Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Skull schreef:
30-06-2017 13:02
Ik heb er een filmpje van jou in je zwembroek onder gezet, is leuk voor de vrouwtjes hier :cheer:
Held! :biggrin:
shifty schreef:
30-06-2017 13:06
Overigens even off-topic : ik vind ik het ook een raar idee dat je napraat zou willen afschaffen omdat daar een hoop gezeik is.
Dat gezeik is er toch, het is niet zo dat dit topic dat veroorzaakt. Het geeft het gezeik alleen een plek. Naar mijn mening is dat juist goed; dan weet je tenminste waar er gezeken wordt en waar je kan zeiken. Andere topics worden daardoor niet/minder ondergezeken. En als je niet van een gezeik houd dan weet je dus ook waar je niet moet zijn.
Eens.
Life is short. Eat dessert first.
shifty schreef:
Overigens even off-topic : ik vind ik het ook een raar idee dat je napraat zou willen afschaffen omdat daar een hoop gezeik is.
Dat gezeik is er toch, het is niet zo dat dit topic dat veroorzaakt. Het geeft het gezeik alleen een plek. Naar mijn mening is dat juist goed; dan weet je tenminste waar er gezeken wordt en waar je kan zeiken. Andere topics worden daardoor niet/minder ondergezeken. En als je niet van gezeik houdt dan weet je dus ook waar je niet moet zijn.
+1
ThunderassMan schreef:
30-06-2017 12:53
Katten (zelfst. naamw.) en gladjakkermannen........ Ik had beter kunnen gaan werken vandaag.
Jammer weer.
Alleen gladjakkerkat ontbrak nog
Afbeelding
shifty schreef:
Dat gezeik is er toch, het is niet zo dat dit topic dat veroorzaakt. Het geeft het gezeik alleen een plek. Naar mijn mening is dat juist goed; dan weet je tenminste waar er gezeken wordt en waar je kan zeiken. Andere topics worden daardoor niet/minder ondergezeken. En als je niet van gezeik houdt dan weet je dus ook waar je niet moet zijn.

Natuurlijk kan je theoretisch stellen dat Napraat in de basis daar niet voor bedoeld is; maar ach als het nou toch die (dubbele) functie heeft is dat toch ook prima. Een apart zeik-topic of een apart napraat-topic-zonder-gezeik-topic schijnt gewoon op zichzelf niet zo veel waarde te hebben, maar gecombineerd wel. Dan moet je het topic niet weg willen halen, want het vervult een duidelijke functie. Hooguit verander je de naam in 'Achterafgezeik-topic' of zo. Als je dat beter vindt passen bij de functie. Toch?
Eens
Skull schreef:
30-06-2017 13:10
Afbeelding
:proud:
Nouschi schreef:
Echt? Waarom niet naar het café of schaduwtopic? Ik snap dat echt niet???
:-? Ik Ben altijd in de veronderstelling dat dit een lultopic is. Ik ga al, ik ga al. :boooos:
Nouschi schreef:
Echt? Waarom niet naar het café of schaduwtopic? Ik snap dat echt niet???
:there: Ze luisteren niet. Ze luisteren nooit.
Ik vind een hoop gezeik niet erg. Dat is voor mij geen reden om Napraat af te schaffen. Wat voor mij wel een reden is, is dat mensen hier ongestraft kunnen worden - en ook wórden- beschuldigd van behoorlijk ernstige zaken (prive info openbaar maken, stalken, bedreigen) . Dat zou moeten worden aangepakt door de moderators. En als dat niet gebeurt, moet de hele Napraat maar weg. Want er worden hier mensen écht beschadigd. Nicks ja, maar achter die nicks zitten wel échte mensen.
.
shifty schreef:

Natuurlijk kan je theoretisch stellen dat Napraat in de basis daar niet voor bedoeld is; maar ach als het nou toch die (dubbele) functie heeft is dat toch ook prima. Een apart zeik-topic of een apart napraat-topic-zonder-gezeik-topic schijnt gewoon op zichzelf niet zo veel waarde te hebben, maar gecombineerd wel. Dan moet je het topic niet weg willen halen, want het vervult een duidelijke functie. Hooguit verander je de naam in 'Achterafgezeik-topic' of zo. Als je dat beter vindt passen bij de functie. Toch?
Off toppic van het off topic ? ;-D

En eens.
anoniem_341161 wijzigde dit bericht op 30-06-2017 13:15
0.05% gewijzigd
shifty schreef:

Daar is de napraat natuurlijk juist wel voor bedoeld. Het gaat over het forum, dus napraat! Het moet niet gekker worden ook dat jij je post begint met "Overigens even off-topic "

