, je moet zelf weten of je je fb open zet en hoe ver en voor wie.
Ik wil alleen aangeven: op het moment dat jij vriend wordt van iemand, heb je niet meer zelf in de hand in hoeverre die persoon zijn facebook open zet en in welk netwerk jij terecht komt. Ik geloof niet dat iedereen dat beseft.
En dat wil je aangeven en dan strooi je met een naam. Zo onfatsoenlijk.
maandag 26 juni 2017 om 09:43
Er staat helemaal NIKS privés in.
Ik snap de fuss niet en ga niet buigen voor een stel compleet ongefundeerde en louter over-emotionele reacties.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2017 09:45
17.39% gewijzigd
.
maandag 26 juni 2017 om 09:44
Als ik hier zo lees beseffen mensen dat prima.impala schreef: ↑26-06-2017 09:41Ik oordeel niet, je moet zelf weten of je je fb open zet en hoe ver en voor wie.
Mensen beseffen heel veel niet, dat allemaal willen veranderen is nuet te doen.
Zo besef jij nu niet dat je raar bezig bent door die ene post niet aan te willen passen. Maar het lukt ons met z'n allen niet om jou tot dat besef te krijgen.
Zo zul jij in je eentje ook niet voor elkaar krijgen dat iedereen op jouw manier met FB omgaat. Deels omdat mensen het niet beseffen, maar daar kun en hoef je niks mee, want we zijn allemaal volwassen.
En deels omdat andere mensen daar anders instaan.
maandag 26 juni 2017 om 09:46
maandag 26 juni 2017 om 09:47
Dan zou er ook vrij weinig meer aan zijn. Lekker met zijn allen vanaf een leeg account gluren naar andere lege accounts, gezellig hoor.
maandag 26 juni 2017 om 09:47
maandag 26 juni 2017 om 09:49
maandag 26 juni 2017 om 09:49
Je oordeelt wel. Ik lees hier namelijk vooral mensen die het qua FB en privacy met je eens zijn, maar andere keuzes maken.impala schreef: ↑26-06-2017 09:41Ik oordeel niet, je moet zelf weten of je je fb open zet en hoe ver en voor wie.
Blijven benadrukken dat mensen van alles niet beseffen is nogal denigrerend.
maandag 26 juni 2017 om 09:51
Ik maak geen fuss, probeer het je alleen uit te leggen.
De inhoud van een FB pagina is prive. Ik zou het ook niet leuk vinden als je zou schrijven ' Star plaatst alleen maar gangbang-foto's op haar FB pagina' . Da's prive.