Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 6 juli 2017 om 10:30
En nu wachten tot iedereen de pb gecheckt heeft, spannend zeg_Marana_ schreef: ↑06-07-2017 10:29Gisteren kreeg ik zomaar spontaan een pb binnen van iemand waar ik nog nooit eerder een pb mee had uitgewisseld. Nu ben ik zo enthousiast dat ik vandaag al spontaan 2 mensen een pb heb gestuurd. Ben benieuwd of die aankomen en of zij dat beiden wel zien![]()
(Ik pb dus ook echt zelden of nooit hier)
donderdag 6 juli 2017 om 10:31
Ik vind het niet
Blaise, welcome back.
kia wijzigde dit bericht op 06-07-2017 10:49
24.49% gewijzigd
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 6 juli 2017 om 10:32
Ik ook.GenieInABottle schreef: ↑06-07-2017 10:18Marana, dapper, maar het helpt niet.
Ik zie alleen maar een beeld voor me met een spookrijder die boos is op de rest omdat ze tegen het verkeer ingaan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 6 juli 2017 om 10:33
Dàt zijn pas loyale volgers!GenieInABottle schreef: ↑06-07-2017 10:30Ik heb hier nog een stuk of wat minions om op potloden / pennen te zetten. Interesse?
( wist nooit wat minion betekende)
donderdag 6 juli 2017 om 10:33
GenieInABottle schreef: ↑06-07-2017 10:30Ik heb hier nog een stuk of wat minions om op potloden / pennen te zetten. Interesse?
Jij weet gewoon dat ik me direct laat afleiden als je iets over minions er in gooit
En dat klopt!
Dankjewel voor het aanbod, ik waardeer het. Ik gebruik helaas geen potloden/pennen
donderdag 6 juli 2017 om 10:35
Hoog tijd om daar eens mee te beginnen dus. Je kunt ze vast ook op je tandenborstel drukken, onderaan je bestek, op een rijtje bovenop de tv etc. Genoeg mogelijkheden om er alsnog gebruik van te maken.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 6 juli 2017 om 10:39
Haha nee, niet meer nodig, het is allemaal gelukt zie ik. De pb-functie lijkt gewoon te werkenGenieInABottle schreef: ↑06-07-2017 10:30En nu wachten tot iedereen de pb gecheckt heeft, spannend zeg![]()
donderdag 6 juli 2017 om 10:43
Marana wist het gelijk. Vraag me niet hoe...
donderdag 6 juli 2017 om 10:43