Linkjes, poezenplaatjes, echt serieus? Volwassen mensen die niet naar een ander topic kunnen om plaatjes te plakken? Er zijn óveral topics voor, 'wat eet je vandaag', 'plaatjes plakken', 'schaduwtopic', 'café' en dan moet dat hier en je dan verontschuldigen dat je off-topic gaat. Man man man wat een trieste bedoening.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
impala schreef:
30-06-2017 13:15
Ik vind een hoop gezeik niet erg. Dat is voor mij geen reden om Napraat af te schaffen. Wat voor mij wel een reden is, is dat mensen hier ongestraft kunnen worden - en ook wórden- beschuldigd van behoorlijk ernstige zaken (prive info openbaar maken, stalken, bedreigen) . Dat zou moeten worden aangepakt door de moderators. En als dat niet gebeurt, moet de hele Napraat maar weg. Want er worden hier mensen écht beschadigd. Nicks ja, maar achter die nicks zitten wel échte mensen.
Vooral dat laatste. Mensen hun bloeddruk schijnt hier ook te stijgen uit boosheid vanwege een of ander, dan lijkt het mij voor de hand liggen dat mensen ook echt gekwetst kunnen worden. ( En nee, nu hoeft er niet met naam en toenaam genoemd worden wie/wat/waar/wanneer/hoe laat en waarom.
Nouschi schreef:
30-06-2017 13:17
Daar is de napraat natuurlijk juist wel voor bedoeld. Het gaat over het forum, dus napraat! Het moet niet gekker worden ook dat jij je post begint met "Overigens even off-topic "

Linkjes, poezenplaatjes, echt serieus? Volwassen mensen die niet naar een ander topic kunnen om plaatjes te plakken? Er zijn óveral topics voor, 'wat eet je vandaag', 'plaatjes plakken', 'schaduwtopic', 'café' en dan moet dat hier en je dan verontschuldigen dat je off-topic gaat. Man man man wat een trieste bedoening.

Kijk dat bedoeld ik nou. Het is hier een prima plek om over van alles te zeiken, gewoon omdat het kan. Fijn dat je mijn punt even komt illustreren Nouschi :biggrin:
Skull schreef:
30-06-2017 13:10
Welja: Doe er nog een schepje bovenop.
shifty schreef:
30-06-2017 13:22
Kijk dat bedoeld ik nou. Het is hier een prima plek om over van alles te zeiken, gewoon omdat het kan. Fijn dat je mijn punt even komt illustreren Nouschi :biggrin:
:-D
Tja. Na een paar dagen gezeik en geruzie wordt het evenwicht hersteld door een paar dagen nutteloos geneuzel. Vind ik verder helemaal niet erg hoor, als het me te gortig wordt ga ik gewoon wat anders doen.
Lady_Voldemort schreef:
30-06-2017 13:26
Tja. Na een paar dagen gezeik en geruzie wordt het evenwicht hersteld door een paar dagen nutteloos geneuzel. Vind ik verder helemaal niet erg hoor, als het me te gortig wordt ga ik gewoon wat anders doen.
Precies.
Lady_Voldemort schreef:
Vooral dat eerste. Mensen zouden echt wegblijven vanwege alle negativiteit. En dan hoeven ze er nog niet eens mee te maken te hebben.
Ik vind veel nummers van Eddy -the shifty-minion- Vedder uit de film/soundtrack van 'Into The Wild' trouwens erg mooi.

https://www.youtube.com/watch?v=2mA-Xn2 ... A&index=10
Eens met Shifty.
En verder zie ik liever te veel kattenplaatjes dan herhaling na herhaling van dezelfde woorden.
Maar dan reageer ik daar gewoon niet (meer) op.
En na een dosis off-topic geklets komt een fittie veel lekkerder binnen. Het wordt zo saai anders he, alsmaar discussie en gewijs met vingertjes en ruzies enzo. Na die lieve poesjes ben je er gewoon weer aan toe.
Lady_Voldemort schreef:
Dit dus.
-Kittens- schreef:
30-06-2017 13:31
Eens met Shifty.
En verder zie ik liever te veel kattenplaatjes dan herhaling na herhaling van dezelfde woorden.
Maar dan reageer ik daar gewoon niet (meer) op.
En na een dosis off-topic geklets komt een fittie veel lekkerder binnen. Het wordt zo saai anders he, alsmaar discussie en gewijs met vingertjes en ruzies enzo. Na die lieve poesjes ben je er gewoon weer aan toe.
+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ana_Isabel_ schreef:
30-06-2017 13:29
Vooral dat eerste. Mensen zouden echt wegblijven vanwege alle negativiteit. En dan hoeven ze er nog niet eens mee te maken te hebben.
Maakt niet uit toch? Als er niks na te praten valt of het bevalt je niet of je wilt poezenplaatjes plakken dan ga je ergens anders lezen, heel simpel toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
30-06-2017 13:37
Maakt niet uit toch? Als er niks na te praten valt of het bevalt je niet of je wilt poezenplaatjes plakken dan ga je ergens anders lezen, heel simpel toch?
Ik ben het vreselijk met je eens. Maar dat gaat natuurlijk niet helpen.
.
impala schreef:
30-06-2017 13:39
Ik ben het vreselijk met je eens. Maar dat gaat natuurlijk niet helpen.
Maar wat zou er verholpen moeten worden dan? Als dit een prima plek is om te zeiken en dat ook nog wordt afgewisseld met poezenplaatjes, muzieklinkjes en ander onnozel geneuzel tussen het napraten over het forum, dan is er toch weinig mis mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven